娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sohozhk 發表於 2005-9-6 01:54 PM

你想收乜嘢生日禮物?

你今年想收乜嘢生日禮物? :D

fantasywave 發表於 2005-9-6 02:25 PM

[quote]Originally posted by [i]sohozhk[/i] at 2005-9-6 01:54 PM:5P,~r%n2jug
你今年想收乜嘢生日禮物? :D [/quote]z:k `nm ?
9C%W.w2p$g.x
年年 do 想收 m. But 年年 do mo.

亨九利 發表於 2005-9-6 02:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

將拍之 發表於 2005-9-6 03:32 PM

生 BB :)

will213 發表於 2005-9-6 03:42 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-6 02:39 PM:
2r7O!KDVuX8E9e/^'Yy
h8^bg7?u 1000手匯豐銀行股票 [/quote] s~]3p?t/uE

F"QPHIx)p%t 'A2Jf8Yf]X
我就要 1/1000 李嘉誠家族總資產

Maxson85 發表於 2005-9-6 09:24 PM

我鍾意既女仔只"豬".....`W7E*p/Z(sH$F
哈哈........

Maxson85 發表於 2005-9-6 09:25 PM

我鍾意既女仔只"豬".....
b-S JF%IN&p.RU 哈哈........

skjeiw 發表於 2005-9-6 09:52 PM

超想要對足球小將XAdidas波鞋or一部SX833

阿感 發表於 2005-9-7 12:36 AM

如果講想收一件乜野禮物真係冇
It4N({*U1z T 想要o既話自己買都得,仲快仲方便

garycheung 發表於 2005-9-7 07:15 AM

I want cash;);)

魔術師 發表於 2005-9-7 07:20 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-6 02:39 PM:
"V3b^7S`epFG "h t7F|"S/li
1000手匯豐銀行股票 [/quote]WR w bs
一手都唔平喎- -
0EI?SpejK@~:} 題外話:匯豐銀行股票真係可以囉住過世..年年一定有錢搵~

gundamman678 發表於 2005-9-7 10:22 AM

放有薪大假一個月~~

亨九利 發表於 2005-9-7 11:22 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

iMacc 發表於 2005-9-7 11:31 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-7 11:22 AM:Q.Ga/w$r@8QKd
/MC"QYj
1000手匯豐慳慳地可以食過世......:P [/quote]3Dd$^!u3w5lH
我諗都唔駛慳慳地~

sherryliu 發表於 2005-9-7 12:28 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2005-9-6 09:24 PM:0O"Z8uo.a
我鍾意既女仔只"豬"......e:h9Fv,R j;G
哈哈........ [/quote]
p/D&X2J!\o @
.pd:A-x.D!K2D9E
8mA|Lj5~u q` Why do u want the pig of the girl you like?? Does her family have a ranch or something??!fj"ia.o5}0V y
It is pretty amazing to have a ranch in Hong Kong.

Warhammer 發表於 2005-9-7 12:41 PM

我要26FUN積分2000分:cool::cool::cool:

nono_comdan 發表於 2005-9-7 06:21 PM

我要26FUN積分10000分+好多好多錢

Dr.anger 發表於 2005-9-7 06:23 PM

[quote]Originally posted by [i]fantasywave[/i] at 2005-9-6 02:25 PM:3]4mINk1dC:Sl

5|d&W3K"Y-p-{3p'e8}'S
Q#w$r Y+V a 年年 do 想收 m. But 年年 do mo. [/quote]E&BP:bL5C f
m?應該好少人買黎做生日禮物嫁wor

Killer6234 發表於 2005-9-7 08:58 PM

現兜兜幾舊又好幾千又幾雞都好~~~現貨必like

roykenroy 發表於 2005-9-9 11:10 AM

劉德華 :lol::D:D:D

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.