娛樂滿紛 26FUN's Archiver

史艷文2 發表於 2005-9-2 10:42 AM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-9-2 12:52 AM:d0t*jwd-xQz%U
個老豆一早話佢心裏有數,原來佢真係一早知既!
!F!x3~:~/zL2|oF"M5V*F 2Pgev-K f
知又唔早d大義滅親,佢想個仔還唔到個公道嗎?? 正PK!! [/quote] f`'n1VjT
+x9R"Rv"^,a `y

q6F;i9O$W:iJ 咪係呢D死PK都唔知點做人老豆,個仔被人斬成咁都唔出聲:mad:

gundamman678 發表於 2005-9-2 11:14 AM

佢咁做影響左好多好既後母既形象囉! 而家呢個年代,好多後母都辛辛苦苦努力咁去建立好既關係,但呢條八婆做做懷晒個形象! 人地以後一聽到"後母"就驚啦!

史艷文2 發表於 2005-9-2 11:37 AM

就算條仔幾曳,都唔駛揾人斬佢嘛!
2HY3B9o{9B1Q 叫嗰個心狠,做嗰個手辣兼戇9,
P }1VO|0J oG 做老豆嗰個又冇9用..............唉!悲劇!4Uxn)N"CK1gr%P
STMpQ+e0VcN
另:gundamman兄.有D高達嘢想問你.+z;o+u p ~ x
如方便的明天12:00你在EF嗎?模型區我開貼問你.得嗎?

gundamman678 發表於 2005-9-2 12:01 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-9-2 11:37 AM:ID e!skV_2x'l
就算條仔幾曳,都唔駛揾人斬佢嘛!
+HxsP+tLm s 叫... [/quote]
7x y!J1XR*pp tX'Y&I g_;c
應該係度~~ 有高達傾我就最happy啦~~ YEAH!!

bengrace50 發表於 2005-9-2 12:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

史艷文2 發表於 2005-9-2 04:56 PM

我係高達迷,不過知得唔多,要請教高達的高手.

austin666 發表於 2005-9-5 02:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

史艷文2 發表於 2005-9-5 03:02 PM

我就估佢坐7~9年

甘國武 發表於 2005-9-5 06:30 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

oleleo 發表於 2005-9-5 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-9-5 06:30 PM:^*}L7whiG3C

!]+j I b*A ofe~)t p 其實,我覺得佢繼母係頂佢個花心老... [/quote]Fn4Gh2U*d

E2?;TT+|$u-m 咁咪 斬佢老公囉....何必個細路出氣

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.