娛樂滿紛 26FUN's Archiver

william303 發表於 2005-9-4 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]Karny[/i] at 2005-9-4 01:30 AM:$k,}:Xo R5i)q)v0U;|

6k+td%d6U k 俾榴槤佢食:lol: [/quote]g!AkF-f.] p
咁又未試過喎!因為屋內無人食榴槤

Karny 發表於 2005-9-4 01:48 AM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-9-4 01:31 AM:'Crt h|'{F
*}(s6Av3Pn)E`
咁又未試過喎!因為屋內無人食榴槤 [/quote]
.yF!y9}h/}h#V 你隻狗都幾灠食

william303 發表於 2005-9-4 01:52 AM

[quote]Originally posted by [i]Karny[/i] at 2005-9-4 01:48 AM:_&cQ5u&\;B+d Goq

7K)SsI-O8A| 你隻狗都幾灠食 [/quote]
f_N*bZ5f.qJ+\ 正一為食狗:lol::lol::lol:

Karny 發表於 2005-9-4 01:53 AM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-9-4 01:52 AM:
G `j'U I#[+Z$[1q
/J;L$VsgsE 正一為食狗:lol::lol::lol: [/quote]8NW/fs$Q ll
佢會唔會半夜肚餓._.5P[ Y5k2z4\,B9PBC
pv { E7x%~sB|(E
係既好唔掂

里中晴 發表於 2005-9-4 02:01 AM

我都好想養番隻...但係自己都未養得掂~~

bengrace50 發表於 2005-9-4 10:43 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-4 10:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kk4683 發表於 2005-9-4 02:26 PM

little dog :P

亨九利 發表於 2005-9-6 11:51 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-6 12:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-9-6 06:18 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-6 11:51 AM:%U.B2D Gv];s.u8L#N\
a pretty On dog dog:D [/quote]
4Q8w%I/q!_T*d 嘩! 9 1 分界--------地中海??

Killer6234 發表於 2005-9-7 09:59 PM

我都好鐘意狗....但係屋企多左兩件細路年尾又多件:/
(_F Y%c1v,A 以前冇細路都有養.......唉......好掛住d狗:cool:

d228216 發表於 2005-9-19 02:30 PM

2006 Dog Dog New FashionT~!Sq6u;C;h
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=566402&checkid=005f4[/img]

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.