大家黎評下理
今日我3點半返到屋企打機..(n;Cs6c0Us+ZX\一路聽到d"咯咯"聲..
跟住4點半..正當我開槍打緊人既時候..
"砰"一聲...好x街咁..估中左..張床有玻璃碎gO e\m-~
床隔離係窗...一開窗廉...裂到蜘蛛網咁..
右下角有個hole...一路裂落去..cdeV F;j9V'}A(T
起初以為上面裝修..但睇過無可能...
搵管理處幫手
最後得出幾個可能性:|V&ZI8Hw|r
1.下面遊樂場d細佬用石
2.或用氣槍n ^]4OCh(P B
3.對面個座用氣槍7S,XO?A+Y9|%jv
4.上面好高有人掉野..撞中出面條橫樑..返彈入黎..