娛樂滿紛 26FUN's Archiver

細水水 發表於 2005-9-8 11:59 PM

大家黎評下理

今日我3點半返到屋企打機..Rk4e%O1du+q]V ?(ot(O
一路聽到d"咯咯"聲..
$s(Ifb"r,L Z$V4a 跟住4點半..正當我開槍打緊人既時候..
iw \w'|Djt1D "砰"一聲...好x街咁..估中左..張床有玻璃碎
vf+lhkjL'CW7~ 床隔離係窗...一開窗廉...裂到蜘蛛網咁..(el N7@[)R~
右下角有個hole...一路裂落去..:O9U^qP(WEf z
起初以為上面裝修..但睇過無可能...*M.ziQ8K%l?bs
搵管理處幫手H,NP e)C+E(pa? qdL
最後得出幾個可能性:0D zto W.`.Z
1.下面遊樂場d細佬用石vR*@.^)L@#|
2.或用氣槍
$L+t*ZHr0aec"x 3.對面個座用氣槍ztKa,mbSw
4.上面好高有人掉野..撞中出面條橫樑..返彈入黎.."KVp*r"mIz7v v6Jk)J
HcJq&M R+l
我住2樓...公屋 Yl5cg@m [R F
房屋處用左d好高超既推卸責任技術推哂..@D(a YP&r"X:TU
相影左..案備左..乜都無..窗要自己俾錢整...RT4W5Ld6w!s5s
{lFW;`h6?3oG
而家個窗仲不斷慢慢裂緊..}1]9X3n\-|m
經已裂到最大個塊唔大過一毫子..$V9Z M4vki3n q
之前近hole個位仲好長架..而家裂成一塊塊..;H\L0ar/F:k7Saf

;X0Ia/er|*? 而家我一直幾個鐘d毛管仲豎起哂...訓要訓廳..B!G5Gj_*Eg
b%h'D*q.k1cx
你話d房屋處係咪人...sC;b9RL4NC6CC^
責任唔負..唔搵人幫我地整..打發左我地就算.._)Q'@eu2sHR,T
我住左2個月就咁..咁住2年咪俾人用炸彈炸?!!!!

research2005010 發表於 2005-9-9 12:02 AM

報警行嗎?

細水水 發表於 2005-9-9 12:03 AM

報警佢至多咪話你俾人惡作劇跟住收工

research2005010 發表於 2005-9-9 12:04 AM

跟住打去東方

gundamman678 發表於 2005-9-9 12:10 AM

一路投訴落去! 佢地係咁架啦,推得就推,你就繼續煩到佢肯做野,再唔係搵區議員出面迫下佢地~~

細水水 發表於 2005-9-9 12:11 AM

咁...都要整返塊窗架...仲裂緊..

gundamman678 發表於 2005-9-9 12:14 AM

或者係窗門扯白旗投降,可能襲擊者會罷手~~:lol:
9PAyZ+n#af 3[l2L!_B
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-9-9 at 12:16 AM [/i]]

research2005010 發表於 2005-9-9 12:15 AM

投訴左, 受理左先好整, 唔係一句:「無證據證明你講的說話」就可以close file

Killer6234 發表於 2005-9-9 12:16 AM

[quote]Originally posted by [i]細水水[/i] at 2005-9-9 00:11:
+~j M n^1f 咁...都要整返塊窗架...仲裂緊.. [/quote]Y#FV*_9f$y&BuO:z4t
拎牛皮紙貼住先啦跌出黎就麻煩嫁啦
2b6A7K,Rg:v }[ 將件事搞大佢,有咁大搞咁等佢地冇得推 a1q.Z,e v:u/Q
捉唔到人我諗房處都會俾番錢你搞好佢既

research2005010 發表於 2005-9-9 12:20 AM

房處出錢又好似難d? 話晒呢d都係狙擊手, d管理員棍都無一支

Killer6234 發表於 2005-9-9 12:23 AM

個人意見~~~c6@b Vs#VE

^m&Ym z/^?&Y 屋我都住左成十年,開頭住都有同你差唔多既諗法Q.Ql%nC2g
但係住落左就知道一樣野,住屋唔想俾人搞得兩個方法`C'U3MVie
+B#oE n9} q8R3mq
1:一係搵d差唔多年幾又係住呢條既人做fd,朋友多自然就有幫拖啦*h:H6J K0`?Z
2:唔想俾人恰就係做恰人果個,有咁惡做到咁惡,仲要搵到d入面大佬黎照
6qGt3U c#zUoZp,v
xZ]5A*KA9E 以上個人意見....唔o岩聽唔好見怪

細水水 發表於 2005-9-9 12:31 AM

1.放心..佢地影哂相..好多管理員都知..zQ8O4W D1K@_2N/W
F$A` n-rInZ~
2.都話佢裂哂..貼住我驚會整散佢..

Killer6234 發表於 2005-9-9 12:35 AM

貼住佢係等佢跌出黎都唔會四圍係,唔貼一跌就好惡搞
a0e`0?G7T htw n2wgO _
管理員知冇差用嫁,你要再搞大d不過要慢慢黎唔好跳級

bengrace50 發表於 2005-9-9 12:43 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

細水水 發表於 2005-9-9 01:10 AM

應該係槍..
'd k0nN^E 對面得4個單位..(Br?#M_iT
vYf$S,N!V PO,j
聽日去報警

ciger 發表於 2005-9-9 01:13 AM

房署租約有冇講明這種情況誰負責出錢修理

bengrace50 發表於 2005-9-9 01:17 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-9 01:19 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

史艷文2 發表於 2005-9-9 02:01 AM

氣槍應該冇咁好力?
!Vqsmg1l3J7Hqiq 如果係,子彈應該入咗屋./d!_Wm9xc:yS

NyI%KNnBy 我估係用丫义射石仔.

Killer6234 發表於 2005-9-9 02:37 AM

其實我都試過差唔多既野,果陣就係有班o靚仔係大堂踢波
B2k G6s&c3ER 兜個波射爆左個氣窗,一開門成班細路已經散晒水啦Mx3fW\!UM
報警.....差佬上黎問你幾句影兩張相就話會查
tH.WC)M9\L.F 最串就係講左句『係爛左隻窗姐又整唔到人,算啦』5y6w?7L%S T'G
結果查條毛~~後尾係搵人交幾件細路仔出黎先搵到佢地Q7L`ay&Y7q-_E6m

9J|`jkpp7j 不過報個警都係好既~~可能而家既差佬好過以前既:cool:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.