娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sohozhk 發表於 2005-8-27 09:19 AM

請問乜嘢係跟風?

有乜嘢係跟風?[*O"gm-P)O(tf Ou7_
有乜人係跟風?
A8W3S7F b,AD&`.k z 好唔好嫁?
p6?-o|_ F^^ 你跟風嗎?

亨九利 發表於 2005-8-27 11:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

笨小孩 發表於 2005-8-27 11:38 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-27 11:12 PM:*woH6^D]v8\'}&T
aPV6quue
說我是風不是風!|f(?y+c T/u3{o
五色彩旗在手中
*cZ#v1h*O,J8u 左手龍虎龜蛇會
3D)E,zl*}.L7C9tc'KJ 右手刁壽合和同 [/quote]eS.nB J@B C-c

j"Uf [ s*~ i x,?/p5G c1I-X
問我跟風不跟風
"r?9y1_w,Y,q 百感交集在心中
D-RyD^TW-{.u*cd 舉頭雲霧星無光
Xn"K!cC9?P!Y 低頭人去已樓空

亨九利 發表於 2005-8-27 11:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

笨小孩 發表於 2005-8-28 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-27 11:59 PM:
n;Kt)})L!eN*t x.S/BS1F
君問甚麼是跟風
x8R+g*M%J"l7_ I 人做你做正八公l Xmrh4DC(rz fo5{
問君是否可看見^TiK(j
跟風之人在版中
h%n,m0g.[F~)qL :D:D:D [/quote]
ni.~:DUM'C
'P@6jNKm:Yj5X
1R gl4O+]F%C#N*gA 君不見夜深人靜GuLu%eF M
沒有八公或九公
'uk]#y3P3~ 突然有感而發之
3LLNM2Y 奈何問誰能共鳴
@zAH~:f/a6Fi {/Lc7TcD,t c]{
;););)

瓦特鬼仔 發表於 2005-8-28 12:07 AM

你地洗唔洗咁好文采呀=.="

瓦特鬼仔 發表於 2005-8-28 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]笨小孩[/i] at 2005-8-28 12:07 AM:Y%}D)o:\M!O
0z1LN-Kmq

.yD Q R$p AgC
5L7`j`Vh 君不見夜深人靜
3f/\dv3X+Dr 沒有八公或九公1HRw#?nU s_
突然有感而發之
/gC ~&HDU 奈何問誰能共鳴F:qzh4J

|!W!j0l \ ;););) [/quote]
&[/?mLQ:D:x.S8u
7l)c}+L8rh 嗚嗚嗚嗚嗚咩嗚
WfX U)H!{,F;~US 講咁q耐都唔明|,UPATK
講下講下離曬題-s ` o }a N3U%g
不如你快去返龜...去返龜9qw-Zy8J
NV:e7]SF
智在玩野=.="唔係串你

invisible 發表於 2005-8-28 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-27 11:59 PM:
V3rc1Zt /C$?lM3ZN
君問甚麼是跟風
CrTND 人做你做正八公czD]s/M5y?
問君是否可看見g+{d w2adA @E
跟風之人在版中
9v7c.s!i i"V/g;|N :D:D:D [/quote]p3~)q3D5z/?0c5Vv
九兄文采真厲害
%[L*VzT8?t z 個個都讚有能耐
Z$d [7~6@` 拍手稱讚齊叫好{,bo;n:|"dS N;z*p]
小弟看到眼都呆
o {?K@ :lol::lol::lol:

亨九利 發表於 2005-8-28 12:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-8-28 12:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

笨小孩 發表於 2005-8-28 12:39 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-28 12:23 AM:v2k3Yl?;Yl9I5J-w,G

a8JP{O'h6Ww 日出東方一點紅6uz/F3B0oXJ3O
八公九公睡沖沖
+CK.wbq{ 萬望再接且再礪,MC3p-s} ^$Hb
共鳴自在人心中 [/quote])U;o"GPgUc
-C:YYUyOE

