娛樂滿紛 26FUN's Archiver

吳建仁 發表於 2005-9-1 02:34 AM

今天不吃豬牛羊pR!B j!tRt
明日禁食雞鴨鵝
-^O"Yff@ 以為茹素能安穩
.N KJ^mGG 焉知是福還是禍 F|s]7z
0|R6Ab:~ H`#Lv)^
風雷雨電平常事
Q.T wi,}LJ5y 春夏秋冬亦有時tqt i@a:J
自詡智者說因果
N4cP D ~4Y:~S 不過庸人自擾之G@Zy!F)o9un
i~~9\'e!tK
[[i] Last edited by 吳建仁 on 2005-9-1 at 02:40 AM [/i]]

史艷文2 發表於 2005-9-1 02:38 AM

乜而家D天氣好正常咩????????:o

亨九利 發表於 2005-9-1 02:46 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

史艷文2 發表於 2005-9-1 02:54 AM

九哥小心又中招Cg[:`,n"QB%c
人地笑言好有料!@6E8Q,C#h
牛河也可作偉論'd)?:d3g:i+y\
廢言當中佢最準^.^

johnwu 發表於 2005-9-1 02:56 AM

滿口仁義心眼壞
XT\"T*^3~2i2z5Y 六百幾分妄自大
-G.F&FM.[]5K-_bD 不喜牛河如素去[p2Ii$YP q
戲子何能食大導

亨九利 發表於 2005-9-1 03:03 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

左輪仔 發表於 2005-9-1 03:05 AM

人地成班係咪癲~
4QP$[(\7Z"_)\{y 玩對玩到想成仙~ h?+wj8O B
魯班門前玩大斧~|&z'tfmF-c
吹水王前亂發言:lol:

亨九利 發表於 2005-9-1 03:20 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-1 09:57 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-1 10:10 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-9-1 02:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

左輪仔 發表於 2005-9-1 03:42 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-1 14:29:
^;S+KL#H6yq(e{.V \*d0v0e5z
人家來自USA
X p+T*T-Y/ad 唔識中文有幾奇.o+O%I0p ] H!Bg
身處番邦炒牛河zbsH6VX
你都咪話唔可悲 [/quote]"Z K;njB
走而復返唔知醜
R'U)}.qD u$~ 三十幾"歐"都唔修
$o+hD.RF 仲賣廣告唔識收
ak6iF5JC c O 你估admin嬲唔嬲teaN4t J

Tb1o8`Q)?(u*o [[i] Last edited by 左輪仔 on 2005-9-1 at 03:49 PM [/i]]

亨九利 發表於 2005-9-1 03:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

左輪仔 發表於 2005-9-1 04:12 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-1 15:57:LQ%~!{4kq)Kz7p'j
本人從來冇話走
1|b*N*T*`Su2C4u 何來知醜唔知醜
r^!X,x;X8G"w)v 前因後果如不知
7s1{\?}\:|T 切勿胡亂攬老友 [/quote]j EC'u2WZ
賣埋廣告比人搵~"k xs"Ddt
跟住返黎話唔走~
eO G+Q+TJ9k 又話退隱又出山~
g/?&LQ?:A$[ 你係九哥定mark哥:lol:

左輪仔 發表於 2005-9-1 04:18 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-1 15:57:N XR&LH
本人從來冇話走
)ro(?-Q"](L r,`X2O:` 何來知醜唔知醜
uV+x/WC u0oY Z 前因後果如不知
^.k^r*Wi-@ 切勿胡亂攬老友 [/quote]
t:jk4bK/^ct 風頭火勢捨得收~L%|*x`y
一錯再錯冇回頭~"e;h,NC/I1M9f"p
十年人事幾返身~
j6J$h(b a| 吾道之言請君諗~

亨九利 發表於 2005-9-1 04:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

johnwu 發表於 2005-9-1 04:46 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-1 09:57 AM:
gt7V6nwb7_
&w4sHYZ 2Sv}1]|%g Z
如素-->『茹素』都寫錯 [/quote]
nhE2Xe'q R\M7rF0ae 多謝更正, /vzH`,\i_qm
最緊要明. E3S(j0I ~
有ben 哥好過用spell checker :lol::lol::lol::lol:

roykenroy 發表於 2005-9-1 05:04 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-1 09:57 AM:8} k f Wl d${[

)a,~%c&a~ kpT *y| kO(r+j_ C
如素-->『茹素』都寫錯 [/quote]
V*m/ybK8T \.vM [quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-8-30 03:07 PM:
(^z4_#h}&q$b Sp(N )nb CC9ksy
客氣啦。但並非下下要駁斥別人為目的,總之世上萬事皆有哲理,所以 Master & [color=red]Doctroial[/color] Degree若以[color=red]research[/color]修會叫哲學。若成見不空就變得眼光短窄。
`5SA"zT#Z yF\ 總之文章出處並非歸類之最好方法。 你看到乜便是乜,明嗎?所以並非下下要駁斥別人的。[/quote]*Q5[)no}[F#CL ?
;);););););););););););)

bengrace50 發表於 2005-9-1 05:28 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

史艷文2 發表於 2005-9-1 05:54 PM

[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-9-1 05:04 PM:
i4DI9Pk4g
{0FG3L e[A
DK+oUD0E5A#Co ;);););););););););););) [/quote]O(` t)q7o*K
'r B/D-[!hC u

a@,InR%Va7Pz 一代棍王:cool:

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.