娛樂滿紛 26FUN's Archiver

446622 發表於 2005-8-19 01:54 AM

我以後都唔會再落d啦!!!!!!!!!!!

早兩日,跟同事落d,本想見識下啦,畢竟都有三幾年無落囉.果晚已經係凌晨3點幾,落到一間C字頭的D,一首歌都未聽完,就話查牌,無問题,我身無野,只係飲多兩杯啫!$f,Ae4Mk9zPk D
嘩...點知而家查牌,好麻煩,`繼個人查,全場要清靜,D睇場亦好串,F4r*}4dZY?W
OH........My god!咩事呀?????我來消費啫,無做衰野咩嘛,唔使咁查嗎????.Urm q Z
一查成個幾鐘,無哂興趣啦!
M8wla"o']5r{ d歪帽,當d靚仔唔係人咁搜身,仲要好欖串咁,shit................'~8_)j K/r:@c!qx
好無癮呀!!!!!!!!!!!!!! I.N.B6y0gq5X
:mad::mad:
:O p E(`"ynK"^)x
T/j QH!m [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-9-2 at 11:09 PM [/i]]

edwinchong 發表於 2005-8-19 02:14 AM

我頂咩,我試過有日朝早係旺角由個fd家番我家,都比d歪帽叫企埋一邊搜身同袋添呀 ]imY4x&}8C.c$py
喂大佬,我路過ja

76 發表於 2005-8-19 03:10 AM

歪帽好煩........
6tO*J8u4Mf~5q]M8[ vp*?+t4X m9^
我返part time.....去我公司查牌.......串到咩gum..........

唔講得笑 發表於 2005-8-19 03:32 AM

大查搜一粒鐘咪算叫快....
2r1rw:V$C7t2H0r 有時有D友仔扮型,同警察頂二句嘴.....果時仲耐....%_0[_0lm#C'P(hn
尤其你去C字同3字跳........k"N|6N7]0r
;]2f9w6S}RL B4t wkl
[[i] Last edited by 唔講得笑 on 2005-8-19 at 03:34 AM [/i]]

古剎之楓 發表於 2005-8-19 08:41 AM

我個日都係咁la......我得14咋

astepor 發表於 2005-8-19 09:18 AM

機舖查牌都要半個多鐘la,於旺角依家'汁'左個間大場,,L:J`s.M S1N1r
d場一個鐘已經好快.

ngage 發表於 2005-8-19 11:38 AM

i think if u "look" normal the cops will not take so much times to search you .......)sbOS9}JK Hd
or they will never stop you on the street ..... Z VgZ PJCQ/R
and when they ask you to stop and search don't be so cocky .....k} AzKn
then it should be ok ga la .......

HansChan 發表於 2005-8-20 10:16 AM

[quote]Originally posted by [i]ngage[/i] at 2005-8-19 11:38 AM: p8X&`9H Y:p"@ r;Ka
i think if u "look" norma... [/quote]
)S Is8C7E6L 係你一廂情願甘諗啫!
b&_P!zx ]i/\+bzf 佢哋哩啲屎忽鬼, 玩你不知玩幾過癮!
h5`;Py er 唔係話一定唔關款事..........但基本上佢要玩你, 你乜款都可以玩你!
w3p#m_HvX 香港啲所以執法人員十居其九都超仆街!QM lPTd}`7cy
之前有個死差佬响哩個forum話差佬逗身份証同抄牌係唔會有quota喎.....
ur Ye.O 仆街啦! 我識咗個女仔佢條仔係差佬黎! 佢同我講話月頭月尾千祈唔好將部車亂泊, 死梗!LolgI"gCw.PHD
一般過咗十二點响冇黃線既地方,你泊到朝早八點都冇事o架嘛!
Pe7| ]#K;`p;G 有一晚我泊咗响官塘啲冇黃線既地方, (十二點開始泊)....之後三點返, 抄咗! 佢仲要寫底個時間係一點五十七分!!K;k:^J%w o(F"h
仆街啦叫班屎忽鬼!

寧靜 發表於 2005-8-22 03:30 AM

抄你牌好合理..平時唔抄唔代表合法!

