娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-8-30 06:58 PM

有冇睇六點新聞報導?????好好笑~!!

有冇睇六點新聞報導????(我唔係好記得啲對白)好鬼好笑~N(GB(yf"J u]`

%M s7^Lt7S!EP7^y7J 警察:冇米派呀~走啦~(大聲地)
;s\3C%~0Xf0h_ 呀婆:使唔使咁大聲呀~!
'Y@ R`'C_v:f 警察:我驚你聽唔到丫嘛
d4{&JI5om2} 呀婆:警察"蝦"人呀~!!!B;]g\!s@@+^,N
警察一臉無奈.....=.=

funnygay 發表於 2005-8-30 07:01 PM

有睇到丫,
f E"n,Z4G{| 個警察應該知道有記者影住佢
%^7Xg8}U }5| 所以佢態度都唔算差

junob04 發表於 2005-8-30 07:29 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-8-30 06:58 PM:0X:G}X[ ZB1f z
有冇睇六點新聞報導????警察:冇米派呀~走啦~(大聲地)$[9`#xq`
呀婆:使唔使咁大聲呀~!,Q-a&a&G.j!`-U'Q G1C U
警察:我驚你聽唔到丫嘛
l+I0}qF 呀婆:警察"蝦"人呀~!!!
DPf)[+o7uOS J%U1PR 警察一臉無奈.....=.= RIG6}"m(Q!?g
[/quote]%{a+z ~!`/E,o\;g
haha,我睇個時都笑左出黎ar~~

iamanpan 發表於 2005-8-30 07:57 PM

警察:冇米派呀~走啦~(大聲地)`~6u t-YE4i
呀婆:使唔使咁大聲呀~!_Q*_yC w b,UuJ)E
警察:我驚你聽唔到丫嘛l2o0t)vI)rM/Qr4_
呀婆:警察"蝦"人呀~!!!oF4O:e,cpq
警察一臉無奈.....=.=
d A'?`{2b C#z3E 警察:我吾係"蝦"你,我係講個是實比你聽

iknow 發表於 2005-8-30 08:08 PM

ah婆心血少呢^^

jacky明 發表於 2005-8-30 10:20 PM

haha~~我都笑左出黎~不過d阿婆又過份左d gei.....

long winer 發表於 2005-8-31 03:34 AM

有時d 阿婆又似老賣老既....

井.lok 發表於 2005-8-31 01:16 PM

[quote]Originally posted by [i]long winer[/i] at 2005-8-31 03:34 AM:$N7Y!a*t.q|.X}
有時d 阿婆又似老賣老既.... [/quote]2kr0~)M:lr9\
呢d事經常有-_-'

men 發表於 2005-9-1 10:28 AM

[quote]Originally posted by [i]long winer[/i] at 31/8/05 03:34 AM:
/Td'i2Gu(tU~ Da 有時d 阿婆又似老賣老既.... [/quote]1cbB)Hgj6a*F E
SB/Z Vp1^g%@ j/DC
yes~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.