娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lovehdes 發表於 2005-8-16 07:49 AM

[討論]喜歡泰拳嗎??

請大家說說看想法吧

樑少 發表於 2005-8-16 06:18 PM

好兇猛
%jep6tah4z8q/J 不過好難練
7ylFa9s)h3k0N 如果玩古法泰拳既話
SL(Mj[%b 係要日日對住棵樹係咁踢腳同打拳s/E5@IC@%xT$d,e
要打到手魚腳魚先練到tony jaa咁勁
)ut ldN o8e*_C 仲要日日比人打
%B-B5TX.M 好辛苦架

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.