娛樂滿紛 26FUN's Archiver

thanatos 發表於 2005-9-8 12:12 PM

旺角有咩特別d ge 食肆

即係唔係普通食飯食麵咁jr*d(@ lfs`
thanks

d228216 發表於 2005-9-8 04:36 PM

有-小肥羊-正p街-食你唔死,激死你

bwk0317 發表於 2005-9-8 04:51 PM

花園餐廳 lor, high quality steak and reasonable price. I like the one in Tung Choi St.(Ladies Market) and Fa Yuen St. (sport shoes st.), classical decoration with 'upstair' booth seats.

thanatos 發表於 2005-9-8 05:14 PM

thanks:)

sohozhk 發表於 2005-9-8 05:57 PM

即係唔係普通食飯食麵咁,就有金龍船,稻香,點菜個陣叫人幫你點幾支紅酒試酒,夠唔夠唔係普通?我對飲食普通時可以好求其,講要求時可以好專門,要幾特別?講清楚要求!8zDH+? y
!AP_%tQt
小肥羊,上深圳食啦!不過上到深圳,要食火鍋、東北菜,我都唔會揀小肥羊。
PQ{tHV5K
oS`![lx 至於花園餐廳 ok la, 不過我都有十幾廿年毋去過,食扒都係去扒房或酒店。同大家樂分別唔太大,係大件左,同流程系人地拿埋嚟比你,但食物製作形式差不多。啱唔啱?(深水埗醫局街,由黃金直落,有間銀x牛扒茶餐廳,$40-60已經有個扒餐,好正,全香港食唔到,信我!)
|0H Z+x:?-W
h`9JfYh 如果食半自助餐、套餐,我會去澳門食。食全自助餐,我會上大陸的酒店食,要係主要招呼西人個種,去到門口,服務員已經用熱情好客的英語同你打招呼,個個都好健談,好有親切感。到食扒唔講得笑,我起碼食10幾件(係牛扒、羊扒;豬扒唔太喜好),仲要係揀中間先食,貪五六成熟,我食扒好瘋狂吓嫁,食到停唔到口,仲未計之前之後食左個10幾份三文魚,和斤幾兩斤的凍蝦(雖然我對海產敏感),再加起碼半個芝士餅、黑森林、我可以好大食吓。不過要揀地方,香港已經唔會食,唔好的唔會食,入第一口唔好食架就叫人收走,費事望。
?r)n n^ C RV ? D/ka2d_$|
如果係散叫(散點、單點),仲興奮,由點餐酒、叫湯、沙律、麵包、叫1-2度前菜、點主菜、甜品、咖啡,由傾談、點唱、叫部長加個芝士餅、到結賬,全程已經好享受,真係好happy!講多樣,前菜,你地會叫乜?我就肯定會點法式田螺和魚生剌生。越講越happy!可惜 EF 好似未見到食家,試問有誰共鳴?Ue K2c!`B/Y}

:B7a];K!_-L0ItG 識飲識食,毋論三教九流,國際殿堂級廚師坐鎮也好,當然要知定。你知唔知深水埗邊到有$15的碟頭飯又大又好食?係大利!(不包餐飲)j$Z rS&Qu7T1[,^
Vuu^ ^%r;q)b
[[i] Last edited by sohozhk on 2005-9-8 at 06:21 PM [/i]]

bt新之助 發表於 2005-9-8 06:19 PM

[quote]Originally posted by [i]sohozhk[/i] at 2005-9-8 05:57 PM:
c_A(J*ucA.I"C 我食扒好瘋狂吓嫁,食到停唔到口,仲未計之前之後食左個10幾份三文魚,和斤幾兩斤的凍蝦(雖然我對海產敏感),再加起碼半個芝士餅、黑森林、我可以好大食吓[/quote];KeC+D8d[5rH

