娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bengrace50 發表於 2005-9-3 03:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-9-3 03:09 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-3 03:02 PM:\YVfx_G n8R

4_x|u:jQ} }'DgH p'{ un;A
.Fq-KD;L
Okay, I will reply you tonight.  I will off duty soon, okay?  see u. [/quote]
"SH,x,x)FO1U([ 好呀! 你得閒咪發下up 風囉!
6oPP+X7c$YvWF 我response你都係浪費吓時間啫!
$z;HB#|7YQ 你拖定馬囉!`4`sw-Y
問多幾個人, 出多幾道"於負"理論!
!q$l!i_4gsu (不過唔好教我要做狗喎!)uXMo$U4t hY-Nj,c
我今晚就出去睇波.......我無聊時再覆你囉!
4a2{T%c g2c%nH"g 我就點都唔信佢甘既態度仲要講一句"唔係你個仔, 你抱住佢做乜呀!"(個bb個老媽子响我隔離) 同嗰句"madem問你嘢你要答, 你問我嘢我唔一定要答!" 係啲乜嘢正確既處理方式同態度...............

446622 發表於 2005-9-3 05:06 PM

呢個topic真係反映左好多人對差人憎恨,有時好人難做,8V(u"E6a.r {s
抱起朋友個仔都問東問西,難度做差人就唔會咁做????幫人抱住bb,係好閒既事,舉手之勞,咁都比人串,天理何在......
RW?sd.U1L:O zfK-v,eym?
當然梗有人唔信啦,佢地都係一時好彩啫,一世人流流長......

bengrace50 發表於 2005-9-3 08:17 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-3 08:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kerberos 發表於 2005-9-3 11:26 PM

有人會問:點解啲差人o甘差勁?查個身份証問長問短?又串?又當我係賊?又當我狗o甘玩?as.O JN IZD Yj
我又想問:點解我執行職務,截查可疑人,啲人要問候雙親?
6r%UG b M8X }             :點解啲人一路話自己趕時間,一路唔合作浪費自己時間?*~$J+R/a7q
            :點解啲人一路話自己係良好公民,奉公守法,卻連跟警察合作都不願?
okB;\-pEh             :點解啲人不斷話差人態度有問題,但啲人對差人態度又如何?T K @)i:YY#k2m;}S!B?3D

DK UZ$rP ^j2{ 多謝各朋友!!!
!Z9Mq)W#QHi9Zf1`'b
}k:Q9B1{0\$e}-mkG P.S.    呢個topic真係反映左差人執法既困難,好人難做!!!O q+P,DCk
而個別個案不再浪費時間,因為點都係差人錯(一廂情願......)

HansChan 發表於 2005-9-4 12:24 AM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-9-3 11:26 PM:!zHY.sq1`P;E
有人會問:點解啲差人o甘差勁?查個身份証問長問短?又串?又當我係賊?又當我狗o甘玩?`9{8j:IVD(@ \k
我又想問:點解我執行職務,截查可疑人,啲人要問候雙親?xo$l:A4V6]q
            :點解啲人一路話自己趕時間,一路唔合作浪費自己時間?Mn U%v8euk#Q:z
            :點解啲人一路話自己係良好公民,奉公守法,卻連跟警察合作都不願?,Go8f3I9^"jN4Q0l D
            :點解啲人不斷話差人態度有問題,但啲人對差人態度又如何?
~ D @@8jU0_ H$q3_#Oa`#k%}g
多謝各朋友!!!G j:mY Y r:H0^

3c.E(j"l(br:pK P.S.    呢個topic真係反映左差人執法既困難,好人難做!!!
-t7Rx#uM s3_xI,A 而個別個案不再浪費時間,因為點都係差人錯(一廂情願......) FVx7xf6];R9d
[/quote]
(V3h6n nU m.K7J 第一個問題, 唔評論! 若一開口就問候相親, 係嗰個人問題!@Jc,N0{6C0D@|6@

#`U%Qv QY G @h| 第二個問題, 人話你聽趕時間, 你唔快手啲, 仲要寸寸供, 火都黎埋, 點唔還拖?(本人個案, 以前讀緊大學, 有一朝返學趕時間中, 有差佬查份證, 佢問完我去邊同做乜工作之後, 我話趕時間, '麻煩快少少'...我得到既回應係.....'差人做嘢冇得快o架喎! 你趕時間你就搭的士, 邊個叫你自己效到啲時間甘盡??').............又係我唔合作??????? $|NbRnB2GT

2U8f4a8WJC%I 第三個問題, 的確有人係唔合作! 事實黎既! 我本人同差佬既衝突基於'好多差佬要人合作, 態度唔好之餘,  仲要玩嘢!......唔係好市民與否, 係基於差佬執勤時既操守同態度! 以你甘既為人, 下下protect自己友, 出發點下下係差佬自己本身冇問題, 有問題既一定係市民.....甘永遠有問題都唔係你自己! 虧你重有資格話一隻手拍唔響!V|#Ujf

