拒絕加班
有無人試過@4N6W8XA\"}p$r老闆叫你OTER9Uva)j/Y|
但你拒絕左U['m0z1Kmg[%{
禁會唔會唔係禁好呢? 要睇下你公司咩野情況先H hvwN"`&V
你老細幾耐叫你OT一次????
EW0mb&y+N9gWq
如果幾個月先一次, 做多一個至個半鐘..2joWF6K
:d R%r2@5LEh%FG
豪比佢啦.....
如果你老細成日叫你ot, 又冇ot 錢...`]`l*]9nB'n9b
;?,y~|-KkR3Y
就真係唔好"so"佢啦, 因為好明顯係公司多野做, 唔夠人3m+A.F1?n8GOOV
0H_%mXh8A)HU
如果係咁既情況, 最好叫你老細請多個人啦, temp又好 part-time又好..咩野都好...
當然啦, 自己都要開工既時候唔好渣流灘, 如果唔係..叫老細加人, 自己都唔好意思啦
頁:
[1]