娛樂滿紛 26FUN's Archiver

astepor 發表於 2005-8-26 01:31 PM

[8/26吹水加分題]講下一時口快既經歷

話說前2日搭地鐵,人太多,我被身邊既哥哥撞一撞,因為骨牌效應,然後我好自然咁向另一邊又撞到個女人,點知個女人立即罵我:撞'買'離咁樣你想'駁'乜.當時我睇到佢滿面暗倉,口大,鼻大,100%pork樣,就口快快講:'但係你個樣......',個女人就一到站就落左車,我自己都知道講錯左野,因為架車d人開始議論紛紛,
S#~Wm/s+s '駛5駛咁直接'
[`#ErY/L-f D8b '個女人一定係哭緊'iWYdBE
'整到人重咁無禮貌'
u6O"Dl^Q 同一味笑,好彩架車去到尖沙咀,我立即落車.
&t+W-V&Uq"~4~K 各位巴打有無同樣口快快講錯野既經驗呢?分享下.
Q8]Td!B
6}h,}8BI)s jc6\N [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-8-26 at 08:03 PM [/i]]

hkon7boy 發表於 2005-8-26 01:36 PM

[quote]Originally posted by [i]astepor[/i] at 2005-8-26 01:31 PM:(]~T7I Eq IC+m
話說前2日搭地鐵,人太多,我被身邊既哥... [/quote]'d:PHu*b6^lgl-M/k F
就口快快講:'[color=Red]但係你個樣[/color]......'
\ k3t?3j
;|g2GMT!OhVi 講得好!!! That's a nasty bitch!

亨九利 發表於 2005-8-26 02:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

rest365days 發表於 2005-8-26 02:29 PM

衝口而出嘅說話, 往往係心裏面最無掩飾, 最真實嘅.[2C s:\?6yZ
其實對方嗰句 "搏mud", 都算係衝口而出嘅.
.cF4\;W&i&bu 我覺得件事都過咗, 如果想講番, 重點唔係說話技巧, 唔係點樣冷靜應變.. 而係自己個心平時點樣睇人囉.

史艷文2 發表於 2005-8-26 03:41 PM

女仔始終係有矜持既, c0E-C1m5bk9n
無論佢樣衰定靚女.

發表於 2005-8-26 09:53 PM

對女人真係唔可以一時口快ga, 否則後果難料.
V-U/RP!]| 你嘅後果都只係俾旁人話吓咋, 我就試過係一間幾靜吓嘅餐廳內, 因為4個女人旁若無人地大聲說話, 一時口快說了一句"好嘈呀", 就成為她們攻擊對象, 不停地閙. 最後只有把叫了的食物打包, 馬上離開.:(

0125summer 發表於 2005-8-27 04:09 PM

人在激動或生氣中常常會直接將心中想說的話說出來,但是在當下可能已經傷害到人而不自知,*`-}|1@EE;`TY
在經過一段時間後回想起來會覺得如果我是被傷害的人心中一定會很難過,所以要學會控制情緒,_$q5HN F'F1FDd%u
因為誰都不想當被罵的人

hayatokasami 發表於 2005-8-27 11:35 PM

我間唔中都會出現lee d情況,學術上lee d叫做"腦部神經與口部神經間歇性不協調症"(小弟正是呢門野專家)其實我都試過一時口快,仲係經常性添.不過我覺得上面幾位大大一時口快後果都係不快ge,一係比人閙,一係hurt到人.但係我有d一時口快經歷係開心ge.有時一時口快爆句野出來,可能會引來哄堂大笑,當然有時係會令人唔開心,但其實一時口快爆出來未必係衰野.如果次次講句野都要諗過計過先講話咁做人就會好痛苦.

hotimmy007 發表於 2005-8-27 11:37 PM

有次 w\8J\,T4HS
我個班有個死豬扒同老師投訴
8[[J#I%y'wUn 我地班有d人出cat,上堂又唔專心,又話有人成日串佢:@d$d&f"~ v
聽到我都忍唔住la~ ]:svC"Jk\$}7b
一句.死豬扒,收聲la,也你咁x煩ga.d)eiku0l[!A
之後...就成班大笑拍手...but比老師罰左幾日抄書

Heymen 發表於 2005-8-28 01:25 AM

[quote]Originally posted by [i]hotimmy007[/i] at 2005-8-27 11:37 PM:On7@?'X
有次
#EFv\7A:{g 我個班有個死豬扒同老師投訴'MTbQ7{ G%Sj
... [/quote]
dZXm s'K7_^"}%k
9{9s8vk^u*S+Z#_ l9Z haha我都差唔多, 我地上phy 堂玩野 ...:人浪...係佢面前食野...等等.. 跟住佢話緊我地個陣 有條友話: 死龜仙人咪咁多野講啦, 教你既書啦 ... 全班一齊抄書..

