FW - 荃豐遊戲機呃人店重開,大家小心
唔止咁簡單,個老細而家自己係信和開多左間姐係信和地下(g/f)對住電梯果間,都係同一個老細開:WoWrY&jk
各位brother 小心ar:mad::mad::mad: 果度仲有間PK店:mad::mad::mad:
好像荃灣荃豐個個東尼PK影音o今,我見他收一部 PSP 95.0%新淨
是個10歲細路仔賣比他900元,唯一點是鏡面有一畫花,收完後
他叫個靚仔幫他賣支 DVD repair 的膏, 跟用膏死抹"難"抹dO+H0A!X
又比他抹到!!... 然後放出去賣新機價錢寫住新機$1XXXIM5wt8K0i+R8p
o的細店不嬲都吟做,你找他算賬重衰,他阿哥在鴨寮街黑底ij*xQ!P!i
好像叫成田影音,所以我見意你地去大公司買行貨不好貪平
各位brother 小心ar:mad::mad::mad:
^$V%wXjJ
[[i] Last edited by a12 on 2005-9-4 at 03:27 PM [/i]] 我永遠唔會係荃豐買game同機.....讀書o個陣已經知道間野PK 成田影音??^` {~u1`-T)f;H
好出名o架喎! 我第一次聽到,佢點樣pk法?可以搞到咁出名!!!
仲有冇其他黑店.....?? 點pk法..W+G`!w?%v3S"_B%l
唔知有d咁既事.. 真係好出名,各大新聞組同論壇都會不定期講呢間o野,講左幾年 咁鬼衰都有!!!:mad::mad::mad:R8L nmd%Fy6Ik?0P
多謝分享 以前我仲晌香港讀初中果陣呢間野已經係黑店, 估唔到而家轉左幾手都仲晌度 lol 哦....{{2p|2Y'|/Y2s't
以前係咩新世紀遊戲機,
用D冷靚既mk女人來欺遍人
買又貴又壞既遊戲機果間野? [size=6]荃豐丫,
B:^7Fm"[&{
我就冇留意啦,因為我唔鍾意遊戲game,
佢一定騙我唔到,我都未買過game.:D