娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迷途小羔羊 發表於 2005-8-15 04:03 AM

【李小龍】大戰【Tong Jaa】

如果李小龍仲未死…
VYK5_4x5^yS9z 唔知大家覺得邊個會贏??
tl4l2}+yG1j 兩個都真功夫!好好打,好身手!

Dr.anger 發表於 2005-8-15 11:39 AM

如果李小龍,7張幾都黎緊wor=.=...點打呀..

亨九利 發表於 2005-8-15 12:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abcde1918 發表於 2005-8-15 01:24 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-15 12:09 PM:2JlrX'[9SL-r
不如加埋李連杰, 三個對打.......... [/quote]
[;Qf&p9G!OV8ha6V 好主意

吳建仁 發表於 2005-8-15 03:51 PM

純粹鳩up
(Pt*td6`'@ %k:RAe KcY
打: 李小龍>Tony Jaa
+\b;d s%^VMC 走: Tony Jaa>李小龍-pl+zL'A x4un$a
V&f6V\T GDn*l
結論: 係冇filter-032, 冇特技, 冇替身, 冇武器, 冇道具嘅情況下, Tony Jaa打唔死李小龍, 李小龍捉唔到Tony Jaa.

justtocc 發表於 2005-8-15 07:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2005-8-15 07:26 PM

感覺上Tony Jaa花巧d~好似打機咁
us(`,aC 摧毀力應該李勁d

imaimashi 發表於 2005-8-15 09:14 PM

100%李小龍@,yV f"Rt/M
冇得打{4z7X U)ws+L
我估都冇咩人會打得win佢

迷途小羔羊 發表於 2005-8-15 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-8-15 11:39 AM:
%vyy!`_ 如果李小龍,7張幾都黎緊wor=.=...點打呀.. [/quote]'m|)Ap$Z+PU#Ph+s
v%R2l x8~Hb)]WU
咁全盛期既小龍對而家既tony jaa你又點睇?^^|||

gundamman678 發表於 2005-8-15 11:01 PM

我覺得會難分高下......
Vln+@8`.x$i1? C UpJ E Ljqg u`G
李小龍快夾狠,但tony jaa都打得都狠既,同埋佢可以攻擊既路徑比較多,即係佢可以係一個好刁鑽既位攻擊對手~~

bigfish 發表於 2005-8-16 11:28 AM

不如李小龍對泰臣丫

dominic886 發表於 2005-8-16 06:47 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-8-16 11:28 AM:
eql~,Ed|Nu*C 不如李小龍對泰臣丫 [/quote]
\?4_9c"a(MV7g
#_-A xW\uccj 之前聽過一個傳聞話一個中國高僧揚言一分鐘內將泰臣收皮

night 發表於 2005-8-16 08:34 PM

100% 李小龍

cthim83 發表於 2005-8-16 10:46 PM

[quote]Originally posted by [i]dominic886[/i] at 2005-8-16 06:47 PM:
ZqN%|`v 9r:A@Z R\

&G{0F*s3T8b a`(rN 之前聽過一個傳聞話一個中國高僧揚言一分鐘內將泰臣收皮 [/quote]
k,Ys.[-vb dWqO 9g5{})A0~
絕對唔出奇 ~

kaigi 發表於 2005-8-16 11:02 PM

打和Ij/i2}.u$a2b
但我覺得李少龍始終勁o的

loklok117 發表於 2005-8-16 11:12 PM

小龍win

正所謂:無攻不破,唯快不破

hoho886 發表於 2005-8-17 01:33 AM

我覺得佢地應該差唔多既

RahXephon 發表於 2005-8-17 01:44 AM

李小龍最好,打得最實際... Tony Jaa 似乎太花巧.

Dr.anger 發表於 2005-8-18 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]迷途小羔羊[/i] at 2005-8-15 10:56 PM:
$tb Y%k.Nz yk^3Os(QJ4\+{w
.U$c |.G\~Tm
咁全盛期既小龍對而家既tony jaa你又點睇?^^||| [/quote]
&t*W)eK;~ tony jaa可以收工...

MaxFigo 發表於 2005-8-18 03:31 PM

[quote]Originally posted by [i]RahXephon[/i] at 2005-8-17 01:44 AM:
p;VUA9d`A 李小龍最好,打得最實際... Tony Jaa 似乎太花巧. [/quote]
b Rm(I#|
Q?0UG-x(|G
h`Jj0oi,e)Wkw 我都覺得....tony jaa有時好似表演緊雜技咁...+I(F EwR$w)w)_5q
不過佢都係有真功夫ge
;W'Y7j\3y#Q
PBF(_AQ:Y3G2v 不過計落始終覺得李小龍打得勁d ^^

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.