EG6b;@8l } e$f"s 第四個問題, 基本上同上, 你出發點係你哋本身態度"一定"冇問題, 一有衝突就一定係市民唔好態度!!!  的確係有啲甘既市民.......但受害既市民亦不少!! 而家係你哋要做嘢, 你哋要求自己有水準係必要的.....你冇理由要求市民忍受你哋啲不禮貌態度而唔要求自己甚至容許自己態度差劣!! 係有做得好既差佬, 只係我見到,聽到同遇到既係差多過好既好多甘解! 做得好既係對自己有要求有水準既.......做得唔好, 冇水準既....就只會protect自己......一味就人哋錯, 出發點永遠自己係差佬就冇錯先.....
+nVO `Hn 5C5I%d'FT
唔好話個別例子exclude呀!! 起碼係有甘既死差佬先! 而我一直所講及評擊都係嗰啲態度差劣, 濫用職權,不知所謂, 出發點永遠係自己係差佬就一定冇錯(做人冇承擔囉!!)嗰啲差佬........'_&x.X ~ ky"Q9T7}
Do6MbnTby
對嗰既執勤有水準, 態度收放自如, 處理大小事件洽當, 對責任有承擔既少數好差人, 我相信大多數市民都樂於同佢哋合作的!

bengrace50 發表於 2005-9-4 12:30 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-9-4 12:39 AM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-3 08:19 PM:
.n$\(Y%\L!?6s'b ?9|
)Os T&TO `.L"bM{O L2o2~AU
咁你覺得為何有人會一世好彩,有人一出街就被人查。 有人被人查好快走得,警察對佢無乜野,但有d就同警察頂到『痕』? 有無得解? [/quote]I7~*@5J:f4B
t$~s5H$A2c's.s\
你既出發點好似某人!! 死硬派父權主義!"CS'p)zHY
冇因邊有果?j]z Q V*P])f
差佬要查人, 係阻緊人時間, 點都係事實!!(唔好話有冇權先!)
7R6zc3z w N;y 市民同差佬合作, 係公民責任, 係不爭既事實!
)sA}\c"qqm 但有情況係, 差佬楂住"市民要合作, 因佢哋有公民責任"黎任意亂黎.......自己既操守同態度一啲都唔注意, 而令人不既時候就話人唔合作......根本就乜道理都講唔通!!!
8u.|]6^^Z \#yM (我唔係話個個case係甘! 我講我既不滿當然講緊以上情況既case!)
)Dzy2Z:g Q8A?
/O}/U-Zu%r.~-t.J 至於你哩啲, 自認靚仔所以冇人查....okay!!响你眼中俾得人查就樣衰囉!!]0IUIxKJ
你哩啲父權主義死硬派.......差佬叫你食屎你都唔應反抗!(我唔係話差佬係甘呀!! 比喻咋!! 唔好惜題發揮!!) 因响你眼中係冇事非之分, 只有權力之分! 等於你老豆同你講乜你都話係岩都願意做一樣!.|9{T(bEVo;W

.{)TNGzW 有無得解?? 解咪就係有好既差佬, 但有更多衰既差佬.........同有好既市民同衰既市民囉!!
n6d&we$T$HBd:s[g8O6j 但响你眼中, 指出權力大既人既不事就等於唔好.......
5{;a/SWdRd *i*v n#T~R[&^.B{
你甘叻, 好! 你吓到有一日你真係甘好彩俾人查而又遇著嗰啲死差佬又會點囉!ObYM\ k ^

XO,Y'xy 個"死差婆"件事, 你又話佢處事公道態度良好兼有理喇!! 唉......針唔'吉'到肉就唔知痛......
r{ ywTwf1[] 但你既死硬派父權主義者......俾人'吉'....你都會話岩.......超! 講埋好舒服吖!!

bengrace50 發表於 2005-9-4 12:42 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-9-4 12:42 AM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-4 12:30 AM:w:M}y!S\-M

$^0}OXZ#t-l!JV
.W%t0wc_4j@1c jK l ` D o;`C c v
其實我一路都話,『一隻手是拍... [/quote]
{1^F(ee U
n5Jn`(hLS 你話自己靚仔唔會俾人查嘛!
.@M!I~q,qiA%X 你學咩人扮大代啫!P'[ ]q&S`"dq
你有乜資格呀!?得把口!!
`]5Kf t _#t c+E (我明係討論.......但居於針唔'吉'到肉唔知痛既問題........版主你容許我甘講啦!!:P)

