娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongkongpeople 發表於 2005-8-29 11:38 PM

近排有無好的韓劇或日劇推介呀?

近排有無好的韓劇或日劇推介呀?最近入了一間影視會有韓劇同日劇租,想問下大家有乜好的劇集推介呢?

Rika 發表於 2005-8-29 11:50 PM

日劇,我知最近響日本有套"電車男"

colacola2005 發表於 2005-8-30 02:32 AM

韓劇,我的名字叫金三順,好有娛樂性,要靚仔有靚仔,要靚女有靚女,重要係劇情好得~~~

garycheung 發表於 2005-8-30 09:10 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-8-29 11:50 PM:q0rQMY0dAL
日劇,我知最近響日本有套"電車男" [/quote]
BbPH1Ua yeah!"電車男"好好睇,有時睇到眼濕濕,+下做到第八集,快d download啦:lol::lol::lol:
UVt t:e&W#LCW
"d_/E.S"x [img]http://bookweb.kinokuniya.co.jp/imgdata/large/4104715018.jpg[/img]
7X?_%FCo 8@ g u,]S_#k6L6v
另外仲有套日劇叫"engine (極速引擎)"木村拓哉做ga,都好好睇!
zT]a8dV8f
!Bwp/aq5M?'G [img]http://jp2004.com/images/Jpt202.jpg[/img]l%E `k_h

3w,m5zP%\.j d [[i] Last edited by garycheung on 2005-8-30 at 09:12 AM [/i]]

hongkongpeople 發表於 2005-8-31 12:01 AM

多謝晒大家的推介喎..........

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.