娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kerberos 發表於 2005-9-2 08:12 PM

各位朋友,算吧啦.........9Gu![L@p
各人有各人的看法!
u+b&F"E:N+n 有人認為自己係 "差人 Gameboy"(差人鍾意玩佢 or 覺得自己好啱差人玩);Q U ]J Sg'M7[
由佢得啦!(C/f7kc*X6jd
始終,話不投機半句多!!!
M-j*c:R3E"\ fH*] @]+`
如有冒犯!望各位朋友見諒!!!Yc e9{Ld[]$l|
#k&c0Q Z[(P c1d
P.S. 我都好鍾意玩 Gameboy 同狗!,_"S{2t2zqu P/m
但開工時絕對不會玩!!!而且人扮的更加無興趣!!!

bengrace50 發表於 2005-9-2 11:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sfxc0000 發表於 2005-9-2 11:10 PM

[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=351852&checkid=2544d&checkmodpost=569628[/img]
^z;vg4@&N [color=Red][size=6][b]請你o地講時講, 但講唔好用粗口 =.="[/b][/size][/color]P6y!sU!g!XM2?
_0C[:e5M MI-`V
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-9-2 at 11:11 PM [/i]]

bengrace50 發表於 2005-9-2 11:14 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-9-3 12:43 AM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-2 11:14 PM:9x~;`b"j"sE_-n@7F

v|V#ih'G
+FI1Y]O qj8d/u 支持,講粗口本身人品好極有限,仲話人對佢無禮邊有人信 [/quote]
nZ ~0[D!N6n+LtR 正一偽君子!

bengrace50 發表於 2005-9-3 12:51 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-9-3 12:52 AM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-2 11:07 PM:
MYY%Y'I;ev )Ky{t3^&s;GgaP&]
gs}bG;d3Sv;|%s
請你冷靜諗諗,以下的話我如果講... [/quote]
Hp?o#I{W 對你啲封閉思想, 下下都父權主義, 我亦冇說話好講!
g*r1z T:m IG}}N 你話我態度好極有限, okay! 你哩句說話已經屈緊我! 要檢討既係你自己!$oY3rl N.iCE"j
照你甘講, 下下俾人吋就啞口, 甘就叫道肯高.....你都幾"於腐"!!(我文化唔好, 係唔識寫嗰兩個字!)M2Kvb"{:K(w$P?
我就會睇下對邊個囉!M;F$Ko%r\,MP rt:I
我都講過十九幾次, 態度好既差人係有, 而大家亦都冇需有咩態度唔好!
m+?;b"a2i [ Ef uU 而就如嗰個死差婆(我係甘叫佢o架喇!!), 我見佢同我朋友口角, 我唔通當睇唔到喇喎! 我行埋去問一聲做乜事就好唔正常同唔好態度喇!! 佢一句頂埋黎話個仔唔係我既我抱住佢做乜同去邊, 佢態度就好好同好正常喇!!! 甘我應該呢乜都唔做, 佢繼續"鞋落" 甘就最岩喇!你啲分辦事非能力都真係好有問題!!
8TNe(V/sR/ED 或者唔關你分辦能力事......係你個人夠盲目!!
rW(z/g2mvmZ:X-Owi 我講, 唔駛你信! 你唔信咪唔信囉! 甘多攻撃說話做乜? 冇人要你信喎! 你走出黎把鬼咩!`;X2gd,bh*wV
q1Qv,GK-`*nA o
[[i] Last edited by HansChan on 2005-9-3 at 12:57 AM [/i]]

HansChan 發表於 2005-9-3 12:53 AM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-9-2 08:12 PM:
9efY3g ? ~yW;i 各位朋友,算吧啦.........
h'G"Yb }hD`-k 各人有各... [/quote]Orm(h3^/E)hHc
你講嘢又冇point! wW/^ K"d!m7C"i
只係defend而冇有力理由!%N"g/t7|Uhqm;N
你仲走出黎無料做乜?
Y%G.E!Iv.t? 8l(K/t-R\
[[i] Last edited by HansChan on 2005-9-3 at 12:55 AM [/i]]

bengrace50 發表於 2005-9-3 12:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-9-3 01:00 AM

仲有! uC-a u8Ftj9v
"挑", "死差婆", "屎忽痕"唔係粗口!! G)]j*y$F
"仆街"都唔算係!(若一定要話係, 我講句sorry......好辦事了!)
K*s]5UwKe
m.b(bLLBy!] (sfc兄!! 此段唔係反駁你的! 勿誤會!)

