[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-31 11:49 PM:
\#Xa*_B
其實我冇話走佬;gf!_F%XY
只係關埋幾間舖Nia'yuA
既然你地咁捧場
擇日[color=Red]重開[/color]最岩數 [/quote]
青山不改綠水流
守寡不成當你流
不如開過間新鋪3_
i5sK,ljiR:~
改頭換面先岩數
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-1 12:13 AM:
呢度好多分身人
精神分裂屎忽痕
成日自己唱雙黃b;Fd-B(y.i'V
一望就知勁低能 [/quote]-d5HW5j/bA]I9AEI
九哥小心又上當(`"Rlfz%j
被人跣到眼光光
舊事莫提換條褲/K0["ho1B|x1Nx_
能屈能伸大丈夫
衰時要應打企定
三十三十又三十/q nyRh;}D1R+J?T
何必計較誰鳩濕
只是網上渡日神1mL2x$RId9bRYCS-r
忘記小人便精神
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-1 12:03 AM:
其實開舖好難管
隨時比人黎踢館
還拖又話壞氣氛;M*ahe0V
扣你三十交罰款 [/quote]l'as'\+T/P
;{(B9vF~ns E;g
真金不怕洪爐火4x2`h4A@"JQzm
三十大板又如何
癲狗踢館不用怕6bi"w$j9p o%s.K
送佢上路埋佢單
8Yu;tOM*O|
sPb
分身惡狗亂咁吠)N.z3ed[4h5ki
實情尋仇想玩野
硬漢狂刀砍砍砍
大快人心妙妙妙
[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-1 12:03 AM:Z&W"arJ5E
x_x{)`
其實開舖好難管(x2q%tk8~p M ]4b\
隨時比人黎踢館yk
c+kK8y;]T
還拖又話壞氣氛
扣你三十交罰款 [/quote]2jW `,x"n
T
九哥請勿胡生氣5C-K/n3o^
三十罰款我給你8Q
TcO0?
百曉特區我愛看3pk\Qdz?g
求你不要說關閉Y ~)Bi+o
煙仔無料充才子u,`6LG,b)^;c9j
有欠平仄及對偶
但知君明我心意
好舖重開實捧場
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-2 12:08 AM:uvt-D M;X%d
小孩您有所不知
版內有好多乞兒
利用分身去投訴)f |a,i9|V8oB*L
鬼鬼鼠鼠正低BD#y,W(N|5L-u
三十大板小意思dT(M
h s%R#Y
可惜只係有白痴O1Gw O[ T)Zr
不分是非亂判案
試問甚樣奈何之 [/quote]2n#T*a&wJ$m&d
小孩點解會唔知
識別分身容乜易0C Y D-n,U"]b-pW
怒而撓之是兵法1K/W wM7A2X.T/xhx`
誤入陷阱是九哥_M:Dq4e|1~x
三十大板交學費
下次千其咪鬼制_/p'n)y`5F$h{h
陰險小人難對付
PhS9^r
長路漫漫小心啲
自己鍾意玩分身,
以為人人都有份
成日話人同佢嘈
不如唔好俾人post
Z2Z3w/L6ll
[[i] Last edited by research2005010 on 2005-9-2 at 02:55 PM [/i]]
又話沉默就是金
自己不斷「攻擊」人
善惡到頭終有報S.]q&`;b@
口是心非會頭暈
說話要小心 被ban好痛心
白痴滿狼心 郁d搵你做靶心w&W