娛樂滿紛 26FUN's Archiver

haman_tt 發表於 2005-8-20 11:13 AM

你有冇佢咁勁先~

[url=http://tak.jumbotak.com/mints_2/c7-21110165998.wmv]超凡身手[/url]

甘國武 發表於 2005-8-20 11:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-8-20 12:30 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2005-8-20 01:10 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 20-8-2005 12:30:@1`4E:[y
呢d唔係叫動作, 呢d應該叫馬騮戲, 如... [/quote],M'DT/Y(kA%M4O K
我都好憎成龍的品行. 重要成日扮正義.ozn LC

$G^_"}/^/Z 套片嘅武指會唔會係香港人呢?

gundamman678 發表於 2005-8-20 02:35 PM

佢應該係"因乜差事跳多跳"既d人黎。+iDu+b"rQ{2X yF
k#K3z+?(A
我睇過呢套戲既第一集"因乜差事跳跳跳",入面無呢一幕。
4K.jR9{2@0L5l4SdA !GGgO1pI
呢班人既專長係d大廈度做d好高難度既動作,飛簷走壁,例如徒手爬大廈外牆、一棟大廈跳去另一棟大廈~~佢地唔係好打,而係身手好~~
[vtu7Bk
8an7MFZul(~5Y 所以不可同成龍相提並論既~~
-R:y8F5B.`(I*y c c(L7t*Z?/U
呢套戲好正架,d廣東話對白又勁搞野,好似rap top咁,真係好好睇!CC\&y\av/bQp
h9z7Ve*C"Q!D6D9Z
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-8-20 at 02:39 PM [/i]]

發表於 2005-8-20 08:21 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-8-20 02:35 PM:kvlJf5{
佢應該係"因乜差事跳多跳"... [/quote]f]&rIF]W(o
好鬼押韻:lol:Bt {/v;NQm1W
係咪LMF配音?

d228216 發表於 2005-8-21 01:14 AM

cannot download lor

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.