娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sohozhk 發表於 2005-8-27 09:19 AM

請問乜嘢係跟風?

有乜嘢係跟風?`*V4?^7}/k
有乜人係跟風?lt1?L&bF(DPa K
好唔好嫁?q u5?2uS ?(Z#G}
你跟風嗎?

亨九利 發表於 2005-8-27 11:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

笨小孩 發表於 2005-8-27 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-27 11:12 PM:9O Kr3D w3l ?\

nG(A;e1Y l 說我是風不是風c u'qyK
五色彩旗在手中
1{ W;X7|;V b 左手龍虎龜蛇會!_V|\4j)a g f
右手刁壽合和同 [/quote]
1tbzM'h3D~!B
6p7Okal v6q X-l2f&{H8g
問我跟風不跟風
2A5a%d0h:xX_o7B E 百感交集在心中
X*qct{p 舉頭雲霧星無光
-aY'Kv!C 低頭人去已樓空

亨九利 發表於 2005-8-27 11:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

笨小孩 發表於 2005-8-28 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-27 11:59 PM:
S(N0cEVuB
O;TP!Qg4^$^-V 君問甚麼是跟風
&k#F&y.w#pm 人做你做正八公&AA&S/Z.N
問君是否可看見
3r(dE;~Sd FI+pX 跟風之人在版中
i!?3Cz;~/zF'}-^2J"v :D:D:D [/quote]&qn%aL+JC-L

!r2Wd P:}%L
:zEkQ dn8bC 君不見夜深人靜
Z2q:uix&K k s 沒有八公或九公7U,e}\A
突然有感而發之aYo,XsG Mjd
奈何問誰能共鳴
5`eEam `!r
MgeK5j o6C!m ;););)

瓦特鬼仔 發表於 2005-8-28 12:07 AM

你地洗唔洗咁好文采呀=.="

瓦特鬼仔 發表於 2005-8-28 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]笨小孩[/i] at 2005-8-28 12:07 AM:mlA&F I:[oh+C

v _t(a*QB
hid5m? +Q-Z EBEVV
君不見夜深人靜e.tEh1Fc
沒有八公或九公
+u @;v7qI%E] 突然有感而發之5Q@z8`-Ffg
奈何問誰能共鳴
ybt7U#YA&t X xso\(g!P"m8w?#oH
;););) [/quote]ro&i.x3Bplvx&A:dl'e
I"Y.Ye6jgTc
嗚嗚嗚嗚嗚咩嗚7u+B2x*D.qN%@!|Oe&h&w5H
講咁q耐都唔明#P!P#aB8e7Q zP)F%a
講下講下離曬題
~&t] D3l&C*e Pg)c 不如你快去返龜...去返龜
3n@dn%R5j"G#l
\usR;~^'Wa[ 智在玩野=.="唔係串你

invisible 發表於 2005-8-28 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-27 11:59 PM:
,CCMLy
[+p j-W6L6Q stv 君問甚麼是跟風E?/a/K^,[ Q V)I;U M L
人做你做正八公
+MS6~q{l 問君是否可看見8g0C/~(x)EPYO
跟風之人在版中)E8\zgd[
:D:D:D [/quote]
+m iD-R"lg 九兄文采真厲害
/h)g.T a xp 個個都讚有能耐/o%m;wX h6e
拍手稱讚齊叫好KmOt M _`3?%|
小弟看到眼都呆;KKV3Q.w,P?
:lol::lol::lol:

亨九利 發表於 2005-8-28 12:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-8-28 12:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

