娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sohozhk 發表於 2005-9-6 01:54 PM

你想收乜嘢生日禮物?

你今年想收乜嘢生日禮物? :D

fantasywave 發表於 2005-9-6 02:25 PM

[quote]Originally posted by [i]sohozhk[/i] at 2005-9-6 01:54 PM:p4{-uLJHy a
你今年想收乜嘢生日禮物? :D [/quote]
"Ic:I'{QwdS&v V5DkN@*]8O
年年 do 想收 m. But 年年 do mo.

亨九利 發表於 2005-9-6 02:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

將拍之 發表於 2005-9-6 03:32 PM

生 BB :)

will213 發表於 2005-9-6 03:42 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-6 02:39 PM:
J5m9P@T-s
4jN{)|[-D4I${ 1000手匯豐銀行股票 [/quote]
2J3iyZ o F3`#Eg$C3h`7Z8zZ

B+L;b:Z)z 我就要 1/1000 李嘉誠家族總資產

Maxson85 發表於 2005-9-6 09:24 PM

我鍾意既女仔只"豬".....;u |5aGOLO
哈哈........

Maxson85 發表於 2005-9-6 09:25 PM

我鍾意既女仔只"豬".....N } {x}u!e eL
哈哈........

skjeiw 發表於 2005-9-6 09:52 PM

超想要對足球小將XAdidas波鞋or一部SX833

阿感 發表於 2005-9-7 12:36 AM

如果講想收一件乜野禮物真係冇
'Hvh"G!O8k 想要o既話自己買都得,仲快仲方便

garycheung 發表於 2005-9-7 07:15 AM

I want cash;);)

魔術師 發表於 2005-9-7 07:20 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-6 02:39 PM: i+Z4`kY(Fs\
'YR(J TB5I
1000手匯豐銀行股票 [/quote]-P CKFn0q
一手都唔平喎- -/l0pF3zu;_tcz
題外話:匯豐銀行股票真係可以囉住過世..年年一定有錢搵~

gundamman678 發表於 2005-9-7 10:22 AM

放有薪大假一個月~~

亨九利 發表於 2005-9-7 11:22 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

iMacc 發表於 2005-9-7 11:31 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-7 11:22 AM:
+c7h Hw0Y$mo y [
\L{Xk"H 1000手匯豐慳慳地可以食過世......:P [/quote]
-j]%VW&T5P 我諗都唔駛慳慳地~

sherryliu 發表於 2005-9-7 12:28 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2005-9-6 09:24 PM:
_b!h7v,FmL(Re)F 我鍾意既女仔只"豬".....]"jvhP!IXS%O
哈哈........ [/quote]9bREh3i R0tu*D_#ux

jpg.K^O&x 6NxKF#Q1M
Why do u want the pig of the girl you like?? Does her family have a ranch or something??
4_*L ?&sU9ah It is pretty amazing to have a ranch in Hong Kong.

Warhammer 發表於 2005-9-7 12:41 PM

我要26FUN積分2000分:cool::cool::cool:

nono_comdan 發表於 2005-9-7 06:21 PM

我要26FUN積分10000分+好多好多錢

Dr.anger 發表於 2005-9-7 06:23 PM

[quote]Originally posted by [i]fantasywave[/i] at 2005-9-6 02:25 PM:
3s!|rTn:D9\ d[5^a.qv 9nt,FfUZ
? A%u%G~S0I } a x5P
年年 do 想收 m. But 年年 do mo. [/quote]S6]j+~@cOe0N
m?應該好少人買黎做生日禮物嫁wor

Killer6234 發表於 2005-9-7 08:58 PM

現兜兜幾舊又好幾千又幾雞都好~~~現貨必like

roykenroy 發表於 2005-9-9 11:10 AM

劉德華 :lol::D:D:D

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.