娛樂滿紛 26FUN's Archiver

zann 發表於 2005-9-10 07:50 AM

cash/ipod/ipod nano/real joey

sohozhk 發表於 2005-9-11 11:16 AM

any more suggestions????????:D

saki 發表於 2005-9-11 11:59 AM

I want to have 3 wishes !

將拍之 發表於 2005-9-11 12:44 PM

[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-9-9 11:10 AM:
0b{+qba0LY 劉德華 :lol::D:D:D [/quote]
Y&Z[M.B C
#T"E9Q Qw6gV 劉太 :lol::lol::lol:
8~5H$xM } long time no see :lol:

Gretzky 發表於 2005-9-11 01:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

心冷之戀*行 發表於 2005-9-11 06:52 PM

我想有一份穩定既工.唔太辛苦.月薪有1萬8千)C&IU6yQJW8?h8v
有個靚女做我老婆(即係依家個個)xr$|%|.[[M
有一層樓,獨立式既
`;ma h)B%kC~4Mf 有晒全部香港有得讀既科目既學士學位
~#v!_lf0m+Yo#{ 夠啦.夠晒啦..

sohozhk 發表於 2005-9-11 07:30 PM

心冷之戀*行5U1m|1Uw0c
我喜歡! 想像力豐富........................:D:D:D

Raymondkan 發表於 2005-9-11 07:57 PM

我想收到呢隻已經唔見左, 但現在買唔番o既扭旦公仔(超西悟空)

loklok117 發表於 2005-9-12 01:26 AM

你好低死

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2005-9-6 09:25 PM:
n$LM@~5s6uA 我鍾意既女仔只"豬".....AjO6~XDsP%FK
哈哈........ [/quote]!I8JO L3t

L@9N hp:r 你好低死......haha
^;YJae z-FF 一於同上

roykenroy 發表於 2005-9-12 09:50 AM

[quote]Originally posted by [i]將拍之[/i] at 2005-9-11 12:44 PM: DLBa0_J.Q X5RM
E:\Y"t,{td*r!z
I-zafU;b
劉太 :lol::lol::lol:
&?I!_x oj'bdu long time no see :lol: [/quote]J9T$]Q6lT1o7ii
[size=6]o係度[/size]!!!!:D:D:D'\/SxDH#y&j5NX6@
[Fc I,t cD,LS
係呀....好耐喇!!!...你去鬼左邊呀???成日唔見人!!!
KBW I:W,z3\&W G
!Rq Yg1J#n 你唔係想o係度同我吹水呀????:lol::D:lol::D:lol::D:lol::D

brightlee 發表於 2005-9-12 02:10 PM

for me, it will be next year......l{UC-^H
errr... Clyde "the Glide" Drexler jersey
kC C#t/{Z"f(i I have 2 Freddie Ljungberg jersey now..,~5h-R3~,[ TZ,m
hehehhe

雞腸鵝頸瀨 發表於 2005-9-12 05:58 PM

唔貪心~~ 只想要一個女朋友 XD"

szetoafk 發表於 2005-9-12 07:14 PM

一個樣靚, 又有身材, 仲要好心地, 而且有錢嘅老婆

Yui.i 發表於 2005-9-12 08:01 PM

我要KORG X5D
%bRqg w q{ A 仲有一樣唔太可能o既就係一部1/60 justice gundam(唔要oo justice)....因為bandai都冇出....嗚

大家樂1234 發表於 2005-9-12 08:02 PM

想要李家誠身家50分之一
?:aU#m/Rub&L 或者是但要佢一間公司

笨小孩 發表於 2005-9-12 09:22 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2005-9-6 09:25 PM:
(I4e1K.T A!Y}$r~ 我鍾意既女仔只"豬".....jP VY+FZ?r
哈哈........ [/quote]
&X'C5kV-z,V@
[6kQ G)jbx@c [quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2005-9-12 01:26 AM:
\/b0sCY ~)NUDq0Qo 你好低死......haha4V"N e y;T$Z.NE1Z%p
一於同上 [/quote],G.v+I ~7El+a

Pi(F:dxo:gx [size=3]我要Stephy:lol:[/size]

將拍之 發表於 2005-9-13 06:28 AM

[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-9-12 09:50 AM:cBZ]7Y%u
;G Z/R$~a~2K:C
[size=6]o係度[/size]!!!!:D:D:D
$R+p-h"Nn`
,vJ[?]CF9}"R 係呀....好耐喇!!!...你去鬼左邊呀???成日唔見人!!!
|Th1X)XP
Xg_&b1sI 你唔係想o係度同我吹水呀????:lol::D:lol::D:lol::D:lol::D [/quote]#f _%`'J-C

t qPO%vf &k$I3QL?S
好悶, 我都好耐無入去囉 :)
y&M!n{2Bv'PT[!x EF 越嚟越靜.... 我會越嚟越少到....

roykenroy 發表於 2005-9-13 12:54 PM

[quote]Originally posted by [i]將拍之[/i] at 2005-9-13 06:28 AM:
R9E3xsU*Q V lkq j V}2~4p&fQ

9H x#hM X2ph%n}p .k!KJIW#U
好悶, 我都好耐無入去囉 :)M ?k7h&xQ h,`no
EF 越嚟越靜.... 我會越嚟越少到.... [/quote]${h v*~ Q.p!k
咩咁悶呀???;)
X7bkV ^6mQ`Ez6^ 8`fx0}SR6o
你真係想同我o係呢度吹水呀???:lol::lol:
N6tf~ Z2MR Z 咁低死...哈哈...:D:D:D

szetoafk 發表於 2005-9-13 02:18 PM

無計 la, 通常 d 討論區越整就越多規舉, 呢樣唔得, 個樣又唔準, 結果個個都做左 CD-ROM

pkpkpkpkp 發表於 2005-9-13 07:15 PM

今日我生日喎~~~ hehe ^^
_.k7] b/VO6x+^8C 生日禮物就唔洗啦!!+B.P_$n\$wnS
只係想一世都有朋友>3<!!包括你地!!!

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.