娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongkongpeople 發表於 2005-8-16 11:48 PM

兩個妙齡少女講食處男.......

兩個妙齡少女講食處男....... 今晚係小巴度坐在我隔離雙人位的兩位妙齡少女大談如何食處男經驗........繪形繪聲, 都幾三級架..............

笨小孩 發表於 2005-8-17 12:08 AM

[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2005-8-16 11:48 PM:(p@v.d0h4CXq3J OIK
兩個[b][color=Red]妙齡少女[/color][/b]講食處男....... 今晚係小巴度坐在我隔離雙人位的兩位妙齡少女大談如何食處男經驗........繪形繪聲, 都幾三級架.............. [/quote]n0Cl,ie-r7S%z+l
xH?0k#]{

P4O4KB)b*u S-V 可否形容下[b][color=Red]妙齡少女[/color][/b]係咩樣,身材如何,幾歲呢?;)

hongkongpeople 發表於 2005-8-17 12:22 AM

個兩條女我想大約十六---十八歲呱.........身材同樣貌都唔錯架......

michael86 發表於 2005-8-17 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2005-8-17 12:22 AM:u-Y)lKR nJ
個兩條女我想大約十六---十八歲呱.........身材同樣貌都唔錯架...... [/quote] ^Ar~Bdn
2{9J7c{O-o$UJ
我係處男:lol::lol:

月月鳥 發表於 2005-8-17 12:45 AM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-8-17 12:33 AM:
8gh*c;T Ye%o 2^8VwLY+N3[.^r

EVPsQmk 我係處男:lol::lol: [/quote]
2cA7~k:W*K Nk 哥哥,咪玩啦;)

MaxFigo 發表於 2005-8-17 12:50 AM

咁搞gag ??2Z1m|$l J9j+uv

"` ^#~9e%eLt 講下佢地究竟講左d咩la:):)

hoho886 發表於 2005-8-17 01:34 AM

而,有d咁既野2j.[#VzK{`y
,我都想聽下佢地會講d咩

handsome2003 發表於 2005-8-17 02:38 AM

佢地講d咩先@0@"

SEEK 發表於 2005-8-17 02:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

YUEN_LOUIS 發表於 2005-8-17 05:29 PM

我有比你差的經驗:0aA!C[[m
我上兩個月係韓國塔機回來~聽到坐我後面果3條女係咁講擇偶條例~又話自己唔係咁隨便~
0q:qa-f{cK2Q&F0YC:c 塔幾耐講幾耐~想zzz一陣都唔得!

發表於 2005-8-17 08:14 PM

[quote]Originally posted by [i]hongkongpeople[/i] at 2005-8-16 11:48 PM::P7It]Q;n {Z
兩個妙齡少女講食處男....... 今晚係小巴度坐在我隔離雙人位的兩位妙齡少女大談如何食處男經驗........繪形繪聲, 都幾三級架.............. [/quote]R#m.G3@V
你仲唔拿拿聲話自己處男:P

金魚佬 發表於 2005-8-18 02:16 AM

我個肛重係處男,無被人搞過,算吾算處男?l\#ko!DuH1y
快d介紹下,佢地係乜地方出現過。0~8z*VmM\p
$|-Z-ugGha
[[i] Last edited by 金魚佬 on 2005-8-18 at 02:20 AM [/i]]

Kra 發表於 2005-8-18 08:51 AM

hai ....... 真係世風日下啦 >  <

大家樂1234 發表於 2005-8-18 12:32 PM

企係條柱到做柱男

發表於 2005-8-18 05:34 PM

[quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2005-8-18 02:16 AM:
a:fH)T,d4_ { 我個肛重係處男,無被人搞過,算吾算處男?nf%sNn
快d介紹下,佢地係乜地方出現過。
Q;T(^(m z,Ay
'R1Hsmjn z;m [[i] Last edited by 金魚佬 on 2005-8-18 at 02:20 AM [/i]] [/quote]y ?N-D/JM&Q

6nm zj'P&@"X 咁正既金魚肛邊度搵:lol:

金魚佬 發表於 2005-8-18 06:17 PM

金魚街囉?你行去就會見到好多新既,未用過既金魚缸〔肛〕。

tomy lee 發表於 2005-8-18 09:48 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-8-18 12:32 PM::T:?x&j ~%K#l
企係條柱到做柱男 [/quote]&n^({1G?#z-o.a!W
[u]赤柱[/u] 有興趣的找我一齊去餵鯊魚ar

清揚 發表於 2005-8-18 10:48 PM

我搞人咋,冇比人搞過喎,我是否處男???

roychan 發表於 2005-8-19 12:05 AM

處男 e6tP6m:Ho*e_
我唔介意比佢食

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.