娛樂滿紛 26FUN's Archiver

笨小孩 發表於 2005-8-31 11:57 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-31 11:49 PM:
+n:z U c+LB*w-@T
)vB7f \*?!P \#Xa*_ B
其實我冇話走佬;gf!_F%XY
只係關埋幾間舖Nia'yuA
既然你地咁捧場
X3^b+D9E L$g]f 擇日[color=Red]重開[/color]最岩數 [/quote]
cHf9o$P7}!@d
ID,VV[w 青山不改綠水流
:byuc2gK%h|V%Q 守寡不成當你流
q-ix?w$] 不如開過間新鋪3_ i5sK,l jiR:~
改頭換面先岩數

亨九利 發表於 2005-9-1 12:03 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-9-1 12:08 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-9-1 12:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-1 12:51 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

史艷文2 發表於 2005-9-1 02:12 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-1 12:13 AM:
G.O*x!~"Zp(X D
V&Px[/R/K#V6_ J 呢度好多分身人
x{R%_q"?Np'z 精神分裂屎忽痕
FA2e |y2YHg 成日自己唱雙黃b;Fd-B(y.i'V
一望就知勁低能 [/quote]-d5HW5j/bA]I9AEI

X/GN4v\
%@'B+vV V|tS@-g 九哥小心又上當(`"Rlfz%j
被人跣到眼光光
5]Z;o3r)d4F)nBP j3n 舊事莫提換條褲/K0["ho1B|x1Nx_
能屈能伸大丈夫
$S lf)Xx6uja 衰時要應打企定
ppR(? ?#R 三十三十又三十/qnyRh;}D1R+J?T
何必計較誰鳩濕
~5k9{{z,rx3\[ 只是網上渡日神1mL2x$RId9bRYCS-r
忘記小人便精神

bengrace50 發表於 2005-9-1 02:18 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

笨小孩 發表於 2005-9-1 08:16 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-1 12:03 AM:
4Az5k O'XM
$L UI.H#M&m:f%{E 其實開舖好難管
)X-S6LT8` d$[.@f 隨時比人黎踢館
_ @wt!|} I)m 還拖又話壞氣氛;M*a he0V
扣你三十交罰款 [/quote]l'as'\+T/P
;{(B9vF ~ns E;g
真金不怕洪爐火4x2` h4A@"JQzm
三十大板又如何
*^VVH]%I,W)G~R 癲狗踢館不用怕6bi"w$j9p o%s.K
送佢上路埋佢單
X4k*fAzW+xS:C'bJ] 8Yu;tO M*O| sPb
分身惡狗亂咁吠)N.z3ed[4h5ki
實情尋仇想玩野
` j oR w9x*Y 硬漢狂刀砍砍砍
6X1[3h7qc4u 大快人心妙妙妙

invisible 發表於 2005-9-1 11:48 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-1 12:03 AM:Z&W"arJ5E
x _x {)`
其實開舖好難管(x2q%tk8~p M]4b\
隨時比人黎踢館yk c+kK8y;]T
還拖又話壞氣氛
? S2xK)|[ 扣你三十交罰款 [/quote]2jW `,x"n T
九哥請勿胡生氣5C-K/n3o^
三十罰款我給你8Q TcO0?
百曉特區我愛看3pk\Qdz?g
求你不要說關閉Y ~)Bi+o

V6b9X D$V9Xt#JK 煙仔無料充才子u,`6LG,b)^;c9j
有欠平仄及對偶
)zZ8[C&@xn,@!rG 但知君明我心意
o6x;ti!k @:GS 好舖重開實捧場

亨九利 發表於 2005-9-2 12:08 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-9-2 12:25 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

笨小孩 發表於 2005-9-2 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-2 12:08 AM:uvt-D M;X%d

(k4Onv:eFw 小孩您有所不知
R[]4Hah0Y3r ` 版內有好多乞兒
d E v+nw9jxrR 利用分身去投訴)f|a,i9|V8oB*L
鬼鬼鼠鼠正低BD#y,W(N|5L-u

`9M.H$I,H H@ n 三十大板小意思dT(M hs%R#Y
可惜只係有白痴O1Gw O[ T)Zr
不分是非亂判案
9]w9PCgM 試問甚樣奈何之 [/quote]2n#T*a&wJ$m&d

"L^/ag D.ltI
9IY#x J8gi 小孩點解會唔知
TS}S3th,L;j'j 識別分身容乜易0C Y D-n,U"]b-pW
怒而撓之是兵法1K/WwM7A2X.T/xhx`
誤入陷阱是九哥_M:Dq4e|1~x

$xa"G5i'pB(vx 三十大板交學費
L5i3[C-pZY 下次千其咪鬼制_/p'n)y`5F$h{h
陰險小人難對付 PhS9^r
長路漫漫小心啲

research2005010 發表於 2005-9-2 02:52 PM

自己鍾意玩分身,
7k!m6YtwO5me 以為人人都有份
1M/}#V`3f.] 成日話人同佢嘈
5A%[[6pb 不如唔好俾人post
cH{%? u9r2g m-{c Z2Z3w/L6ll
[[i] Last edited by research2005010 on 2005-9-2 at 02:55 PM [/i]]

research2005010 發表於 2005-9-2 04:03 PM

又話沉默就是金
}Z)_'V\ mOu 自己不斷「攻擊」人
;n,O8SO c6P4aV 善惡到頭終有報S.]q&`;b@
口是心非會頭暈

勝完可以再勝 發表於 2005-9-3 10:09 AM

說話要小心  被ban好痛心
2qND0F"M7wAv K 白痴滿狼心  郁d搵你做靶心w&WT`:^qr%}8Ck
你都咪說唔擔心  切忌講野唔好帶良心6[aM&HNo-T.Y
坦日最易惹殺心  虛偽奉承保你永安心
Anw8F Bg._d^ 一日不革心  你都咪同佢交心:l'\)J`g
*hr5l o9A-t'a4e!Yr
[[i] Last edited by 勝完可以再勝 on 2005-9-3 at 10:20 AM [/i]]

勝完可以再勝 發表於 2005-9-3 12:40 PM

郁d被ban,咪話唔驚
od7h&u(sn 分身投訴,實不得己"I7V1N$~(cI
害群之馬,當然有之(qDyJ#`uh5^
此類小人,隨天降生5d*sLNh.G2MY
不論紂治,還是文世
$W3eZ"y/VV? 無處不聞,無地不見
\H@M)kL 唯天無私,必可減之$~?a}AQ
天行不常,日倍增之

singdotcom 發表於 2005-9-3 01:01 PM

我都走黎跟跟風1c$W0tQfC i
眼見會員玩互攻!R5s _,`6~Q @$k
樹大有好多枯枝6CCw4IK%W f@5e~
真係為admin心痛
k!OZ_ Sjc#lZ2h%h
S2YM1VUU0o(v5p M [[i] Last edited by singdotcom on 2005-9-3 at 01:26 PM [/i]]

research2005010 發表於 2005-9-3 07:00 PM

現在戰雲已密佈
i?yIqd 開定分身有著數
-P7i+?P\a research 06同07VNCZ+\"{
隨時準備來報到

亨九利 發表於 2005-9-3 07:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sohozhk 發表於 2005-9-4 10:01 PM

一哭二鬧三上吊 _oo!m x kN
三分紅色上大紅
JU? b#W,t N%z6l 上樑不正下樑歪
z?.^| f4A 下台求去攪研究

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.