HansChan 發表於 2005-9-3 01:08 AM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-3 12:58 AM:
0ZUnFrE0pg @Cc S,N!g-?%eM

u;O2y{8B 都話如果講錯就對唔住,我講錯就... [/quote]-\q?#|.p!@YQ_
你好似由始至終都唔係對緊我講個point!!h"e Md{k!h1zI
從來冇話過差佬查人係有問題!@h0w6Fp'[P
查人時玩嘢, 甚至濫用職權就係一個問題!k(rwVJ6E `:`{
我只係講個問題出黎, 你想一嘢以"差佬查人就係唔岩"黎取而代之............(仲要話係我講既!)O!U8r*cj q8z
仲有, 我一早都己認差佬要懷疑人, 用啲差啲既態度唔一定有問題, 而問題係無辜既人俾佢吋完, 喂, 你知人冇嘢值懷疑, 你講句唔好意思都應該啦下話.......我就從來冇聽過!
P:AGT+CM4X 我只係見過佢要人老憑企响度俾佢用差態度對待! 係甘多!J"rt/Ma*] Ju-C
你發表好, response好! 諗清楚人個point係乜先!!
yr%F h4wNI y 仲有, 唔係人人好似你甘怕事! 樣樣嘢有程度的......有啲嘢可以得過且過算......有啲嘢就唔得!![#wD rx/P
所以我之前都話, 你記住你自己講過既嘢......到有一日真係甘好彩遇到啲唔好態度既差佬, 你唔好還拖......仲要用你今日大仁大義甘話到應該做死狗甘既態度回應!m)kg^f-J
PK?3?@yM&C
[[i] Last edited by HansChan on 2005-9-3 at 01:10 AM [/i]]

sfxc0000 發表於 2005-9-3 11:07 AM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-9-3 01:00 AM:
g]6EaL"G)^ 仲有! Nb&{AYa3_g
"挑", "死差婆... [/quote]
!YC4XKW;y~ 總知大家討論還討論, 唔好太過激進就好了 ~.~

billycwt 發表於 2005-9-3 11:58 AM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-9-3 01:08 AM:ryPU7? [
&cIf5~W VKgfz
你好似由始至終都唔係對緊我講個poi... [/quote]Z/rK*jX$wE w#pGK

9Kp6m [)RX~.U 咁o個d係差人黎ga ma!!!
5Y/i\4X!y { 咩都唔好意思前唔好意思後, 就會無左個勢ga la!!
/u3[#{0]!fU 仲有唔查你又點知你係無辜呀!!6Vr aM)Vm{aK
咁如果查o個個係疑犯, 又拉左佢, 咁你又會唔會多謝/唔該d差人呀??
)A7}T3vCej ]^ 其實差人點做野佢地都會有分數ga la!!
tH9Mu X7e i 我唸佢地都唔會周街搵人黎玩, 同埋濫用職權.
4T&FNwh'jw 佢地態度唔好, 講真你真係吹佢唔漲ga wor!!
?j Iv{J 我意思唔係叫你逃避~~~
vR8W1FE 其實以你o既態度, 心態6M&w@k5x^K v z
你應該試下去爭釣魚台呀, 又或者叫D日本人幫中國人兌換番d軍票等等~~
j9E-@S6? 幾有意義呀~~#YAeia8r!d

ZM#Os$s6~mP [[i] Last edited by billycwt on 2005-9-3 at 11:59 AM [/i]]

bengrace50 發表於 2005-9-3 02:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-9-3 02:09 PM

[quote]Originally posted by [i]billycwt[/i] at 2005-9-3 11:58 AM:
7\:B.R?.v g
?)F2UF2Gn.|Ym7V C(opj,U_#C/g*M~ l y
咁o個d係差人黎ga ma!!!;z fIMs A$Lq
咩都唔... [/quote]
BeW9P[:N sm 你都幾"於負"!!
GtX4Z0?(Zu 仲有我都唔係話下下要啲差佬講唔好意思喎!}Ho+FB,C
佢首先對查既人有懷疑, okay, 你態度唔好......到你查清楚, 知人無辜,理應對自己之前既無禮道歉! 哩個只係一般情況下人人應做既嘢! 一係佢一開始就好好你聲氣(你話甘佢做唔到嘢, 吐個係應該佢哋自己control, 總之哩啲嘢係公平既, 一係你就全程好好聲氣, 一係就對自己冇禮道歉, 合理不過!)1n.w:oq5D.};T1K
依你講法同口氣, 你係支持差佬大晒的!(okay, 係你既諗法!!) Axk3V)N6H
但好老實講, 大晒呀,差佬?!,mr6pq A^@$~P
,_v2]&d'v9VX
以下係某人post出黎既!
K$WV/T&ROV+lL 警隊條例   54 條
lU$A#Zt#Q D
)b];d[ gA:Dw8A |B 1) 警務人員如在任何街道或其他公眾地方、或於任何船隻或交通工具上,不論日夜任何時間,發現任何人行動可疑,該警務人員採取以下行動,乃屬合法─
qc*ToR7{+A:I (a) 截停該人以要求他出示身分證明文件供該警務人員查閱;7h/j2J+~'{C9X-[W9g-]w
(b) 扣留該人一段合理期間,在該期間內由該警務人員查究該人是否涉嫌在任何時候犯了任何罪行;及
] Zh P\1vd,t k (c) 如該警務人員認為以下行動乃屬必需─
?9B*ol.~^i!I (i) 向該人搜查任何可能對該警務人員構成危險的東西;及(joYm"y
(ii) 扣留該人一段為作出該項搜查而合理需要的期|s7^I&M

