娛樂滿紛 26FUN's Archiver

easonwing 發表於 2005-9-3 07:22 PM

以後都唔用"飲管"飲野啦!!!

我今日係街買左一罐寶礦力飲,個老板比左支飲管我,(om7} Q'Z#VF3Vus
我開左之後就插左支飲管入罐野到飲
_6q#o2w9A Q+a u 之後一飲就發覺自己成日都係一粒粒!!
um5i~4{`9l,~ 開頭以為罐野有問題!點知"too"番出黎睇
|b } f[8rA/J{ 嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
z:e/\*P,Yqf 屌!!!佢!!老!!尾!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!0?;XS%Y9k+AQGp
成日都係曱宅仔呀!!!&Jc&n St
原來成支飲管入面有好多曱宅!!!!
(^NUK^H7xI {H 之前食個d野都嘔番出黎!!!
h8]'Q-wi 之後番間士多激屌個老板!!!屌到佢死狗咁之後睇下佢d飲管!!
N)c)Un'R)?`"hMU6f 原來好多都係咁!!!仆佢個街!!!
!{2i:|)c8e{-_ bE 以後大家用飲管之前要睇清楚呀!!!!!!!!!!!!!!!

research2005010 發表於 2005-9-3 07:25 PM

間士多在那?

gn02147919 發表於 2005-9-3 07:26 PM

- -"好恐怖4Q6^|{'t"l
不過我好少用飲管既"_"Y[`$P6N%j%_^L(x
士多俾我既感覺係好 烏糟 n"tc,`+}
所以我好少去士多 我又唔係住村屋既

easonwing 發表於 2005-9-3 07:47 PM

[quote]Originally posted by [i]gn02147919[/i] at 2005-9-3 07:26 PM:
.lW;BK`x - -"好恐怖
%x t?9|7`rKG0Z 不過我好少用飲管既"_"[4H~$~Jk
士多俾我既感覺係好 烏糟
+c,\,qE.S2` 所以我好少去士多 我又唔係住村屋既 [/quote];j0sGf/{AR4y
你之前係唔係有玩金庸online嫁=.=???你個名係login number=.=...
{2X*PH"_+u&We ~,S G 間野係光輝圍

fmchelloauntie 發表於 2005-9-3 08:19 PM

wa....咁都得...............唔係掛....我覺得你要去食物環境衛生署或者差唔多既機構投訴佢.../H+sJ:PO/v.b
好得人驚wor...你有冇食左幾隻??

sysykiller01 發表於 2005-9-3 08:27 PM

咁恐佈...7Ud {9r7NB%H
果間野以後唔好去lu
:m%Js"} zoNl 有次我朋友去買唔記得係七仔定係ok既自由斢斟
RM~u!?m 後尾發現杯汽水有隻蟑螂係樹.....

admin 發表於 2005-9-3 10:42 PM

雖然我未試過,4B E&u7?&\F)y
但係就算去m記我都唔會羅第一支飲管..aj6h ^AF"Dm0I
一定自己再按過支出黎

笨小孩 發表於 2005-9-3 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2005-9-3 10:42 PM:,Xez3b^J
雖然我未試過,
}c.[F7P 但係就算去m記我都唔會羅第一支飲管.8aZ4r_*E RW
一定自己再按過支出黎 [/quote]Et;E EG9\VN ~

~U!Z6Y$y.N @2i .z?#o5r ?
咁第一支飲管你點處理佢呀:D?*lm:Hc*t

f7X8Y/F k 放番落去?:o
)K6Y;K] Vd,B1w z8|9n5WQ2N+x L
[[i] Last edited by 笨小孩 on 2005-9-3 at 11:21 PM [/i]]