SEEK 發表於 2005-8-22 04:11 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2005-8-22 04:50 PM

[quote]Originally posted by [i]寧靜[/i] at 2005-8-22 03:30 AM:c5|^8G.R#jW_ hN
抄你牌好合理..平時唔抄唔代表合法! [/quote] o|?4t1V
冇人話係唔合法!
v*^.st&?AX^ 話佢屎忽鬼之嘛!

左輪仔 發表於 2005-8-22 05:12 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-8-20 10:16:e)M)f Xhn3tm l8p I
hu{{[r-j0u
係你一廂情願甘諗啫!${-W-s rz%G5k+r
佢哋哩啲屎忽... [/quote] IceKzpN
撞岩佢又唔夠數,你就真係慘喇

kerberos 發表於 2005-8-23 12:50 AM

大家好!
VFrG@0lGNp$Y 記得曾有朋友問過 "想問一個問題, 聽講每個月警察內部都會有個查多少人的quota. 聽講到一cutoff 時間, 就查人查得好活躍. 唔知喺唔喺真? "
8o+t?NaHI F,rN 小弟回答無,不知何解被人再加上"抄牌"?奇怪???
0S"B~H HN 至於有關"抄牌" quota !小弟所知有地方仍有,小弟當年初入行亦試過!!Ukny-F4qfVJ
不過個個師兄都教---月中前做晒,月尾唔洗理!!!8^Uw$c-PLF%@
所以小弟絕少月尾告車,當然太過份及投訴一定會照做!!;zt!V*L"C5Z+EtR
所以我一向同自己朋友講,'月頭月尾都不要亂來'!!@y+A#Mg7nd
另一方面,大家被告只會怨差人唔夠數,何不想吓夠數放你時,你又知唔知?+i}EGS kAt4I5L7z
你被抄牌因你違例,自己已經錯咗!!
ugMH!Xh @Jn 正所謂  "唔告你係人情,告你係道理"
X/GN$g[^4T i 多謝!!!!!!

HansChan 發表於 2005-8-23 09:43 AM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-8-23 12:50 AM:
Y Q.^KB,RF{ 大家好!@P?DK5Dm1GH
記得曾有朋友問過 "想... [/quote]UU(q8|{#D&W3NI r
咪即係多重標準囉!
HY`}/S,cwJH 咪即係睇你自己心情囉!&]&U+BA6g6kr9y
咪即係自己鍾意點就點囉!
Mzv,X!s7h5X 咪即係屎忽鬼囉!
!\\k;`s 基本上抄牌單嘢, 俾你啲死差佬抄咗, 我亦都冇乜話可說......只係甘既鐘數, 冇黃線,(你死要話阻街都唔會同你拗!!), 而重要行多唔夠十步既隔離街嗰啲又冇抄......甘黎講, 你要話我犯法, okay.....但就冇一視同仁囉! 所以咪即係你鍾意抄邊個就抄邊個! 不過, 你哋抄完又唔駛理人既!+pE;T^ Cq1f*P;dKS
6qj5W%f NI
還有!逗身份証...嗱! 除非我個friend條仔作為差佬都呃我.......如果唔係就一係你呃大家! 佢話抄牌同逗身份証每個月都係有quota......我聽就甘聽喇! 我又唔夠膽話一定係!
x(Y%r(XS,r/g"G 只係我的確對差佬冇乜好感! 但你同佢都係死差佬, 我就信佢喇! 因佢唔會死硬派好似你甘一味只係點都係市民既錯, 而死差佬做乜都有理由話岩晒!
V1PpBe9X\
.b [3O'tARUV 記得之前你一味用一啲好薄弱既理由同一味避話差佬態度差......一味只係叫人諗返自己諗到自己身有屎! 基本上你啲甘既人, 同你講多次都浪費時間, 因你永遠都講到自己既職業至高冇上........唉!! 好似哩個topic落D玩位兄弟既感受甘......你班死差佬查牌啫, 又駛唔駛甘既態度呢?? :V;~eh{$Yc @#LL

{ R9D,Pw9G'| 雖然俾我拉到抄牌甘遠........但我只係想講"死差佬自己鍾意點就點' 駛乜理你感受呀?!"C,?"Q'qCo^_
_1m&n*uiXH/X;]
[[i] Last edited by HansChan on 2005-8-23 at 09:58 AM [/i]]

亨九利 發表於 2005-8-23 11:07 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hkcitywong 發表於 2005-8-23 12:51 PM

