柏林@清雲 發表於 2005-8-18 12:39 AM
[飲食問題]有冇人食過超超超正既菠蘿油?.?
如題.
D`O'eyr-VQ
如果記得個間餐廳o既名,講出地點同名~qq
~D`D(v!dOeI
講下點好食法^^"~
bt新之助 發表於 2005-8-18 01:22 AM
好正就未食過,不過超巨型就食過
o2X#g*lfszX
尖沙咀澳門茶餐廳
PG:[!M,O:i?0j;w4q
成隻碟咁大,一來時嚇一跳
Gretzky 發表於 2005-8-18 01:53 AM
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
柏林@清雲 發表於 2005-8-18 04:40 PM
o~thx
頁:
[1]