娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 我以後都唔會再落d啦!!!!!!!!!!!
kerberos
發表於 2005-8-25 08:13 PM
多謝關心,小弟正值壯年,加上生活正常,愉快!
p;o|F(b1mwH
必會繼續執法,維持治安!
0Y\Em],c2h
搜查,告車亦日日如常!
+T$oA1F\Zi
另祝各朋友長命百歳!
steve123456
發表於 2005-8-25 09:19 PM
.
[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-8-25 08:13 PM:
5MQ'q6|j%aP-C-rU/W
多謝關心,[color=Red]小弟正值壯年[/color]