娛樂滿紛 26FUN's Archiver

research2005010 發表於 2005-8-25 08:07 PM

辦公室之苦[月+]

老細好鍾意偏幫佢間教會d人, 好唔公平, 有錢的OT就係佢間教會的靚仔做晒, 無錢的就分晒俾一個姐姐 (average OL樣)7[;n.u4^-k t.K
Jk"Z,D CBs)m2\:j['Hv
各位不如分享一下你地類似的經驗或者其他的辦公室苦事
`I)xJ8xH5|)a ?+doU 7du n r$D^"M
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-8-26 at 08:06 PM [/i]]

astepor 發表於 2005-8-25 09:30 PM

la d都5係有乜特別,因為我2前返教會(我依家死都5返),個e生傳道講到明,如果有2個病人同時入院,佢會立即去救個信教先. c*|;HeG)Mb
所謂信教既人,我覺得重衰過d壞人,因當佢地做一d衰野(即只不合道德又不是非法),佢地就會羅聖經既乜乜段去為自己辯護,講到理直氣壯.

research2005010 發表於 2005-8-25 09:33 PM

咁都得? 唔係應該救危險d那一位先?

史艷文2 發表於 2005-8-25 11:33 PM

我以前個阿頭係基督徒,佢將D汙糟邋遢同粗重功夫叫晒我做,:iP(rq{*u%~|!y
佢自己人既就唔駛點做,呢個仆街基督徒,收受利益,叫雞,
_X IqO_nu 在公司鈎人老婆,欺上瞞下,見你得閒D佢都唔中意.1},?K_'F)[9tJ2x
大家一齊食飯,佢祈禱,都要大家唔准郁唔准出聲,hr(Tvj
咁神心!!!又做埋咁多衰嘢!!!把口仲仁,義,道,德!!!我呸!!!!!!!!!!!!
px:wTOr*D'T9S :mad:佢叫Victory Wong(黃X光)個老婆叫李X玲,家住粉嶺!
i3pqN|u&i,A -H0T+M l-kBf
[[i] Last edited by 史艷文2 on 2005-8-25 at 11:36 PM [/i]]

死仔飽 發表於 2005-8-26 03:08 AM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-8-25 11:33 PM:![#}*x"Q"p
我以前個阿頭係基督徒,佢將D汙糟邋遢... [/quote]j.|`W[xe"P
(u9l7~ e$Z~C
7z [sFFg-T
算吧啦, 有d 基督徒係咁.....6T3J)C1RL?
8ua$n-uy `
口講一套, 做就另一套.......
z&iV;exA/d o {W \B3H
又會有d 信主就有friend做, 唔信就招呼都唔打,K/A |:Y.H9p
9o](Rl!r o
如果你既另一半唔係信主既,
FJSSx8LFxg3r]
|%T1~.`N!j-f 教會既人就會叫你既另一半一齊信 or 同佢分手...yp p R}j4`4Db@
+T$fq5?T?Q
真係見怪不怪....
,k ] g[X*Y~ L
a_6E;GP!_ 我唔係話全基督徒都係咁, 但係有一部份基督徒有咁既情況
H:nq%S!c(O
"y;QQ[g9Al{j;D 有時真係...我舊公司信印度教果d 差差真係仲nice......;HLF!^;@}

xJ!D2K0sK9M4L%@ at least 唔會因為係唔知佢個教而會有歧視

waterfire 發表於 2005-8-26 05:43 AM

一樣米養百樣人
j,zjPT"l B$l 唔係話個個信教都係咁
dg:AB2C 我都見過一d 真係好誠心, 對每個人都好好ge 人
(X)~+@@9v9_/w 但我好歧視一d 麻目信教ge 人, 可以話佢信錯教

史艷文2 發表於 2005-8-26 11:37 AM

嗰條友D嘢我講一部份咋!
?bcU@[_ 如果講晒,起碼寫15000字!

rest365days 發表於 2005-8-26 12:00 PM

[b]"辦公室之苦"[/b]....... 借題發揮? :cool:

research2005010 發表於 2005-8-26 01:56 PM

如果你覺得此標題有問題, 請問你是否有更好提議?

gundamman678 發表於 2005-8-26 02:00 PM

信教唔係唔好,只不過係有d人資質有限,信左教又但識d唔識d,歪曲既d道理!
`R#L o(n{ 好似上述個醫生咁,有乜理由係救個信教先?? 乜聖經教人係咁架咩???-E@ M.P%E$L
H0k|Y}GoR
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-8-26 at 02:01 PM [/i]]

astepor 發表於 2005-8-26 04:15 PM

[quote]Originally posted by [i]research2005010[/i] at 2005-8-25 09:33 PM:Y*X,~MPe
咁都得? 唔係應該救危險d那一位先? [/quote]~N }2{3~5gvGDJS+z6g
詳情,個e生傳道係講左:如果有2個人同時離我間e院,我都會救個信教先,我地都係主裡面既弟兄姊妹,其實神都係咁既邏輯,信佢既,認佢係唯一既真神,佢就會寬恕你以前所做過既罪,.......<以下刪幾百個字>

gundamman678 發表於 2005-8-26 07:41 PM

[quote]Originally posted by [i]astepor[/i] at 2005-8-26 04:15 PM:Y5W j"M.c%@Yz `
;bho v2h[2p
詳情,個e生傳道係講左:如果有2個人... [/quote]2eU;S1t]7}FE&g

T+y8vU#ck'kYL(Aa 咁都唔成理由啦......救人不是不分對方是誰,就算是罪大惡既人,有危急時都要救架咩?9Y;b D}$P$FO6N1f&c ]
呢d人做乜醫生.......?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.