周衡 發表於 2005-9-3 11:40 PM

哇~諗起都想嘔呀~:o

d228216 發表於 2005-9-3 11:44 PM

我有單幾重想嘔.....b9G2MPN z
.gHq3B {%s:lA
細個果陣食牛肉乾....食食下掉咗落地....執返....放入口....頂...係隻死曱甴...[冇帶眼鏡執錯咗]

admin 發表於 2005-9-3 11:53 PM

[quote]Originally posted by [i]笨小孩[/i] at 2005-9-3 11:15 PM:
:XZ6Y2[uA x)M AXJ.~-L
#?Iqshlu

,G$Sm+[(Gi(W 咁第一支飲管你點處理佢呀:D?
DvD-R;e&R{ 0C7JATH;fr!x!e
放番落去?:o
D'l^8s/ki NX+aO)~I#mx,T,}
[[i] Last edited by 笨小孩 on 2005-9-3 at 11:21 PM [/i]] [/quote]PR*{/z$x#S a
;)

笨小孩 發表於 2005-9-3 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2005-9-3 11:53 PM:
v%fq8o-S E A i0Yyy;B`h+f
;) [/quote]
V$U z+Ls3gM,b7[ 2i,gnX*lV.V

1W-}Qf4]&O 企你後面果個就慘囉:D

d228216 發表於 2005-9-4 12:08 AM

嘩, 放返入去?????
5hi8F8B|.B $m%rh*R"z k;BV
敢你地有冇 'new'完牙放返支牙簽入牙簽同入面嫁???  我寧願食曱由....

史艷文2 發表於 2005-9-4 12:09 AM

[quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-9-3 07:47 PM:S I;\@,z3P`

Ba/I6X { 你之前係唔係有玩金庸online嫁=.=???你個名係login number=.=...Q&h$P6O-Pl
間野係光輝圍 [/quote]Ri|7\/kc+y.w]
}E(Z_@Da^#E"h

pQ$AA x([`(H \ 係唔係天橋落樓梯,停車塲隔離嗰間?

史艷文2 發表於 2005-9-4 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-9-3 11:44 PM:xS`T~6b
我有單幾重想嘔.....F8sg+xv;s8q)E)f

E(sw.B/Ar9[ 細個果陣食牛肉乾....食食下掉咗落地....執返....放入口....頂...係隻死曱甴...[冇帶眼鏡執錯咗] [/quote]
K/j B:i#aH ^2T;_-o)P#]
$I.kST9tRTkCLl D
.|u {T3Fr1U I 硬漢兄!曱甴定驚呀:D:D:D:D:D:D:D

toy739toy 發表於 2005-9-4 12:18 AM

位置响邊我係附近住!!!!!!!!!!!!!

446622 發表於 2005-9-4 04:11 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 3/9/05 23:44:Aht QF#E9X$]ew_4WAb
我有單幾重想嘔.....
i|Qv]z[:r;A:G toq`^%Y4o'R'B
細個果陣食牛肉乾....食食下掉咗落地....執返....放入口....頂...係隻死曱甴...[冇帶眼鏡執錯咗] [/quote]
Y*U:kPU q4bvaP 嘩.....你都算攪笑啦,我都係最多食左掉左落地被車'顏過"嘅山渣餅咋,無你咁刺激!!!:lol::lol:

大家樂1234 發表於 2005-9-4 11:39 AM

唔係ma執左隻蟑螂黎食@@

easonwing 發表於 2005-9-14 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]446622[/i] at 2005-9-4 04:11 AM:t:O)hXL.I }

"xv d*SQ M6V1QL 嘩.....你都算攪笑啦,我都係最多食左掉左落地被車'顏過"嘅山渣餅咋,無你咁刺激!!!:lol::lol: [/quote]+`9XA5ULWgHx
係點嫁=.=??

良友 發表於 2005-9-15 06:56 AM

[quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-9-3 07:22 PM:xt'z'h+GI2A#^&e-FG
我今日係街買左一罐寶礦力飲,個老板比... [/quote]
7Zz3So sp(TbtV :lol:哈哈哈哈哈!!!!!!!!!
#c a g2Uy;bp b 超能恐怖,俾著我我嘔能到西!:lol:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.