娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ciger 發表於 2005-10-4 02:48 AM

[size=5]金魚佬,你怕唔怕人地話你偏幫自己老婆呀[/size]

victor_bbbb 發表於 2005-10-4 02:55 AM

睇完好想死!!!!!!!!!

長江一號 發表於 2005-10-20 10:29 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-9-8 01:22 AM:)}-hc Y#t|7M%~
唔係maA.c&|]TSP
豬扒都話美人
5R&I5Lr8S8T(f1F 樓主隻眼有問題 [/quote]!N DZ&`yR
佢唔止隻眼有問題
I:{5Tl_l%g cC 佢跟本就心理變態
U.f"W)A6G }3K;Y)?4Jr 竟然話李嘉欣唔夠隻死肥豬靚
kZ"d @r!Z2| 簡直要睇心理醫生
8o;y4P W Fc z fOP 真係屎唔臭佢都話好食

iguana 發表於 2005-10-21 01:11 AM

[quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-20 10:29 PM:r1v:e0H;B#Q6mc

6c"\ U%Rf 佢唔止隻眼有問題
#S^(~:kw*i5| 佢跟本就心理變態a!a[y ^2c#t![
竟然話李嘉欣唔夠隻死肥豬靚j"F(@5Dz
簡直要睇心理醫生
Q8?j{t Hy(d{mQ 真係屎唔臭佢都話好食 [/quote]-I @:wT O.S.Q
+k2dEigc)@$T
關你叉事呀!
7Kj4tJYV 你吾鐘意別人入你開既topic加意見,
%P.rVqQ&t~g 你就吾好走入人地topic加意見啦! V1t k9Tx5I F-_*^m$hr
qm6Zv w&E
[color=Red]有人真係好似賤狗。週圍走入別處苛屎。[/color]

長江一號 發表於 2005-10-21 07:35 AM

[quote]Originally posted by [i]iguana[/i] at 2005-10-21 01:11 AM::I{ @0gP \;N]9f
8v_ wlez R,o
b f;d8K*z5s)I T;Z
關你叉事呀!
"V^S vS3J[ t 你吾鐘意別人入你開既topic加意見, F^U@+eB
你就吾好走入人地topic加意見啦!d~ Br9Z+f"o
US6iDh:?H
[color=Red]有人真係好似賤狗。週圍走入別處苛屎。[/color] [/quote]
#W6n8t@s4G 我入黎又關你叉事呀
Q*J$Y@gz9?2s.r 有個白痴無恥賤格粉皮專呃細路女既金魚佬d2l \+_B_
講過...乜版規有講唔俾人入佢個topic咩
x.Pxl4_"|(T 條低B佬亦講過得罪人地既偶像係可以俾人鬧低B兼白痴&wDJ iH)rd*G
佢而家話我偶像李嘉欣唔及個死肥豬靚
~-a4OD`7GM9d 咁我點解唔話得佢條死變態佬呀
?abE4w8`H H\3q [color=Red]你正一攔路狗
LK~Y;?GL!nudV 好狗不攔路,攔路正一死賤狗[/color]

長江一號 發表於 2005-10-21 07:37 AM

[quote]Originally posted by [i]金魚佬[/i] at 2005-9-7 11:46 PM:
,M)L Kk%t 鄭欣宜
e|O+{-a\B-hd 經過我金魚佬嚴格審核後-----她就成為全港第一美人。~}X;M?#R:y

s0qub`5{ 為免引起大家爭吵,將列出評分準則及各項得分,作為大家參考。當然結果已定,大家無得異議。 [/quote]2a&q&i*h`BUb
你條低B怪,當自己係版主呀
'?$E2u]Y5fL:e 乜野叫[color=Red]大家無得異議[/color]Yz,Qz.e+ST
你話乜就乜呀
,j kr] S-N M$I4EA 低能仔

清揚 發表於 2005-10-21 07:40 AM

[quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-21 07:37:
'D/E7tO#l2n:y8d5G
{?f:HjnTU 你條低B怪,當自己係版主呀
e5yY.v/~'LR 乜野叫[color=Red]大家無得異議[/color]M6KDg{_J
你話乜就乜呀"]"zUGh
低能仔 [/quote]
-LIF{4MuW 看來一場大戰快要上映了,小弟熱切期待~:lol:

lizard 發表於 2005-10-21 11:52 AM

[quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-21 07:37 AM:L jl+G b#[0G

'HEnX/Z~8bb,A 你條低B怪,當自己係版主呀*xUx iF`![
乜野叫[color=Red]大家無得異議[/color]]iQ_K3^
你話乜就乜呀'VgT){ Nk'Fx'}*[
低能仔 [/quote]V [2tZc4p3@
p x}9]y6p
[size=3]唉!人家吹水關人乜事!
-mN"mzJ%mA 點解引隻低b癲狗走入黎亂吠[/size]?