遊戲 發表於 2005-8-28 11:55 AM

我記得我有一次係學校禮堂!D O8u V N)Pz"v
有好多老師係度,因為禮堂有活動搞完
O p9R:O KMV"U Y 我問我個fd<唱>錢搭車,跟住佢明明有散銀
o\ ss;B$VI$Up@)X 都唔肯同我<唱>,跟住我唔覺意一時口快kme"h@vcj"^
講左個字,跟住比幾個老師聽到,記左我缺點
\S"ZjE'a0Z 我最記得佢話咁多老師係度,你都講粗口J }CA;s#y
可想而知你平時係成日講既....
c3A0Y9m"`n~e ql0K"v/ra/Z?,x4^z
所以我覺得你衝口而出講既野,通常係你平常講得多既野

Karny 發表於 2005-8-28 01:38 PM

我試過話一個同學食盒野係大陸
R_\G+W
+w} [0{Ec so~5P!d 同佢一樣
(acJR:x^#t@ 3Q:Dmpy,s K YSz
到宜家都好後侮

red16 發表於 2005-8-29 07:23 AM

最经常发生的事情就是一时口快,得罪了人根本不知道

fatfatdragon 發表於 2005-8-29 08:31 AM

之前幾年 (都好多年前), 因為意氣同自尊抄老闆魷魚,  所以失業在家. 冇野做有要用錢, 而且又少出街少見人(唔想用太多錢). 個人都變得有啲燥.
vwm ]'kGw8] 當時我有一個幾好嘅朋友 (可以傾心事嗰種), 有時都會打電話大家傾下計. 大家訴下平時苦水. 有一次大家傾下傾, 主要都是她關心我想我快啲"的"起心肝去搵工. 因為當時搵工已經令我好煩 (因為唔知前路係點). 所以唔覺意沖口而出講咗句"妳自己顧掂自己先".... 不出幾秒 (dead air...)另一邊已經傳來喊聲... (後來知道其實佢都有啲野好唔開心...)b)z#N@"d!^K
馬上我已經覺得好後悔. 人地如果唔關心自己都唔會緊張出聲. 後來馬上飛的士去佢屋企say sorry. 雖然都冇事, 但諗返都覺得自己好有問題. 一時口快令到關心自己的人唔開心.T yx HX njr2Bf)Q
現在自己講野都會引以為戒.

bigfish 發表於 2005-8-30 01:31 AM

我o既經歷比較簡單, 不過都幾 hurt 人
x,|uQ`d+t 話說我做野o個度有個三十歲度o既女人做 receptionist, 不過我有一日同個朋友講電話, 突然爆左句, "你等陣, 我同阿嬸登記左先", o個時其他同事即刻陰陰咀笑, 我咪即刻補飛, 話同姐姐登記左先囉, 個姐姐即刻好黑面咁對住我, 仲幾日都唔同我打招呼添

446622 發表於 2005-8-30 02:01 AM

係幾年前,喺我家姐出嫁當日,我當然係姊妹一份子啦,而其他姊妹比較沉靜,我就多野講,愛攪氣氛!
?.K;CK:V 當男家到來,我地當然企梗開門利是不能小啦,你一句我一句,男家亦要求我地比個折頭.
i3T0}l"@[ 我一聽到要折頭,諗都唔諗就講:[color=Red][size=5]比個五漆折啦.[/size][/color]當時所有人都靜哂,繼而被男家噓爆,shit........出哂洋相,失禮街坊.............:P

Dr.anger 發表於 2005-8-31 02:02 AM

[quote]Originally posted by [i]astepor[/i] at 2005-8-26 01:31 PM:
m wtv"@|K 話說前2日搭地鐵,人太多,我被身邊既哥... [/quote]
A h#IN%Xg%a&U"y 打醒佢係啱嫁!!

joseph1234 發表於 2005-8-31 07:24 AM

我試過同我好尊敬既長輩食飯,係有個重要問題請教佢,我問:「你後生o個陣…」當時我身邊另一個女仔已經向我打晒眼色,不過我唔醒水,驚佢聽唔到,再問:「你後生o個陣有冇試過…」之後個長輩就問:「我而家好老咩﹖」跟住我汗都標埋,即刻改口用「以前」唔用「後生o個陣」,不過都已經好憎自己唔諗清楚先講。7v2p y [.A

"LT]8ag1I 我到而家都唔清楚個長輩係唔係真係介意,佢可能唔記得左,但我而家個心都仲有d唔舒服,覺得自己講野唔經大腦。

hold_find 發表於 2006-1-1 01:20 AM

試過一次音樂阿sir說往事時說到「如果我當時...,可能就...」時,插口「可能在天橋底」,結果罵了一鑊金

sakura310 發表於 2006-8-3 07:08 PM

試過細個哥時亞生叫全班一齊讀書(Jyk xv
我唔知咩野事竟然「下~~?」左一聲iT C8B5\2o r
跟住就俾佢寫左手冊=.=mCe5d2x!f
s8b$Y%N~#?B|K
近日同老友msn
S0z*y A'hW} 講開大家都換電腦,我話好過分(講笑哥種)
F-e(H1?%ct4N 佢講左句,咁我咪好過分?話哂無錢又換左部成萬蚊ge腦8O+ZM1Z6VawK(Z
我當然真係衝口(手?)而出,打左句,你不嬲(都係)
0\G~n9I 係按左enter之後先發覺有問題,講得直接得濟
NS6T)d G5H"lKL,i`z 結果搞到勁尷尬
2]l"K$uq|!] 唯有連忙打返句"haha"當係講笑

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.