娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2007-7-6 01:35 PM

[quote]Originally posted by [i]米多人不怪[/i] at 2007-7-6 01:11 PM:
s"W`FDVt :mad::angry::mad::angry::mad::angry: [/quote]
2M"QBaHO P :kicking::kicking::kicking::kicking::kicking:

米多人不怪 發表於 2007-7-6 01:53 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-7-6 01:35 PM:
wE1O9`pwJ;T7r s;rG jzW `6G){7B6L
:kicking::kicking::kicking::kicking::kicking: [/quote]FF.{b'nUrBR
:gun::gun::gun::gun::gun::gun:

d228216 發表於 2007-7-6 02:00 PM

[quote]Originally posted by [i]米多人不怪[/i] at 2007-7-6 01:53 PM:
|u/PW d.h&F
i6vz ?Ta?0T :gun::gun::gun::gun::gun::gun: [/quote]
+y/jfN+]G0j7^&v 5O~5e-S1[
[img=56,46]http://www.26fun.com/bbs/images/smilies/icon_kicking.gif[/img][img=56,46]http://www.26fun.com/bbs/images/smilies/icon_kicking.gif[/img][img=56,46]http://www.26fun.com/bbs/images/smilies/icon_kicking.gif[/img][img=56,46]http://www.26fun.com/bbs/images/smilies/icon_kicking.gif[/img][img=56,46]http://www.26fun.com/bbs/images/smilies/icon_kicking.gif[/img]

米多人不怪 發表於 2007-7-6 02:02 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-7-6 02:00 PM:5n6|,Y:R;M_)h

E e i X SX &w g9u:f#U
[img=56,46]http://www.26fun.co... [/quote]$Tr1cl Wa%B
[color=Purple]五點三十分 我睇到個天都就黎光j6dSJ6d-cs$}9g6[
我坐嚮個巴士站對面眼光光
S `5` E,i-V(M5AmP&K$~ 好似俾人監生灌左一擔豬肉湯
5^.Qdro t:hTb 個心bup bup噤跳仲有d慌[/color]:(

d228216 發表於 2007-7-6 02:08 PM

[quote]Originally posted by [i]米多人不怪[/i] at 2007-7-6 02:02 PM:
p6H6\){ rK+H&B^:\E
(qD%| ]1K lL"j [color=Purple]五點三十分 我睇到個天都就黎光
-G,_oNc+F$} 我坐嚮個巴士站對面眼光光aN[%NFVN;Y F
好似俾人監生灌左一擔豬肉湯y i"c"g4W0?y(O;r^,D
個心bup bup噤跳仲有d慌[/color]:( [/quote]#ta5^\i5g
兩點零陸分 我睇住公司果個芒
0K*pz2tY3Z 我坐嚮個寫字樓裡面上咸網
Id$J%wVg o 好似俾人監生灌左一擔豬肉湯
{1N@PbF8N 個心bup bup噤跳仲有d慌

米多人不怪 發表於 2007-7-6 02:18 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-7-6 02:08 PM: L6W;O|&^&VE
"p0YR!k1Ao*S!r k
兩點零陸分 我睇住公司果個芒V;W1}/z4{
我坐嚮個寫字樓裡面上咸網
pl9{r,] s 好似俾人監生灌左一擔豬肉湯`q"D8q|rE Op4L}
個心bup bup噤跳仲有d慌 [/quote]'\,{nwG4@
[color=Purple]吹得既就吹 總之無句真
3T8~ jR f9tc 踩到我隻腳我都俾足100分
h!J(P/i+f{.~ 妳話點玩就點玩 總之就千祈咪當真[/color]:noway:

d228216 發表於 2007-7-6 02:25 PM

[quote]Originally posted by [i]米多人不怪[/i] at 2007-7-6 02:18 PM:
y1mn~7gK$l x !I-uMM#b}pz
[color=Purple]吹得既就吹 總之無句真.G \|!{5s*z+{
踩到我隻腳我都俾足100分x%KMwV4G#S,_c
妳話點玩就點玩 總之就千祈咪當真[/color]:noway: [/quote]E)s k f;N*Z
:confused::confused::confused:

