辦公室之苦[月+]
老細好鍾意偏幫佢間教會d人, 好唔公平, 有錢的OT就係佢間教會的靚仔做晒, 無錢的就分晒俾一個姐姐 (average OL樣)7[;n.u4^-k t.KJk"Z,DCBs)m2\:j['Hv
各位不如分享一下你地類似的經驗或者其他的辦公室苦事
7dun r$D^"M
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-8-26 at 08:06 PM [/i]] la d都5係有乜特別,因為我2前返教會(我依家死都5返),個e生傳道講到明,如果有2個病人同時入院,佢會立即去救個信教先.c*|;HeG)Mb
所謂信教既人,我覺得重衰過d壞人,因當佢地做一d衰野(即只不合道德又不是非法),佢地就會羅聖經既乜乜段去為自己辯護,講到理直氣壯. 咁都得? 唔係應該救危險d那一位先? 我以前個阿頭係基督徒,佢將D汙糟邋遢同粗重功夫叫晒我做,:iP(rq{*u%~|!y
佢自己人既就唔駛點做,呢個仆街基督徒,收受利益,叫雞,
在公司鈎人老婆,欺上瞞下,見你得閒D佢都唔中意.1},?K _'F)[9tJ2x
大家一齊食飯,佢祈禱,都要大家唔准郁唔准出聲,hr(Tvj
咁神心!!!又做埋咁多衰嘢!!!把口仲仁,義,道,德!!!我呸!!!!!!!!!!!!
:mad:佢叫Victory Wong(黃X光)個老婆叫李X玲,家住粉嶺!
-H0T+Ml-kBf
[[i] Last edited by 史艷文2 on 2005-8-25 at 11:36 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-8-25 11:33 PM:![#}*x"Q"p
我以前個阿頭係基督徒,佢將D汙糟邋遢... [/quote]j.|`W[xe"P
(u9l7~e$Z~C
7z[sFFg-T
算吧啦, 有d 基督徒係咁.....6T3J)C1RL?
8ua$n-uy `
口講一套, 做就另一套.......
o {W \B3H
又會有d 信主就有friend做, 唔信就招呼都唔打,