娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sohozhk 發表於 2005-9-9 04:02 PM

既然行到登打士街, 仲有好介紹
/n5f3g2g#c9A 1. 對面金太郎, 我覺得唔差, 但網上食評很差, 可能是同行抹黑~E ^j0BI au8G&F/|EE!o
2. 龍爵酒家(再行過2個街口, 廣東道831號地下, 即地鐵站口直落), 非常掂!
Ir,} a5zO 3. 小巴黎, 越式風味, 龍爵酒家附近, 中午$19香茅豬扒/雞翼飯(包熱飲)
FX6mSI 4. 過對面去YMCA樂雅軒食自助午餐$100度, happy hr, 都好正, 但網上食評又係好差, 吹脹&vl;z&} le S:s
5. 行落去上海街419號, 神燈海鮮菜館, 老牌酒家, 有江湖氣氛, 整副魚腸蒸蛋先
h;N-m?7D'`]%T 6. 附近有間龍鳳燒味, 好貴, 貴得有道理
]E1uiS n~3da"L 7. 過對面, 行去花園街, 豉油街, 仲多選擇, 樂園牛丸大王已經好旺場
@9We(C5eB0@*b 8. 再直落有間仕德福酒店, 自助餐一般般, 但勝在$80度有得食

亨九利 發表於 2005-9-9 04:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sohozhk 發表於 2005-9-9 04:44 PM

以前個d仲得, e家差左
&Q$g6\)~m!Xu2I 串燒墨魚鬚一定要試:)

d228216 發表於 2005-9-9 04:47 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-9 02:57 PM:Z.x-j+Tm

x [+i*}SzJ3X*s 有乜?:o [/quote]
Ib I8mgMK 5/F 有巴黎分店:P

亨九利 發表於 2005-9-9 04:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-9-9 05:05 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-9 04:49 PM:
3I^H7BU f1T9d!vA&Ij
Saw does 呢:D [/quote]
C)rUG`UMp 你唔係好僧 lee hom gin 既咩?c*M5T"R"\UN z&W!y{(d7J
]z5hY'j%PA
[[i] Last edited by d228216 on 2005-9-9 at 05:06 PM [/i]]

亨九利 發表於 2005-9-9 05:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-9-9 05:14 PM

馬鹿=ba ga ya lu [8+26]
Uo n)o z f6d"b"c ]3j wH.oy4m
重出依張野?  人地講緊食野嫁!

亨九利 發表於 2005-9-9 05:18 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

446622 發表於 2005-9-9 05:28 PM

[quote]Originally posted by [i]shiulubull[/i] at 8/9/05 21:39:
sbx*T'Cd
EQxT I Y1fhJ/]5f
阿哥仔,家下人地問"旺角&qu... [/quote]#`j#J k'OMO
果間係咪叫’亀井’呀?我都試過,幾好,有特色,又唔係貴,預$500兩位,可以試埋壽司,
r+VMc,o+Nt 正......:lol::lol::lol::lol::lol:
pbot#Eo&gvNZ#Z
-B+Uw];hHu 位置,應該由家樂商場行入去,靠左邊一兩分鐘就到.

sohozhk 發表於 2005-9-9 05:42 PM

果兩條街, 鐵板燒都有好幾間, 不如你地講吓點好, 各有各講都唔區

將拍之 發表於 2005-9-9 05:55 PM

睇到肚餓.... :P

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.