娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sohozhk 發表於 2005-9-3 02:14 PM

有毋試過比人搏懵

請留位置、事件經過、多謝晒 :)

slwong3 發表於 2005-9-3 03:35 PM

why would you want to know?

zsduck 發表於 2005-9-3 03:46 PM

有呀!:P:P:Pa'~\ \.P*K6S9?
.{ g3C-q.G:x
果日中午時候,搭lift出街食飯,
.r$E`%w)`ha\ 當然又係層層停,其中一層有個年約38左右嘅濃粧OL入咗嚟,
Ii!|:r@BY 都有75分以上,佢一入lift都望咗我幾眼,
P OL_0{R1a 我當然都回敬佢啦,架lift繼續層層停,越來越多人,YFV;U M5O,E
個OL就向住我,越退越近,
uT3X5bT0y+J 只要我有D強烈生理反應,小弟的小弟一定掂到佢,
0GH t#na7_?? 都末想完,居然個OL用佢放在背后嘅手撫摸我嘅.....jp!}H| e h!_/AH;N
9ZkgB$S"dN
嘩!!有冇噤好彩呀??!!
G V/tZ2[R
,MQ ~s,P0^@ 終於到G/F,D人一個個出lift,我有D興奮,又有D驚,又有生理反應,9K^i!M]M(a M
都末定神,D人都差不多出完lift, y:L3Ad2oZ
個OL出咗lift之後再望一望我,跟住仲好淫噤對我笑咗一笑,q^y9I*w

+[E|M\2^%\ [X 唔知佢算唔算搏我懵??:P:P:P

sfxc0000 發表於 2005-9-3 04:08 PM

[quote]Originally posted by [i]zsduck[/i] at 2005-9-3 03:46 PM:$K~,X_"lp,o'k!g
有呀!:P:P:P Ck gWasY*YQ

S5|M)k|Y%S W7OM-oD 果日中午時候,搭lift... [/quote]PZ \N,W1}(t
係真唔係呀 =.="

HansChan 發表於 2005-9-3 04:14 PM

38左右??甘想有反應?
jJ}"k$h 你幾歲呀老大?

fmchelloauntie 發表於 2005-9-3 04:48 PM

0係外國俾個20歲基佬從後面攬...........................................

zsduck 發表於 2005-9-3 05:00 PM

[quote]Originally posted by [i]HansChan[/i] at 2005-9-3 04:14 PM:
? e(Zp!tF 38左右??甘想有反應?
,jiH+KUP;mX 你幾歲呀老大? [/quote]
+FR K3vPX2q/F3r
+^i(a0i A1T2i 你話李嘉欣幾歲?*P ~;U4V S@|| t
我覺得時代女性已經好難用age去評估佢嘅戰鬪力!!!:D:D:D

笨小孩 發表於 2005-9-3 05:41 PM

[quote]Originally posted by [i]zsduck[/i] at 2005-9-3 05:00 PM:z&H AR2IM eU1C7Y%uv)V
o&d%U)Z;G9idN

lIuZ-ZzFL 你話李嘉欣幾歲?
? K|#wS:p ~.R%s 我覺得時代女性已經好難用age去評估佢嘅戰鬪力!!!:D:D:D [/quote] lwSu#R;Wq'H_
p1T$KU%YW F/L
有冇你個頭相咁索先:P

cthim83 發表於 2005-9-3 06:00 PM

"年約38左右"DE_x7P
咁搞野嘅,個數字咁"唔上唔落"

sherryliu 發表於 2005-9-4 01:19 PM

What is 搏懵?? My Chinese sucks.

HansChan 發表於 2005-9-4 02:44 PM

[quote]Originally posted by [i]zsduck[/i] at 2005-9-3 05:00 PM:
0R.?&t+cN }&p$a _;b&Z-a4F

B5X.C X3k!e 你話李嘉欣幾歲?
6]A7F Qnng 我覺得時代女性已經好難用age去評估佢嘅戰鬪力!!!:D:D:D [/quote]hX X\f9u0n
甘極端既例子好難令人相信喎!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.