娛樂滿紛 26FUN's Archiver

日月明 發表於 2005-9-4 06:34 AM

我呢幾日好唔開心.[+]

我呢幾日好唔開心,u7e+G|x1H-g b tH&P
比一個信任既人,講大話呃我,
9k*M]vH2S9? X o 一次又一次 , O\.urlk'S
仲串埋另一個人一齊呃我 ,
3kWSK(yr 但我冇釋穿佢地 , Q~T2]2qRj"o/]2g
由佢地 ,
!}QV$j)e1N 這樣祇會令我對佢地有介心 ,a-\e{ p2d.a0xs

}ZR6V/c{ 若是你 ,你會怎樣做?
[x"` z!o'~"^*X
-Q:xa,r5b[!F [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-9-4 at 08:42 PM [/i]]

slwong3 發表於 2005-9-4 09:53 AM

find some other friends
V8YPouED I wouldn't tolerate my friends who lie to me

史艷文2 發表於 2005-9-4 10:32 AM

君子之交淡如水,切勿太介懷,:Y.M4y;XEe ro
當上了一課吧!

bengrace50 發表於 2005-9-4 10:42 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

大家樂1234 發表於 2005-9-4 11:35 AM

即使係朋友都要保留番小小

日月明 發表於 2005-9-4 12:29 PM

"媽"佢地?唉!知道就算 ,"媽" 完佢地 , 佢地可以唔認 , 算好了 .

阿感 發表於 2005-9-4 12:44 PM

呃你乜野?小事就冇必要唔開心
'U-K-_o+eR zq 如果大事o既話,例如金錢,哩o的朋友唔要都罷

日月明 發表於 2005-9-4 03:13 PM

小唔小事 , 在乎自己,
.R%sF G"pC*D$g*u.c.F8P 但佢地已不是第一次 .
6a~!| Y;}{ | Q 對 . 哩o的朋友唔要都罷.

阿感 發表於 2005-9-4 08:12 PM

[quote]Originally posted by [i]日月明[/i] at 2005-9-4 03:13 PM:
}}7rI'^M'W\8A 小唔小事 , 在乎自己,
lD~"h%Ee0{ 但佢地已不是第一次 .0EIi9k:Wg]!jv
對 . 哩o的朋友唔要都罷. [/quote]
r*^]V-y7X] sd(LOIr
係架,我以前都驚會冇左o的朋友,但係諗清楚o的有o的人真係唔值得做朋友

bengrace50 發表於 2005-9-4 11:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mingP 發表於 2005-9-4 11:37 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-4 11:15 PM:m)I J J^q Z
V-~-kIt*~O3x[K N
(mp9\T;M1|3_
朋友,真心的一個唔少,幾十個甚至幾百個都唔多。但交不到心的,幾百萬個都無用。 [/quote]
t ^R0}4J4j 名句!!!!
,T` Q'eXse 是啊~交不到心的几万个都没用~:(

bengrace50 發表於 2005-9-5 12:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pk boy 發表於 2005-9-5 07:25 PM

知知為不知,不知好無知,-y/F9BxrV/L
若然早d知,好過遲d知!!!!!s joN5q(eBz:K c
(見你有個佛公仔,相信你會明白)
-v(E e;l&E-NIXWl
P#I5hE~ [[i] Last edited by pk boy on 2005-9-5 at 07:27 PM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.