好簡單一個道理, 差人d場查牌查咩人? 緊係古惑仔啦, 無可否認, 有d人落d係好仔, 但好多人都串過咩咁, 唔通同佢地講耶穌? 你唔惡過佢地,串過佢地點同班古惑仔玩? 有時做人現實d, 下下講禮貌實唔work, 講禮貌都要睇情況, 唔通個古惑仔x你媽媽既同時, 個差人重要講"先生, 請你冷靜d"咁ar?

pigcat 發表於 2005-8-23 03:26 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-8-23 12:51 PM:
6{#r3y'hl!tT2_k 好簡單一個道理, 差人d場查牌查咩人? ... [/quote]
\ uYI7B 講得好/m9VAV+\7V'dw
d古惑仔...3q?j6^ v&T
你要惡過佢,先識收斂下,Nf!A!Szdaz]Ed
唔通仲同佢講耶穌...
CB!i8w;F 去得果d地方查牌就預左
y5yv[7t5C,d#e 如果冇人查牌既話...7DV p9Ll JY6[.\C
唔洗講都知點啦

waterfire 發表於 2005-8-25 02:25 AM

差人都係做野o者
'MSE u%|0syE3A 你估佢地去查牌真係好過癮咩
5h P~"\d5o 邊個想唔駛做又有錢收
q2q \9yg,^$i%~6w;Q 預左做差佬, 實要做呢d 野eHe9T%|
預左落d, 俾人查都冇計
%g.p,K'wq 食得咸魚抵得渴ar
/O+eiD2Xu k} S] I1E 如果我自己係差佬, 日日坐o係office 唔駛做又有錢收VP"yG.L-NQ%Z
你估佢地唔想?

kerberos 發表於 2005-8-25 10:39 AM

多謝大家的支持及體諒!
M`#I)Y*T/yN 而這就是所謂公民意識!

HansChan 發表於 2005-8-25 12:23 PM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-8-25 10:39 AM:
!K~*j/X | Y P|*A 多謝大家的支持及體諒!7aBa@ j
而這就是所謂公民意識! [/quote]
2_#YCW ]9u8nu
I[B-@eYjX1C'G 盲目接受差佬執勤時既惡劣態度.......甘就叫正確公民意識喇!
)YQ(Q P)M 你唔好去死!!!!!!! L3ez.h6IuP2j2E2@6@
其實一直講緊係你哋啲態度問題.....唔係人哋唔同你合作!
1R q%Pq~)]S(i1?"r 你要做嘢(如查身份証)要人同你合作, 你重要唔好態度, 甘算乜意思? 有冇理人感受????你哋有啲係响度持住自己係差佬, 响度玩!(我之前講過好多喇, 我認差佬有好有衰, 但請你唔好再揾excuse話係我哋自己諗成點之類, 你就係永遠衰咗唔認既人!)YR5t.L.{a3nV
你啲差佬, 下下當人犯甘審! 唔係話自己清白, 你就可以鍾意點都得....... 你下下一開波就點人係犯, 唔係人人可以接受! 你差態度,啞咗唔出聲唔係老憑!, 出聲還拖係正常!
1A2ZH O} 我都認如果你對住啲蠱惑仔, 你都好難下下好好聲氣.....okay! 甘代唔代表你就可以有殺錯冇放過??? 當你認為對方己經冇可疑, 你係唔係應該為你自己之前兇人般既態度做樣都講聲"唔好意思!" 甘樣? 甘樣大家都好做啲!你啲差佬下下俾個款人睇, 下下俾人感覺係"老憑"!
_+I6S?[k#N%B,D W 你下下就拎啲咩公民意識,又自己諗到自己係犯之類去推卸你哋根本存在住既問題-----> 態度極度差劣! 唔會有人當自己係犯, 只係你哋啲死人態度令人不悅!I-c7AiN.V#w#D
唔係人哋唔同你合作, 係你要當人係隻狗甘玩既時候, 一個無辜既人, 最後連一句應該有既唔好意思都聽唔到, 你話唔火滾邊有可能?!
Qs3e.|9T+V;bgF 話你哋濫權你唔認, 話你哋態度唔好又唔認, 話你操守有問題又唔認, 話你處理不當又唔認.....乜嘢响你口中都差佬岩晒......市民有嘢不悅就係市民有問題............我想請問你幾時死?????????

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.