娛樂滿紛 26FUN's Archiver

CHECSS 發表於 2005-8-27 12:52 PM

[轉貼]肯記的基因改造雞!!!是真的……!!

雖然樣衰…不過食唔死!!!

szeto 發表於 2005-8-27 01:03 PM

thx for share

tung1688 發表於 2005-8-27 02:01 PM

咪玩啦!我喺嘉里物流度做架~
\$w*t'o t&d&C] D雞係急凍嘅入口冰鮮雞~2Jv#BaU1[}
係我哋六架車負責送嘅.我自己每曰都係鋪度攞嚟食!U9\ QU+^J3u!Zgu%J
人頭擔保...
%Ej2Ug8ea8j th 你同佢有仇???

mingP 發表於 2005-8-27 02:40 PM

post be4..........:}QB7avR-UT0t
but thx for share~

ricojohny 發表於 2005-8-27 02:50 PM

佢又無話香港有無用
x1W l3_FE#i)Ug[$p 唔緊咁激動

AlanW 發表於 2005-8-27 03:42 PM

少左d 毛je...冇咩分別呀~"~

sinewey 發表於 2005-8-27 06:01 PM

If it is true, I won't go to KFC then~

亨九利 發表於 2005-8-27 11:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pillgreen 發表於 2005-8-28 01:42 AM

呢D係唔係就係"丹麥光雞"?

魔術師 發表於 2005-8-28 05:41 PM

都話咁樣係網上傳黎傳去 假既D人都當係真~

abwong886 發表於 2005-8-28 06:02 PM

[quote]Originally posted by [i]魔術師[/i] at 2005-8-28 05:41 PM:
~#bL2WF#~B 都話咁樣係網上傳黎傳去 假既D人都當係真~ [/quote]
)P$RB J.k 咁真既會唔會當係假

Dolly!Sit! 發表於 2005-8-28 06:57 PM

低能!!! 你有咩證據話佢用 先,如果你冇證據,唔該你收聲!!!! zBt Gn6X3qo
如果你話係因為KFC覺得農場雞貴,唔該你用下個腦諗野,你話農場雞貴D 定 D基因改造雞 貴D ??

CHECSS 發表於 2005-8-28 08:20 PM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2005/8/28 18:57:
UeQxR Y^{{ 低能!!! 你有咩證據話佢用 先,如果你冇證據,唔該你收聲!!!!
6b]S:E+o#N1{`\ 如果你話係因為KFC覺得農場雞貴,唔該你用下個腦諗野,你話農場雞貴D 定 D基因改造雞 貴D ?? [/quote]
H|!m ZH 低能!!! are you?????????:P:P:P:P:P

魔術師 發表於 2005-8-28 08:22 PM

[quote]Originally posted by [i]abwong886[/i] at 2005-8-28 06:02 PM:
R AD Mw7m%n
@@h M9_p 咁真既會唔會當係假 [/quote]
(@c'u&V` 一件假既事講100次就會變真 一件事唔理佢慢慢就會變成假

abwong886 發表於 2005-8-28 08:25 PM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2005-8-28 06:57 PM:
6]D8aN d+l'R9q,m 低能!!! 你有咩證據話佢用 先,如果你冇證據,唔該你收聲!!!!
#eg+SaxYCD 如果你話係因為KFC覺得農場雞貴,唔該你用下個腦諗野,你話農場雞貴D 定 D基因改造雞 貴D ?? [/quote]9F&x?ifh1B t
洗唔诜話人低能呀

abwong886 發表於 2005-8-28 08:26 PM

[quote]Originally posted by [i]魔術師[/i] at 2005-8-28 08:22 PM:
B!oB!eqg
mMc6D#d ]/Vl$t r 一件假既事講100次就會變真 一件事唔理佢慢慢就會變成假 [/quote]
Z'mG+WF4bL 好高深呀

CHECSS 發表於 2005-8-28 08:38 PM

[quote]Originally posted by [i]abwong886[/i] at 2005/8/28 20:25:
s![:E1M'g"[ M Q_To,IILj+ch2l_
洗唔诜話人低能呀 [/quote]$z)E!D1dYm/o9X
agree!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D

Dolly!Sit! 發表於 2005-8-28 10:45 PM

咁你係低能喎,吹得就吹,一d point 都冇!!唔叫你低能都唔得!!

CHECSS 發表於 2005-8-28 11:14 PM

[quote]Originally posted by [i]Dolly!Sit![/i] at 2005/8/28 22:45:'Tj [w/s*I;g
咁你係低能喎,吹得就吹,一d point 都冇!!唔叫你低能都唔得!! [/quote]
\N4Bs-Zr8Bn~ [size=6]邊及你..............................咁低能!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/size]  :P:P:P:P:P:P+?w2B6~}/Oq
[color=Pink][size=5]stupid fool[/size][/color]

查比 發表於 2005-8-29 12:30 AM

板主去左邊!!!!!!!!!!!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.