lizard 發表於 2005-10-21 11:55 AM

[quote]Originally posted by [i]iguana[/i] at 2005-10-21 01:11 AM:
4jt J7GNqP!V Q ~:sUj7J9Ui#W
5m iC8V:c5T8}c2fx7o
關你叉事呀!Gb%K+R|F(R{
你吾鐘意別人入你開既topic加意見, n9G BgyA`:?XP
你就吾好走入人地topic加意見啦!.Q5n`nF\9\.o,l

?@2c8yo:D y7l [color=Red]有人真係好似賤狗。週圍走入別處苛屎。[/color] [/quote]
@X._?ka
(}8f P|Q
&A(~-N `D Z*I*i [size=3]絕對同意!
mwH1D6I o [t 走入人家議題處!亂癩屎,亂吠既,正賤狗![/size]

Kra 發表於 2005-10-21 02:13 PM

鄭欣宜做取替李嘉欣既香港第一美人 !?
K_ I/poaf1`5i3n 唔好玩啦 ~ 大佬呀 ~ 死好多人 ga !

長江一號 發表於 2005-10-21 06:53 PM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2005-10-21 11:55 AM:)CMyj-o \,k

Q-T f6NZ*V2m N1n)aBK
+l,lr2aras
[size=3]絕對同意!
xV+Bfw&I6k7N 走入人家議題處!亂癩屎,亂吠既,正賤狗![/size] [/quote]
W:X nU6uz 你條死狗分身分到傻左
W(Wq cc.^8a1n 佢得罪我偶像
TZV9N/O/r!@ 我就可以鬧佢,你吹咩
}yF A K+F&o(f 你心痛呀,屎忽鬼

kakeidevil 發表於 2005-10-21 06:56 PM

好睇好睇!!!

長江一號 發表於 2005-10-21 07:01 PM

我終於知道自稱專呃細佬女既金魚佬呢條賤狗 F Dh&e)rX$a/A
點解上次無厘頭咁針對我喇(h1iV8SNRKm0y
某些會員得罪佢至愛既肥婆欣宜
7b[ f c'^3DC 而咁岩我又撐佢D對頭人
!HMK,Cb7ixm%yQ 唔怪得喇,原來佢既口味咁獨特
#ml2CJ'J^X?ZOe8] 去睇心理醫生,低B佬

長江一號 發表於 2005-10-21 07:08 PM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2005-10-21 11:52 AM:
Vz6I*{(pS&^
*j R2[Sa#jk] ig
;p-DcK*ZEX s [size=3]唉!人家吹水關人乜事!
6\m\V0ZTj@ 點解引隻低b癲狗走入黎亂吠[/size]? [/quot
o~x gB:V:oV 死癲狗7jM8d'y;O~/K,G
你慳d喇
-G?.BA]M 你個屎忽鬼老友9`&XR.r.Xf"[2M'_
佢自己講過點解唔入得呢個
!`G8} v5LJ O&_,HVE [color=Red]版主們:請問這裡叫〔公開〕討論區,乜吾准其他人進人?又請問是版規嗎?還是容許某個人有自已私人議題呢![/color]
d|#CO!vsQ(x 呵呵...佢都可以,我點解唔可以呀
0n6s ~2q \7S ~%K 又多一個管閒事既白痴仔

長江一號 發表於 2005-10-21 07:16 PM

[quote]Originally posted by [i]lizard[/i] at 2005-10-21 11:55 AM:s B2L2Eq+_i{

t/VhhV k zJa r v"VF(z3A9Z"O3x

9n ?!cbu @ [size=3]絕對同意!
&c't'pP%\E2M 走入人家議題處!亂癩屎,亂吠既,正賤狗![/size] [/quote]&zsCnrk"GG:\
[color=Red]這個邏輯引用係電視上,何嘗一樣。又無人逼你睇電視,大家為何要投欣宜。質宜有得罪佢地咩?只不過又係無錢眼紅人家有機會出鏡既妒忌行為。%n+~ ]^,M_

?a?/cuR+Ud 反過來講,開新議題說及某某歌、明星的不是;踩踏人家的人格,如話某人去做雞等等,對佢影迷來說,反而絕對覺得係挑釁行為。如果你吾想人地加入討論,去ICQ自已友講乜都得啦;無人反對你啦!點解要係論壇講?係得論壇講就要受人質詢啦!\V1Zr7`$wi;uI
無人逼你去睇:這句話:你為何不私下自已友討論,卻公開於論壇上,更加無人逼你在討論區寫出來,寫了出來又不想反對意見加入,這會係乜野邏輯!〕[/color]
3xy `F!? 哎呀....你睇清楚條死狗既說話先喇["uzVn
懵盛盛i1yg(X ?0yGdRMH
正白痴

長江一號 發表於 2005-10-21 07:19 PM

[quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-21 07:16 PM:
2^`Z8`4c!b@:MJlOdM 6w-h\7_5cS(} Se
[color=Red]這個邏輯引用係電視上,... [/quote]a:K``y1`R
佢都話喇3y\`P"e&N'F V
出得段文就要預左有人出聲插佢WH&LO"C N
乜原來佢係用個屎忽諗野架

steve123456 發表於 2005-10-23 09:35 AM

.

美人=樣靚
vs$y,J+dF-}o{m 4c7UYCo}7r8^
===完===

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.