娛樂滿紛 26FUN's Archiver

gundamman678 發表於 2005-8-30 11:35 PM

曾蔭權係唔係機械人黎架?

越來越覺得特首曾生似一個機械人!
[D!y4E.yn(n'{P
Da KT9wO+wn 次次係電視見親佢,唔講野時都係一個表情,講野時就照足稿咁逐個字"dun"出來......W#[-r+]D+M
6e8m p[!X
呢方面老董仲做得好過佢!Z q9v\8BM8jPC
2N}.p,[w
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-8-31 at 12:04 AM [/i]]

audigy 發表於 2005-8-31 11:38 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abwong886 發表於 2005-8-31 12:15 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-8-30 11:35 PM:
J3u8pt$w'Y@f 越來越覺得特首曾生似一個機械人!le X(E hvWZ

ywZR C s$w ... [/quote]&Z rJ7n9sj
機械人王國:D

waterfire 發表於 2005-8-31 10:19 PM

佢講錯一個字好大影響....
G4gn;mB] K 但又係唔可以唔講....
[Q]4|{8h 小心講野o者..

YUEN_LOUIS 發表於 2005-8-31 10:27 PM

佢上全好似有d雷聲大雨點小@@

long winer 發表於 2005-8-31 11:09 PM

要食野飲水既機械人

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.