娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 有毋試過比人搏懵
sohozhk
發表於 2005-9-3 02:14 PM
有毋試過比人搏懵
請留位置、事件經過、多謝晒 :)
slwong3
發表於 2005-9-3 03:35 PM
why would you want to know?
zsduck
發表於 2005-9-3 03:46 PM
有呀!:P:P:P
a'~\\.P*K6S9?
.{g3C-q.G:x
果日中午時候,搭lift出街食飯,
.r$E`%w)`ha\
當然又係層層停,其中一層有個年約38左右嘅濃粧OL入咗嚟,
Ii!|:r@BY
都有75分以上,佢一入lift都望咗我幾眼,
P OL_0{R1a
我當然都回敬佢啦,架lift繼續層層停,越來越多人,