娛樂滿紛 26FUN's Archiver

frank226 發表於 2005-9-3 02:00 AM

拒絕加班

有無人試過@4N6W8XA\"} p$r
老闆叫你OTER9Uva)j/Y|
但你拒絕左U['m0z1Kmg[%{
禁會唔會唔係禁好呢?

死仔飽 發表於 2005-9-4 12:53 AM

要睇下你公司咩野情況先HhvwN"`&V

v*L FT Mn{ 你老細幾耐叫你OT一次????
5AC}p.B? EW0mb&y+N9gWq
如果幾個月先一次, 做多一個至個半鐘..2joWF6K
:d R%r2@5LEh%FG
豪比佢啦.....
|[ _%A;S7Yg8k%U
HL`+N Vq(rp 如果你老細成日叫你ot, 又冇ot 錢...`]`l*]9nB'n9b
;?,y~ |-KkR3Y
就真係唔好"so"佢啦, 因為好明顯係公司多野做, 唔夠人3m+A.F1?n8GOOV
0H_%mXh8A)HU
如果係咁既情況, 最好叫你老細請多個人啦, temp又好 part-time又好..咩野都好...
[,m7X7f8j5U
{t|R!Bag 當然啦, 自己都要開工既時候唔好渣流灘, 如果唔係..叫老細加人, 自己都唔好意思啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.