{TW(X5u7fcCh 月暗並無半點光
hL'{ |{ e8G 不三不四多羅羅
@$B _!n1| U 有人串龜又串人aq%{;r |
知音難求此版中

invisible 發表於 2005-8-28 12:44 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-28 12:32 AM:
8q*vwt7b$zb\
M+r8},~lbZNW5fP 煙仔確實會說笑
-e3vJ"X k(`q&x%G 班門弄斧已心照Kv#pc/Abe{e
拙作無門兼無章
5@?It HLy wE)N 不學無術亂咁叫 [/quote]/f7C;| tp?d7{U h6Z
這樣也叫亂咁叫
SmN5f\lwe f 我卻聽出是虎嘯
dT#_EaKo 九兄料子是多少r[5wuh4@
旁人一看便知曉

亨九利 發表於 2005-8-28 12:55 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-8-28 01:19 AM

九兄興起玩六絕L#v:k^ N&Ii x
張三李四"5"知定
\5~2s Fb{2l3I 一句起時兩句止
&T#{-FER`+mb 八卦隨時變 ? 碌m A}2b{&}K

1DAe_%`*_3|-b so, 我都係唔玩了
;S+gx%Y~%[8H~ #G"^9y*~c} W
[[i] Last edited by d228216 on 2005-8-28 at 02:14 AM [/i]]

invisible 發表於 2005-8-28 01:21 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-28 12:55 AM:B(PExf0B A]:A;U

v!Ri3H*Rg 劣作依稀且平凡gYA$?3O
叫人欣賞確是難
"\:~[:fsU5qF 稱讚受之真有愧
GO/wG,q"r4O 令我汗濕兼汗顏 [/quote]4B-hlQ$Bi
V#{]JBYn p3\
九兄回覆真醒神oGTH h_
你的佳作真頂隱
3v%`(CS i5AZS7H 隨便兩句已嚇人sV&t1kP+]4l
令我意志好消沈9l%i?2P{mA

t Zaw5J1{?,@~m [[i] Last edited by invisible on 2005-8-28 at 01:26 AM [/i]]

invisible 發表於 2005-8-28 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-8-28 01:19 AM:
8j0]$]k3A0\/Wv*N 九兄興起玩六絕
2Lz$t+{ktT&z 張三李四"5"知定
D4m~g)Y.fw*NcDa 一句起時兩句止
K u^%rmE 八封隨時變 ? 碌&AT YK?a;c'_,]
7N D%ehb'Y
so, 我都係唔玩了 [/quote]g9P.d)~ Rt3r5Vh
硬漢哥真識說笑.uo@h v+OLGXQ([
你的偉論不得了
!^4o Ud/o"X 煙仔無料充才子1zf Wgt C2L
爾莫笑我不懂事

亨九利 發表於 2005-8-28 01:50 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-8-28 01:51 AM

有乜嘢係跟風?----有人跟者即变風
(@#e7o"BB6Tl\i 有乜人係跟風?----風後的人只得跟
/p,hVJ3[[g 好唔好嫁?----------跟着衰風变龜公5x*f4[ d(BJ$M N*|
你跟風嗎?----------我跟唔跟風的風

亨九利 發表於 2005-8-28 01:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-8-28 02:04 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-28 01:50 AM: p4Pt0sC;}#tj I/I

XX$T7p{IA8F 食完宵夜一返來
4qE(]M UdE+iK 嚇到魂魄痴又呆q8n0l2^ {4V x
硬漢能武且能文 o']'^:o9KV
果然天生是英材 [/quote]
8h.S ti0om+bK|-m] 天生只有異品, 作育方可英材, z6k {.z#EO~
宵夜至肥難忍, 食完一解千愁,9rt:VQiDN2Z
痴呆過後偉論, 魂魄立時歸來,
XkZ9d6Fvr 文武皆為過掌, 硬漢自問大空。

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.