我呢幾日好唔開心.[+]
我呢幾日好唔開心,u7e+G|x1H-g b tH&P比一個信任既人,講大話呃我,
一次又一次 , O\.urlk'S
仲串埋另一個人一齊呃我 ,
但我冇釋穿佢地 , Q~T2]2qRj"o/]2g
由佢地 ,
這樣祇會令我對佢地有介心 ,a-\e{p2d.a0xs
若是你 ,你會怎樣做?
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-9-4 at 08:42 PM [/i]] find some other friends
I wouldn't tolerate my friends who lie to me 君子之交淡如水,切勿太介懷,:Y.M4y;XEe ro
當上了一課吧! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 即使係朋友都要保留番小小 "媽"佢地?唉!知道就算 ,"媽" 完佢地 , 佢地可以唔認 , 算好了 . 呃你乜野?小事就冇必要唔開心
如果大事o既話,例如金錢,哩o的朋友唔要都罷 小唔小事 , 在乎自己,
但佢地已不是第一次 .
對 . 哩o的朋友唔要都罷. [quote]Originally posted by [i]日月明[/i] at 2005-9-4 03:13 PM:
小唔小事 , 在乎自己,
但佢地已不是第一次 .0EI i9k:Wg]!jv
對 . 哩o的朋友唔要都罷. [/quote]
sd(LOIr
係架,我以前都驚會冇左o的朋友,但係諗清楚o的有o的人真係唔值得做朋友 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-4 11:15 PM:m)I JJ^q Z
V-~-kIt*~O3x[KN
(mp9\T;M1|3_
朋友,真心的一個唔少,幾十個甚至幾百個都唔多。但交不到心的,幾百萬個都無用。 [/quote]
名句!!!!
是啊~交不到心的几万个都没用~:( **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 知知為不知,不知好無知,-y/F9BxrV/L
若然早d知,好過遲d知!!!!!sjoN5q(eBz:K c
(見你有個佛公仔,相信你會明白)
[[i] Last edited by pk boy on 2005-9-5 at 07:27 PM [/i]]
頁:
[1]