'R+^e)U5J 除此之外, 其他條例亦有授權警隊截停查閱oZ'nt1R

B I z J+])J 講法例喎!
&VKv t&W okay喎! 一路都係講緊既嘢!4XS [Kz o
你自己都可以睇睇, 有邊句係法例支持,差佬用唔好既態度(有啲直頭係玩嘢既態度)去執勤????? 市民亦好似冇話過有義務去俾差佬冇禮對待喎!(犯人既另一回事, 基本上一個犯都某程度俾人剝奪咗某部份自由, 所以我咪話哦差佬下下當人犯甘對待囉!)8M6QK;JbKf6X[Z
Md}_~
講真, 佢哋要做嘢, 我哋合作, 冇乜唔妥! 好多嘢係灰色地帶, 冇得話一色一樣!所以咪話佢哋要做嘢, 大家之間一套大家接受到既方式同態度, 咪差佬市民都好做囉! 係有差佬做得到囉.......但做唔到既更多甘解.......甘係唔係即係有水準既差人响香港好少呢?!wMd6Mcy

A)Fa"f,K8u7D 嗱! 我抱我個friend個仔, 我個friend响我隔離, 條死差婆粗聲粗氣甘樣講嘢.......佢根本就唔係執勤! 明顯係玩嘢! 就算佢有理由懷疑, 乜嘢叫"madem問你嘢要答, 你問我嘢我唔一定要答!".....乜意思乜態度?? 你有權去查人, 人就冇權知清楚做乜俾你查???????仲要用啲甘既態度????????
6OFC;]?#kC:P.d 你同某某甘支時啲差佬用啲甘既態度玩嘢或做嘢.....你認為係合理.....不如你講講個差婆點合理???????????????????????????????? P1@ EU!ag/LDS
5V~yG\
釣魚台???你又知我冇去????????/W`)R9P!sf$b5zI&T"g
唔係人人都好似你同某芋甘可以下下都逆來順受的!)S:]6FH*MV.p/O

3L6sW s~-da L [[i] Last edited by HansChan on 2005-9-3 at 02:10 PM [/i]]

HansChan 發表於 2005-9-3 02:15 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-3 02:02 PM:;J LWv^D(zZ}
A very good story.:)5x;AZ)uOF4Z`
;x:?i4H@"Bx3L
[size=5][co... [/quote] GLbb$yMg

&Ii`x3p P 你改吓你啲"於負"既性格再講啦!a,t/mN2?nOd9g
你甘支持做狗.........1B'KN;y*G8bp
中國人既嘢真係乜都可以兩面睇.......x}%@'ip'NeM0P/`
一面就平和, 一面就"於負"同"逆來順受"........5X b7P5b!NM ym
我冇啲人甘假, 乜都將大仁大義掛响口.......:wQ]`jr"Lf@L
%Y$H5c)bn+r
[[i] Last edited by HansChan on 2005-9-3 at 02:18 PM [/i]]

bengrace50 發表於 2005-9-3 02:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-9-3 02:33 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-3 02:27 PM:
ry"vJ o:Y7lE #M.@&p:m6g,sT

,\#A3i7V&c%{2qY*[ :(:(:(唉, 無話可說 [/quote]mY7P8Qd3c
你又冇point, 對人哋講緊既嘢又唔搞清楚......r-H'@O6k
仲有乜好講?KN4PE8_0B{.L5f6g
我response你甘耐都有啲冇聊.....但哩期公司少嘢做,冇乜嘢要簽.....又見你講嘢"於負"....所以就浪費吓時間甘解啫!

bengrace50 發表於 2005-9-3 02:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-9-3 02:59 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-3 02:48 PM:
%i!rT3\u :bd/x j;tXa

5n w a"Ks)L _j 因為您只認為您的先係point, understand?k5I BDBdzu/L3D0N
y7N;C ?o/Q-~
That's all. [/quote]EeHp|#\vV
唉!'唔係話乜!
XYWOi ]j 我舉個例出黎(差婆).......你認為佢甘合理......你講吓佢點合理吖不如!
S1P1\P(Xo3cU 你有point的話, 你啲所謂理論講一講佢點合理同我點對佢唔合理吖?! uVn*r~gZ8F
你有啲咩point啫!(可能你有.....但我只從你之前所講,相當'於負') T w3xQ0lO
我講多次了.....差佬係要做嘢.....問題係點做啫!
"F| QC:Gl 你讀書時, 你阿sir或miss都有權話你或罰你......但若佢鬧得冇理或過份......有權又如何?? (但對於你黎講.....你啲甘既死硬派父權主義.....你覺得冇問題都唔定!),i{;TSb&v%S;J
1rC$T8I N-SL
[[i] Last edited by HansChan on 2005-9-3 at 03:03 PM [/i]]

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.