ph.t(Y%J6~6[.X0D
4B-U#L$L?MHK 你都好大食吓啵

shiulubull 發表於 2005-9-8 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]sohozhk[/i] at 2005-9-8 05:57 PM:
)CK$lt(I3ZWN 即係唔係普通食飯食麵咁,就有金龍船... [/quote]
5K/}(ri7I*`c!DT
W;wBmc 阿哥仔,家下人地問"旺角"有乜好食,唔係問中國有乜好食... 又講澳門,又講深圳... 服左你 :)f0M%c6y`1w NP
c2{CDXa#v
除左花園餐廳,比多個選擇你。 *]IZ Eau
女人街有間鐵板燒幾ok (旺角水準o黎講),兩位$300左右... 都ok la~&] R{e%X(U
間野係女人街邊個位置我就唔識講,溝女(i guess)前去打探打探,睇睇arm 唔arm先啦~

Killer6234 發表於 2005-9-8 11:51 PM

[quote]Originally posted by [i]sohozhk[/i] at 2005-9-8 17:57:x|9_H%w!P [
即係唔係普通食飯食麵咁,就有金龍船... [/quote]1f&}5@n]
講食我就真係唔多識,但係講煮我諗我會o岩d~~~哈哈

sohozhk 發表於 2005-9-9 10:38 AM

RE: #7l@jws
o N_6@$UIk0l2Y+q.W
shiulubull 注意力 [color=Blue]"旺角食肆提供"[/color]
7mLj?/Q3V-C6z my focus on [color=Red]"特別d, 唔係普通" [/color]但一開頭已經提供左兩間食店/o:Y h(P%R;j.O6C'Ni

Pxu*t'v!^f How special of what you provided? any uncommon, extras?;Y t#D} V:I
If for Japanese food, how about, Suzuki Tokyo Cafe Bistro (III) , 朗豪坊12樓
oN6g7FS for other general options{V ySRnW|
竹蘆山房, 朗豪坊4樓2C4Q9p-BEU
Portal Work & Play, 5/F
6Hfb ^m-h%xuX.g+V 明閣, 6/F(E9k\ D9|z:|)f
漁米之家, 12/F
*aSR'Q2I@x
F3P-w{ ` What's wrong with you?

禾鎭君 發表於 2005-9-9 01:05 PM

旺角九代日本料理 我食過幾次 不錯

d228216 發表於 2005-9-9 02:08 PM

巴黎咖啡(登打士街)S!HG0\}'LICF}.I
-T/ya3W]8W
凍加巴干奴+ 樣難亦3隻 只30皮?*l0R6r4r$C@P Z
oq!l/C\eG:A6VQ
食去飯去 hai 吓都幾正

sohozhk 發表於 2005-9-9 02:32 PM

我以前日日都行過,但一次都毋入過去,地方太窄,e家旺角周圍都係 la......唔使去咁遠

亨九利 發表於 2005-9-9 02:46 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-9-9 02:46 PM

[quote]Originally posted by [i]sohozhk[/i] at 2005-9-9 02:32 PM:.B,e'g zm!l;t&z1I"P}|,c
我以前日日都行過,但一次都毋入過去,地方太窄,e家旺角周圍都係 la......唔使去咁遠 [/quote]
6p&bS.m^ VG4I+V 講巴黎? 我去過成10幾間...巴黎-平-靚-正  [d 待應就 T_T ]

d228216 發表於 2005-9-9 02:49 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-9 02:46 PM:
u{x~ ON
\.V}1| v6@7R/sf 係唔係XXK壓樓下?;) [/quote]*v:}*xA"e3PF\
係, 壓完去補充返都good嫁:D

亨九利 發表於 2005-9-9 02:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sohozhk 發表於 2005-9-9 02:56 PM

對面樓上都有

亨九利 發表於 2005-9-9 02:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sohozhk 發表於 2005-9-9 03:00 PM

老細, 要乜有乜

亨九利 發表於 2005-9-9 03:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.