請問乜嘢係跟風?
有乜嘢係跟風?[*O"gm-P)O(tf Ou7_有乜人係跟風?
好唔好嫁?
你跟風嗎? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-27 11:12 PM:*woH6^D]v8\'}&T
aPV6quue
說我是風不是風!|f(?y+c T/u3{o
五色彩旗在手中
左手龍虎龜蛇會
右手刁壽合和同 [/quote]eS.nBJ@B C-c
x,?/p5G c1I-X
問我跟風不跟風
百感交集在心中
舉頭雲霧星無光
低頭人去已樓空 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-27 11:59 PM:
x.S/BS1F
君問甚麼是跟風
人做你做正八公lXmr h4DC(rzfo5{
問君是否可看見^TiK(j
跟風之人在版中
:D:D:D [/quote]
君不見夜深人靜GuLu%eF M
沒有八公或九公
突然有感而發之
奈何問誰能共鳴
{/Lc7TcD,t c]{
;););) 你地洗唔洗咁好文采呀=.=" [quote]Originally posted by [i]笨小孩[/i] at 2005-8-28 12:07 AM:Y%}D)o:\ M!O
0z1LN-Kmq
君不見夜深人靜
沒有八公或九公1HRw#?nU s_
突然有感而發之
奈何問誰能共鳴F:qzh4J
;););) [/quote]
嗚嗚嗚嗚嗚咩嗚
講咁q耐都唔明|,UPATK
講下講下離曬題-s`o }aN3U%g
不如你快去返龜...去返龜9qw-Zy8J
NV:e7]SF
智在玩野=.="唔係串你 [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-27 11:59 PM:
/C$?lM3ZN
君問甚麼是跟風
人做你做正八公czD]s/M5y?
問君是否可看見g+{dw2adA@ E
跟風之人在版中
:D:D:D [/quote]p3~)q3D5z/?0c5Vv
九兄文采真厲害
個個都讚有能耐
拍手稱讚齊叫好{,bo;n:|"dS N;z*p]
小弟看到眼都呆
:lol::lol::lol: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-28 12:23 AM:v2k3Yl?;Yl9I5J-w,G
日出東方一點紅6uz/F3B0oX J3O
八公九公睡沖沖
萬望再接且再礪,MC3p-s}^$Hb
共鳴自在人心中 [/quote])U;o"GPgUc
-C:YYUyOE
月暗並無半點光
不三不四多羅羅
有人串龜又串人aq%{;r|
知音難求此版中 [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-28 12:32 AM:
煙仔確實會說笑
班門弄斧已心照Kv#pc/Abe{e
拙作無門兼無章
不學無術亂咁叫 [/quote]/f7C;| tp? d7{Uh6Z
這樣也叫亂咁叫
我卻聽出是虎嘯
九兄料子是多少r[5wuh4@
旁人一看便知曉 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 九兄興起玩六絕L#v:k^ N&Ii x
張三李四"5"知定
一句起時兩句止
八卦隨時變 ? 碌mA}2b{&}K
so, 我都係唔玩了
#G"^9y*~c} W
[[i] Last edited by d228216 on 2005-8-28 at 02:14 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-28 12:55 AM:B(PExf0BA]:A;U
劣作依稀且平凡gY A$?3O
叫人欣賞確是難
稱讚受之真有愧
令我汗濕兼汗顏 [/quote]4B-hl Q$Bi
V#{]JBYn p3\
九兄回覆真醒神oGTHh_
你的佳作真頂隱
隨便兩句已嚇人sV&t1kP+]4l
令我意志好消沈9l%i?2P{mA
[[i] Last edited by invisible on 2005-8-28 at 01:26 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-8-28 01:19 AM:
九兄興起玩六絕
張三李四"5"知定
一句起時兩句止
八封隨時變 ? 碌&AT YK?a;c'_,]
7ND%ehb'Y
so, 我都係唔玩了 [/quote]g9P.d)~ Rt3r5Vh
硬漢哥真識說笑.uo@hv+OLGXQ([
你的偉論不得了
煙仔無料充才子1zf Wgt C2L
爾莫笑我不懂事 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 有乜嘢係跟風?----有人跟者即变風
有乜人係跟風?----風後的人只得跟
好唔好嫁?----------跟着衰風变龜公5x*f4[ d(BJ$M N*|
你跟風嗎?----------我跟唔跟風的風 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-8-28 01:50 AM: p4Pt0sC;}#tj I/I
食完宵夜一返來
嚇到魂魄痴又呆q8n0l2^ {4V x
硬漢能武且能文o']'^:o9KV
果然天生是英材 [/quote]
天生只有異品, 作育方可英材, z6k{.z#EO~
宵夜至肥難忍, 食完一解千愁,9rt:VQiDN2Z
痴呆過後偉論, 魂魄立時歸來,
文武皆為過掌, 硬漢自問大空。