娛樂滿紛 26FUN's Archiver

a12 發表於 2005-9-4 03:20 PM

FW - 荃豐遊戲機呃人店重開,大家小心

唔止咁簡單,個老細而家自己係信和開多左間
ZIpy/[Bq 姐係信和地下(g/f)對住電梯果間,都係同一個老細開:WoWrY&jk
各位brother 小心ar:mad::mad::mad:

a12 發表於 2005-9-4 03:22 PM

果度仲有間PK店:mad::mad::mad:
P K ];k-I~3|L3S
e5D.{'`O.~ 好像荃灣荃豐個個東尼PK影音o今,我見他收一部 PSP 95.0%新淨
sA \ rH'z+s?:E 是個10歲細路仔賣比他900元,唯一點是鏡面有一畫花,收完後
7Ss:w;P.@4X"H9T 他叫個靚仔幫他賣支 DVD repair 的膏, 跟用膏死抹"難"抹dO+H0A!X
又比他抹到!!...  然後放出去賣新機價錢寫住新機$1XXXIM5wt8K0i+R8p
o的細店不嬲都吟做,你找他算賬重衰,他阿哥在鴨寮街黑底ij*xQ!P!i
好像叫成田影音,所以我見意你地去大公司買行貨不好貪平
0G'_%q+?R;Q 各位brother 小心ar:mad::mad::mad:
#`1Y6u~&`XO v ^$V%wXjJ
[[i] Last edited by a12 on 2005-9-4 at 03:27 PM [/i]]

calvinkty 發表於 2005-9-4 03:49 PM

我永遠唔會係荃豐買game同機.....讀書o個陣已經知道間野PK

HansChan 發表於 2005-9-5 06:07 PM

成田影音??^` {~u1`-T)f;H
好出名o架喎!

chickenboy 發表於 2005-9-6 06:17 PM

我第一次聽到,佢點樣pk法?可以搞到咁出名!!!
`X {h I.} 仲有冇其他黑店.....??

心冷之戀*行 發表於 2005-10-3 10:07 PM

點pk法..W+G`!w?%v3S"_B%l
唔知有d咁既事..

阿感 發表於 2005-10-3 11:15 PM

真係好出名,各大新聞組同論壇都會不定期講呢間o野,講左幾年

nkt1000 發表於 2005-10-3 11:56 PM

咁鬼衰都有!!!:mad::mad::mad:R8L nmd%F y6Ik?0P
多謝分享

Platina 發表於 2005-10-4 02:32 PM

以前我仲晌香港讀初中果陣呢間野已經係黑店, 估唔到而家轉左幾手都仲晌度 lol

遊戲 發表於 2005-10-4 04:14 PM

哦....{{2p |2Y'|/Y2s't
以前係咩新世紀遊戲機,
ma Gh8\$P+[1i 用D冷靚既mk女人來欺遍人
M;wlZ~L 買又貴又壞既遊戲機果間野?

新經濟學巨人 發表於 2005-10-4 09:02 PM

[size=6]荃豐丫,
:Ac d$[z-li B:^7Fm"[&{
我就冇留意啦,因為我唔鍾意遊戲game,
9ESTfte
Xt*I-z"jnT1^D 佢一定騙我唔到,我都未買過game.:DZf)b&R(MRzc
Zx h}zH+H
不過,同一層對面[color=Red]美聯物業[/color]有一條大波妹,
)A(_ dF-^@ &]l!E3}o6q?,G
我就有留意到.[/size]

tonyw 發表於 2005-10-5 09:16 PM

我唔知有冇記錯, 又可能果度唔係呢間野,
f ` wM Fr 不過我 n 年前好似有去過呢間野 dup 超任 games 黎玩

lammilk 發表於 2005-10-8 11:21 AM

so pk wor!!!!
on(LZ6H2i i think its better to buy in big company

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.