娛樂滿紛 26FUN's Archiver

easonwing 發表於 2005-9-3 07:22 PM

以後都唔用"飲管"飲野啦!!!

我今日係街買左一罐寶礦力飲,個老板比左支飲管我,
s)yk8AD{&f 我開左之後就插左支飲管入罐野到飲_5M9{}1s9uDO
之後一飲就發覺自己成日都係一粒粒!!
q2[*D `{x;^e 開頭以為罐野有問題!點知"too"番出黎睇
;m-Qs)U*jy 嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sg5gU s e,n
屌!!!佢!!老!!尾!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'V*PS#OZ.}/n-`f
成日都係曱宅仔呀!!!)?B;W#M gKPj3@-dH
原來成支飲管入面有好多曱宅!!!!
J$R.Oy?-m 之前食個d野都嘔番出黎!!!3_,Z.O ?k4@
之後番間士多激屌個老板!!!屌到佢死狗咁之後睇下佢d飲管!!~L)a}J(CAm2B
原來好多都係咁!!!仆佢個街!!!
M&x/`k JP4P 以後大家用飲管之前要睇清楚呀!!!!!!!!!!!!!!!

research2005010 發表於 2005-9-3 07:25 PM

間士多在那?

gn02147919 發表於 2005-9-3 07:26 PM

- -"好恐怖
S~ g-Dtb 不過我好少用飲管既"_"
+hp!{ke-JS 士多俾我既感覺係好 烏糟 %d }lv2kM4|{R
所以我好少去士多 我又唔係住村屋既

easonwing 發表於 2005-9-3 07:47 PM

[quote]Originally posted by [i]gn02147919[/i] at 2005-9-3 07:26 PM:j9i i@V] RE
- -"好恐怖L!XDW`4GX1p
不過我好少用飲管既"_"
*u9uEwwG#P~!q 士多俾我既感覺係好 烏糟
4yy@4{{ 所以我好少去士多 我又唔係住村屋既 [/quote]
-h e[;ZP/G*G#U 你之前係唔係有玩金庸online嫁=.=???你個名係login number=.=...iw m1eE5E_lJ9D
間野係光輝圍

fmchelloauntie 發表於 2005-9-3 08:19 PM

wa....咁都得...............唔係掛....我覺得你要去食物環境衛生署或者差唔多既機構投訴佢...
?8t0hr,L2Lao 好得人驚wor...你有冇食左幾隻??

sysykiller01 發表於 2005-9-3 08:27 PM

咁恐佈...L e]W:j1Z6]~
果間野以後唔好去lu ke\U,|,S? e
有次我朋友去買唔記得係七仔定係ok既自由斢斟
/W8fESeH8q 後尾發現杯汽水有隻蟑螂係樹.....

admin 發表於 2005-9-3 10:42 PM

雖然我未試過,#j/gV0Z$fw*Mn;p
但係就算去m記我都唔會羅第一支飲管.(USh#d}\8X'[8R
一定自己再按過支出黎

笨小孩 發表於 2005-9-3 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2005-9-3 10:42 PM:
I/}C2G-gms I 雖然我未試過,
G#{%T5y0Rma 但係就算去m記我都唔會羅第一支飲管.
%D.Tv+?)DJ)TDgh 一定自己再按過支出黎 [/quote]
3AZZsT(v
0a7b bv4a KF*qm:Fq
咁第一支飲管你點處理佢呀:D?
9Gjp q1c2`t o j5Imjh)f9j
放番落去?:o$v j3@P X!jE![ j

z6D[j7lh j [[i] Last edited by 笨小孩 on 2005-9-3 at 11:21 PM [/i]]

