哪一次熱帶氣旋襲港你印象最深刻?
1999年9月16日颱風約克 , YorkhXTK)S0KB
是我經歷的首個十號風球! 哈哈g yc-m Bg8p$y1lyv
唔知幾多年前N5ifND7?6\RDx e
我個時好細個
有個颱風叫黎克托
個時都掛到九號架!!
仲好大風tim!!! [quote]Originally posted by [i]join6471[/i] at 2005-9-4 03:22 PM:
1999年9月16日4I7} ?$|'ZI` d,m
颱風約克 , York
是我經歷的首個十號風球! [/quote]|D6[-k zw%J N!eR!q
3aFM!e3Pj-N4K
Me too... 日期係 1999/09/16 , 打個時d 風勁到...睇住d 樹吹到訓低-RQ'W'`8rIg
但打完 10 號之後個日竟然天氣好平靜, 一d 風都冇,
連雨都冇, 仲記得個日我地成班同學燒野食... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 咁就想起當年溫黛啦....... [b][size=6]http://www.weather.gov.hk/informtc/tcReportc.htm[/size][/b]
頁:
[1]