娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bwk0317 發表於 2005-9-6 02:27 AM

花園餐廳 VS 排王芝王

[size=4][color=Purple]花園餐廳 或者 排王芝王 餐廳
:| b8u1u/{6V#U8Z[
&q3_}+cg.jk-oFi t 你們 喜歡去哪一處 用膳?2c LK0nm
g"z+s6r&n iY#J}
我個人喜歡花園餐廳, 5uEH4\"O-r4c
聞說排王老板做肉批發, 肉銷售不去便將嗅肉運送到排王散貨![/color][/size] :cool:

charlie007 發表於 2005-9-6 02:42 AM

我都覺得扒王 d 野好揸

will213 發表於 2005-9-6 09:57 AM

還有金鳳...

astepor 發表於 2005-9-6 10:16 AM

[quote]Originally posted by [i]will213[/i] at 2005-9-6 09:57 AM:JU/G.?,i
還有金鳳... [/quote]
j|#MA,FYfh 金鳳最出名係d'加力'<-英文廣東拚音
&M0@ z1r(L v"z(f3o;C 花園餐廳 VS 排王芝王, 我中意花園餐廳jXiX jN{5}
排王芝王d排食落去肉質好假,d裝'收'黑'蚊''蚊',件排係點都5知,食到d小生物,重意為係其他配菜.
9~l1i'JZXw` :(:(:(

傲嘯天下 發表於 2005-9-6 11:40 AM

花園餐廳

szetoafk 發表於 2005-9-6 01:41 PM

金鳳新出品, 鮑魚牛扒餐

sohozhk 發表於 2005-9-6 01:58 PM

答1:花園餐廳
9@4h!t_!b_8I4f6on/Y 答2:肯德基e `-@ h0}k3z!y6b
兩間都係我開, 毋散貨問題, 唔信去查吓 :D

446622 發表於 2005-9-6 03:04 PM

[quote]Originally posted by [i]bwk0317[/i] at 6/9/05 02:27:
GMJ-bA [size=4][color=Purple]花園餐廳 或者... [/quote] u DV(g4H;^1M)c
係呀,我都聽過,而家我都信!未聽之前去食過一次,不知所謂,
mt:bGK(p.c 果d鵝肝,一pet野咁,見到都想反胃.我就覺得花園老字號,水準好平均,
3uYx1O9KZc _(e9j g 價錢平,好食.

gaye 發表於 2005-9-6 08:23 PM

排王 2 舊水既排同 4 草野既排好似一樣咁既...都係好韌

N字頭人士 發表於 2005-9-6 09:10 PM

我鐘意7重天= =

d228216 發表於 2005-9-6 09:52 PM

[quote]Originally posted by [i]sohozhk[/i] at 2005-9-6 01:58 PM:
!v*K@ M4b5\a{-_9b\ J 答1:花園餐廳
n'}9s:I"Z 答2:肯德基TE,hu3T7\
兩間都係我開, 毋散貨問題, 唔信去查吓 :D [/quote]7Js5ov8Xf(\ {,~
我都話你係餐飲業嫁啦.....肯德雞家鄉基

sohozhk 發表於 2005-9-6 10:08 PM

d佬 = 傻佬 :lol:
STa.UlA 呢度係吹水版 :P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.