笨小孩 發表於 2005-8-28 12:39 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-28 12:23 AM:
6tN1xB1d8[ '}ME,g cEQwo
日出東方一點紅
JUM We(p9} 八公九公睡沖沖
(j)z {r4g 萬望再接且再礪
d{v5w@ 共鳴自在人心中 [/quote]
:?)B|)}G,cY
)e:b h7j/r9Z0~+R Hl [5B |E+ha3m2L
月暗並無半點光
XHP"~#w&o 不三不四多羅羅m8?.f d@#|8w
有人串龜又串人$P.]}n/] B rb)~
知音難求此版中

invisible 發表於 2005-8-28 12:44 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-28 12:32 AM:
;V\ HdZ__&X X \NV_-J/L6a B
煙仔確實會說笑
^$o'j_BVP 班門弄斧已心照M;BM1]d;UgS g
拙作無門兼無章
x&Z;~ Z8Z.jx 不學無術亂咁叫 [/quote]F-s#V4Ui r;@d
這樣也叫亂咁叫&R5vH jZ4_i$?
我卻聽出是虎嘯3IKVF.N r!l6v
九兄料子是多少
] g C"lb'N 旁人一看便知曉

亨九利 發表於 2005-8-28 12:55 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-8-28 01:19 AM

九兄興起玩六絕
swg(R:zP'T.I 張三李四"5"知定
-X"R{/^!IOm+o 一句起時兩句止&M|g&oxQz eU+qg
八卦隨時變 ? 碌*Y4uUI s
O`yg?p"g_gO
so, 我都係唔玩了.]7nU4C^!@6of^
S2q Ra"`L3mt @$U
[[i] Last edited by d228216 on 2005-8-28 at 02:14 AM [/i]]

invisible 發表於 2005-8-28 01:21 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-28 12:55 AM:
5DSMB1ib)M R
Npzm,fkv5m_n&x l 劣作依稀且平凡
CN[m/Y Y7\ 叫人欣賞確是難
rw3M*U;R wVV 稱讚受之真有愧
Bj.I;qu&g6oQ!o 令我汗濕兼汗顏 [/quote]
nL }0i(y$o-E
Wv Apg.O4f9F 九兄回覆真醒神
5jlKn!VE"F.u 你的佳作真頂隱
lmI)`t*KZ 隨便兩句已嚇人
}9OI i%HN 令我意志好消沈e)^G5Tu

EQ1_Ei,N.^1o [[i] Last edited by invisible on 2005-8-28 at 01:26 AM [/i]]

invisible 發表於 2005-8-28 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-8-28 01:19 AM:(gF"] F_/n:@
九兄興起玩六絕
nrk3ts o 張三李四"5"知定
2bhJKTk |j 一句起時兩句止 ~.IF'rlL1O2u-iv
八封隨時變 ? 碌
Ts6Y(lm
'@&x+P4D.a wf8r so, 我都係唔玩了 [/quote]
)Tn3J.t d(`%x 硬漢哥真識說笑
*q)y+T+H X%_d lU_ 你的偉論不得了#Bv%vWF)LZ
煙仔無料充才子 Vk}NIQ6H%H
爾莫笑我不懂事

亨九利 發表於 2005-8-28 01:50 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-8-28 01:51 AM

有乜嘢係跟風?----有人跟者即变風+fh` Z0d.M x
有乜人係跟風?----風後的人只得跟
Njf'j'N2C 好唔好嫁?----------跟着衰風变龜公D\F `$o(wN/hg
你跟風嗎?----------我跟唔跟風的風

亨九利 發表於 2005-8-28 01:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-8-28 02:04 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-28 01:50 AM:
:iv_n?ic(BZ9a9a c+q3xR_
食完宵夜一返來
r T.R l [;b @kg 嚇到魂魄痴又呆3b~ tV#@3?jW%C
硬漢能武且能文^_Up4Phq$?
果然天生是英材 [/quote]
JR4m?p1H)fm 天生只有異品, 作育方可英材, 2u vlk,IK"~
宵夜至肥難忍, 食完一解千愁,
Q Xz'{!\%e8e,O 痴呆過後偉論, 魂魄立時歸來,
%A)S`V+}&T 文武皆為過掌, 硬漢自問大空。

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.