bengrace50 發表於 2005-9-4 12:44 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-9-4 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-4 12:44 AM:
,Px9p,\Bo6o6Q
~,` v9Oo!@
D4W+L0?9R+`R 呢種就是大學生的邏輯同說話方法... [/quote]
:u,|"k+n3Uj 我捂知你學歷去到邊, 亦冇興趣知!Jj U IuI3X8qD!aQ5i
但你既然以學歷來攻擊我, 我亦不防直說!!
'].H$B^~&] 你連邏輯都未搞清!!p\1`Vi Mp+UE4C:F%S
你一味就死硬派父權主義......可以講係不分事非黑白, 一啲思想都冇!! 簡單黎講就唔明你讀書黎做乜!!
eC p'V Ki 至於你之前既騎牆派偉論.......出自第二個人口, 我都partly agree.......但居於你一直所講, 俾到出黎既表現, 係一個死硬派既(講咗百九幾次......打多幾隻字都費事再重覆!)同你自認靚仔差佬唔會查你, ......我會覺得你得把口多於一切.......
,hcX wH]7A 我俾差佬查過好多次......好多我識既人都俾差佬查過.....我既經歷係十次有八次都係態度唔好既差人.....都會有兩次係有責任同有水準既好差人........}X[*O*Hl
我講出既例子當然係衰嗰啲........講出不滿嘛!!
jW1\t0ik)_ 我有乜理由會冇端端講"喂!! 我今日俾人查身份証呀!!個差人好好態度呀!!"甘吖???????
Q5o&t%p1v!m?iJ,e 你話自己靚仔唔會俾差佬查, 即你既立論都係以你自己諗或幻想作base........ 我是有講出好多例子既! 你話我講出黎態度唔好, okay!!因講起都火滾嘛!! 但事件係事實......要有唔同睇法係可以的!! ^7Lyt'NZ(o-p
甘我都好有興趣知道"死差婆事件"同"回校要搭的士事件"當中既所謂執法人員點絕對處事恰當有理, 同我就點不當同冇理囉!! o GE(y L'?WS
y&u\ X}A
唉.........回到都唔知第幾個post.....你都唔講吓......就一味揾位入我, 連人咩學歷都唔放過......你又算係咩人呀??? 知識份子, 大理想思想家!k7dch @*| f!n
@:ge2U2FGq9Or
我响度講差佬不是既例子唔係响哩個topic開始, 响之前一個topic我己講好多! 可以有唔同睇法的!!但你嗰啲"唔係下嘛,甘就叫大學生"之類既說話可以稱之為混仗!! 我唔算大學生又如何??? 關你咩事??!!! 你要講我衰你用point去回應返差佬既嘢啦!! O NkX'c^%Ev;_4I]

CV*Q0?*`Ko\"^T 講到而家你都仲係甘, 冇point兼唔清楚人講乜, 唔係下話你!!!!! (我只係甘講咋!! 從冇諗住改變你既死硬派乜乜為人!!!)7o%A]*[ X5[1G7P P
cn1bVI
[[i] Last edited by HansChan on 2005-9-4 at 01:05 AM [/i]]

絕風 發表於 2005-9-4 02:26 AM

[quote]Originally posted by [i]古剎之楓[/i] at 2005-8-19 08:41 AM:
Z { ^}f r k'Y 我個日都係咁la......我得14咋 [/quote]/_\;L3]!^r
唔夠歲數,你有無事?

bengrace50 發表於 2005-9-4 10:34 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

rexhong2002 發表於 2005-9-5 11:39 PM

我都係我受害者,驚察也愛爆粗,查証時好合作,有d仲要串住o西,又乜又物,雖然都有唔少有禮n(kzlm0{w
註:粉嶺果d

bengrace50 發表於 2005-9-6 01:59 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-9-6 03:49 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-6 01:59 AM:
0^eus2U.l%@-Ll;u!} 6Y!i/~7?S| ])n-f
{l yY4{*t;R9I*N
g.Plo(p-u\`}m&s;a
那一行沒有敗類呀,你講給我知... [/quote]&H? s%b6C p
最失禮莫過於'有人'又撩事鬥非, 講嘢扮晒大代....而又唔對人講緊啲乜.....自己發表一啲扮晒清高既理論但自己又乜都唔識.........4w4Jt6Jh-IO
究竟哩啲人以為自己係聖人定還是同十個八 個都係甘既香港差佬一樣"自以為是"???????

bengrace50 發表於 2005-9-6 04:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-9-6 05:28 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-6 04:12 PM:
)Sj+],i4L7e0w2F!\ 同你講道理想你『下下火』就叫扮清高... [/quote]
-VT9^%lr5o 聖人教誨你哋要聽!! 知冇??
Q(q x1n"?/[X 有啲人九唔搭八, 以為自己好有道理......同我公司班o靚差唔多! 個個講到自己同個客幾熟幾熟......叫佢拎生意返黎就哩樣問題嗰樣問題!7R4[/eHsavw"Zn
始終有啲人滿口仁義道德, 以為自己字字真言......實情發生乜事都未知......好似一個唔識游水既人去教人游水甘......一味得個講字!!!叫佢分析吓某啲嘢啦, 就乜都係人哋有問題先.....唔該都冇聲轉移咗件事落第二度.........
:[Q!^pn!x$C#](R 唉.......我未見過真正既聖人, 我唔知係唔係個個聖人都係把口就天下無敵.....做就乜乜伸真囉!!!!:D

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.