娛樂滿紛 26FUN's Archiver

charlie007 發表於 2005-9-9 02:51 AM

[quote]Originally posted by [i]Killer6234[/i] at 2005-9-9 02:37 AM:2y'H*O I)h{H WPJ
其實我都試過差唔多既野,果陣就係有班... [/quote]K'C T9dy3n Jf'xq M
報警都冇用,冇人受傷差佬都唔會點做野

bengrace50 發表於 2005-9-9 03:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-9 03:53 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-9 03:55 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

細水水 發表於 2005-9-9 05:25 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-9-9 02:01 AM:5s:R$jah/H
氣槍應該冇咁好力?
B.@ ]6z9jd q 如果係,子彈應該入咗屋.
J5vM7K,f Z ^
p'@m P yS_ q 我估係用丫义射石仔. [/quote]xIm { Y/^H
你錯喇..
5xA5d0\ c_ 佢係中左...爆左未有碎片掉落黎...子彈飛左好遠..+v])~Z2Vi:{!g+v

)upt_)o L4b5~ B@@.D*d"m

'se ^GQB#?9wA ~8EI c~'AT0JeO
*X q2k`6gox6\'g

&vh6d:Z/AkK2c 頂..我丟左2個碎片

煉鋒號 發表於 2005-9-9 11:45 PM

跟住4點半..正當我開槍打緊人既時候..   <-------  我想問你段野入邊既呢句點解?
`%Ba;_4CT
%R E$o)h,k8n\ 你係打機開槍打人?定係屋企用氣槍射人? @@

charlie007 發表於 2005-9-10 03:10 AM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-9 03:53 AM:
&fnh8f+k-J^ I b f \,Y
L/Jw`(H2kQv%P_&_
邊個講ga, 刑事壞警察一定要接,仲一定會由CID查。 唔知就唔好亂估。iR }$`gHGE

.u+Wv2D.Y2w [[i] Last edited by bengrace50 on 2005-9-9 at 03:56 AM [/i]] [/quote]
1E+M1z nXG` w*cr 你睇清楚我講咩先啦,我冇話差佬唔接,但得塊爛玻璃差佬做得 d 咩,(CID查)飲茶就會,哈哈

bengrace50 發表於 2005-9-11 03:40 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

charlie007 發表於 2005-9-12 01:00 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-11 03:40 AM:w+dI+Fy!^
(cA TEx-hVr`

xC7q m6BC7[ 查案是警察的責任,不是你的責任。 可以做乜是他去想,不是你去想。如果個個好似你咁諗,佢地就真係得閒到可以日日飲茶囉。 [/quote]
(X2sLA4o#Ke 你 d 理解能力係咪有問題,你好似睇唔明我嘅意思喎,你唔明搵人問下先啦,一味差佬點做點做,你講牙

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.