以後都唔用"飲管"飲野啦!!!
我今日係街買左一罐寶礦力飲,個老板比左支飲管我,(om7} Q'Z#V F3Vus我開左之後就插左支飲管入罐野到飲
之後一飲就發覺自己成日都係一粒粒!!
開頭以為罐野有問題!點知"too"番出黎睇
嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
屌!!!佢!!老!!尾!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!0?;XS%Y9k+AQGp
成日都係曱宅仔呀!!!&Jc&nSt
原來成支飲管入面有好多曱宅!!!!
之前食個d野都嘔番出黎!!!
之後番間士多激屌個老板!!!屌到佢死狗咁之後睇下佢d飲管!!
原來好多都係咁!!!仆佢個街!!!
以後大家用飲管之前要睇清楚呀!!!!!!!!!!!!!!! 間士多在那? - -"好恐怖4Q6^|{'t"l
不過我好少用飲管既"_"Y[`$P6N%j%_^L(x
士多俾我既感覺係好 烏糟 n"tc,`+}
所以我好少去士多 我又唔係住村屋既 [quote]Originally posted by [i]gn02147919[/i] at 2005-9-3 07:26 PM:
- -"好恐怖
不過我好少用飲管既"_"[4H~$~Jk
士多俾我既感覺係好 烏糟
所以我好少去士多 我又唔係住村屋既 [/quote];j0sGf/{AR4y
你之前係唔係有玩金庸online嫁=.=???你個名係login number=.=...