米多人不怪 發表於 2007-7-8 03:25 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-7-6 02:25 PM:
`gP{jrS/[
E0E)z"F)l'C :confused::confused::confused: [/quote]iW7M'E-dR M+U.r
:sleep::sleep::sleep:

米多人不怪 發表於 2007-7-8 06:08 PM

[color=Orange]OH LADY
%P:|UM#gm!X*DKUx*H 可否將我帶返去你屋企 r;E[|gq2A!p7G*G
日夜陪你
0fa(oY*qp 紅橙色
3Db C2_q 溝出的你 你使我記不起 kJm3n#^4y}0I E(v
坐或是企 [/color]:kicking:

米多人不怪 發表於 2007-7-14 05:35 PM

................................. ~!

米多人不怪 發表於 2007-7-16 04:17 PM

Wooooooooo !!!

自由神 發表於 2007-7-16 04:57 PM

[quote]Originally posted by [i]米多人不怪[/i] at 2007-7-6 02:18 PM:
n$y9I7^ z5r
.[vAG&j2S!f] [color=Purple]吹得既就吹 總之無句真5@w0@d&G*s
踩到我隻腳我都俾足100分;x)sN6y&U/H wU
妳話點玩就點玩 總之就千祈咪當真[/color]:noway: [/quote]
"kCK{&K 對腳浮浮下 有d唔穩陣
+SAV'T k3u 一個不留神 成堆人就冇我份 2S|P,ug?"H x
冇地址 冇電話 喂 係咪搵我 笨
`}9o:T*` }.Mb 求其挨得就挨 掤得就掤
h%j~HAm%Y 妳話妳住嚮附近 唉 可惜我就係 ;Y3mF@(O1D[L.R]+^:{ T
唔想訓! :dev:

Beelzebub 發表於 2007-8-13 01:32 AM

【版友傾訴熱線】..............
(eo:C+r*K M:z| 好耐無入過喇.........
^W-m.Xv6l 依家睇番d post,都幾有感覺..........^^

阿感 發表於 2007-8-21 01:07 AM

[quote]Originally posted by [i]Beelzebub[/i] at  01:32 AM:
AO-xS k-K l#y.N 【版友傾訴熱線】..............;j&z5p0}uk1?IJ
好耐無入過喇.........
:IjJ5S t(Z%\b 依家睇番d post,都幾有感覺..........^^ [/quote]'i-O%Nk\7?2B7i
,tj&k{E5O
原來你同我一樣都係性情中人:cheers::D:DxQ~"g"j5h

@5M4s5w,Yk [[i] Last edited by 阿感 on 2007-8-21 at 08:32 PM [/i]]

~冪雲~ 發表於 2007-9-1 05:40 PM

有冇人有星河membership =="

d228216 發表於 2007-9-1 07:11 PM

[quote]Originally posted by [i]Beelzebub[/i] at 2007-8-13 01:32 AM:
3[8?UL M.x%i 【版友傾訴熱線】..............{[OOCp_9p
好耐無入過喇.........,P(s9_R7~.xp
依家睇番d post,都幾有感覺..........^^ [/quote]p\LRu
依度記錄咗好多代版友既足跡, 有喜有悲, 都幾有感覺嫁...

米多人不怪 發表於 2007-9-7 11:34 AM

Woooooooo ~!~!~!

d228216 發表於 2007-9-7 11:40 AM

[quote]Originally posted by [i]米多人不怪[/i] at 2007-9-7 11:34 AM:
k7Z8hS h#dp$W0IG Woooooooo ~!~!~! [/quote]6b;y U.D3gB8fe"R}G
依度記錄咗好多代版友既足跡, 有喜有悲, 都幾有感覺嫁...

米多人不怪 發表於 2007-9-7 11:52 AM

我要再次找那  舊日的足跡
!d*`@;qx&E3{ 再次找我過去  似夢幻歲月 ~~

米多人不怪 發表於 2007-9-8 03:34 PM

冷風輕吹我面  命運夜霧已漫延
}8d;dR{9v;^ 浮現一些往事  手中香煙已盡燃 ~~

頁: 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 [1147] 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.