各位朋友,算吧啦.........9G u![L@p
各人有各人的看法!
有人認為自己係 "差人 Gameboy"(差人鍾意玩佢 or 覺得自己好啱差人玩);Q
U ]J
Sg'M7[
由佢得啦!(C/f7k c*X6jd
始終,話不投機半句多!!!
fH*] @]+`
如有冒犯!望各位朋友見諒!!!Yc
e9{Ld []$l|
#k&c0Q
Z[(P
c1d
P.S. 我都好鍾意玩 Gameboy 同狗!,_"S{2t2zqu P/m
但開工時絕對不會玩!!!而且人扮的更加無興趣!!!
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=351852&checkid=2544d&checkmodpost=569628[/img]