娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [討論]喜歡泰拳嗎??
lovehdes
發表於 2005-8-16 07:49 AM
[討論]喜歡泰拳嗎??
請大家說說看想法吧
樑少
發表於 2005-8-16 06:18 PM
好兇猛
%jep6tah4z8q/J
不過好難練
7ylFa9s)h3k0N
如果玩古法泰拳既話
SL(Mj[%b
係要日日對住棵樹係咁踢腳同打拳
s/E5@IC@%xT$d,e
要打到手魚腳魚先練到tony jaa咁勁
)ut ldNo8e*_C
仲要日日比人打
%B-B5TX.M
好辛苦架
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.