周衡 發表於 2005-9-3 11:40 PM

哇~諗起都想嘔呀~:o

d228216 發表於 2005-9-3 11:44 PM

我有單幾重想嘔.....4\7\s(R P'@
dkhw4n r#?
細個果陣食牛肉乾....食食下掉咗落地....執返....放入口....頂...係隻死曱甴...[冇帶眼鏡執錯咗]

admin 發表於 2005-9-3 11:53 PM

[quote]Originally posted by [i]笨小孩[/i] at 2005-9-3 11:15 PM:
%y:eb;y"{` 0d8Y y5o!@7?s

!M;A-OMoN7z uGg
8m l2g#to(k 咁第一支飲管你點處理佢呀:D?
y s}-V@pl2n j?${&_ o0tp l
放番落去?:o
)E4@^,D~/jG%j
.FV-q;P;q g1t0m;K B5i [[i] Last edited by 笨小孩 on 2005-9-3 at 11:21 PM [/i]] [/quote]!m%|/J+S!o.~m vg
;)

笨小孩 發表於 2005-9-3 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2005-9-3 11:53 PM:[Qxc8`yw
`3w4?1LN+y
;) [/quote]
,kK@!kv)z _$VDR)f

k2ylA4b?1PJq 企你後面果個就慘囉:D

d228216 發表於 2005-9-4 12:08 AM

嘩, 放返入去?????5Z:z+FF9BXQb

w7i(NE3G%GP9| J:}~ 敢你地有冇 'new'完牙放返支牙簽入牙簽同入面嫁???  我寧願食曱由....

史艷文2 發表於 2005-9-4 12:09 AM

[quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-9-3 07:47 PM:f#f0A"|&j!~:{0~"s

+L/Ot:k3d7E 你之前係唔係有玩金庸online嫁=.=???你個名係login number=.=...U];o.S#u(w8|
間野係光輝圍 [/quote]d L*s(U8Y _1l({O
(lmo M0W-?'@

&@:m7[8f.Z 係唔係天橋落樓梯,停車塲隔離嗰間?

史艷文2 發表於 2005-9-4 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-9-3 11:44 PM:0E#}-z*_| M
我有單幾重想嘔.....
GXAk]'YN;j
o#Yh9|9PB-Yh bq 細個果陣食牛肉乾....食食下掉咗落地....執返....放入口....頂...係隻死曱甴...[冇帶眼鏡執錯咗] [/quote]
z-d{z]vVnb6S c#T*H
D)_9c2Q-T
r6Ag*{2h*m|$B^'I9L 硬漢兄!曱甴定驚呀:D:D:D:D:D:D:D

toy739toy 發表於 2005-9-4 12:18 AM

位置响邊我係附近住!!!!!!!!!!!!!

446622 發表於 2005-9-4 04:11 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 3/9/05 23:44:Ue6AOfATae P
我有單幾重想嘔.....o,gO5Xki.Y8b9o
:]&J%o XI$li}3~C}
細個果陣食牛肉乾....食食下掉咗落地....執返....放入口....頂...係隻死曱甴...[冇帶眼鏡執錯咗] [/quote]
!etLSw]*{{ 嘩.....你都算攪笑啦,我都係最多食左掉左落地被車'顏過"嘅山渣餅咋,無你咁刺激!!!:lol::lol:

大家樂1234 發表於 2005-9-4 11:39 AM

唔係ma執左隻蟑螂黎食@@

easonwing 發表於 2005-9-14 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]446622[/i] at 2005-9-4 04:11 AM:?]7XpM6[y
5G(S { ~0@6zz{F4T
嘩.....你都算攪笑啦,我都係最多食左掉左落地被車'顏過"嘅山渣餅咋,無你咁刺激!!!:lol::lol: [/quote]
3Ez!M.EFz 係點嫁=.=??

良友 發表於 2005-9-15 06:56 AM

[quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-9-3 07:22 PM:
)k_T.l Q#m0H*B 我今日係街買左一罐寶礦力飲,個老板比... [/quote] H,Kje)\} ?t
:lol:哈哈哈哈哈!!!!!!!!!lo] tM+Y
超能恐怖,俾著我我嘔能到西!:lol:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.