大家黎評下理
今日我3點半返到屋企打機..Rk4e%O1du+q] V?(ot(O一路聽到d"咯咯"聲..
跟住4點半..正當我開槍打緊人既時候..
"砰"一聲...好x街咁..估中左..張床有玻璃碎
床隔離係窗...一開窗廉...裂到蜘蛛網咁..(el N7@[)R~
右下角有個hole...一路裂落去..:O9U^qP(WEf z
起初以為上面裝修..但睇過無可能...*M.ziQ8K%l?bs
搵管理處幫手H,NPe)C+E(pa?qdL
最後得出幾個可能性:0DztoW.`.Z
1.下面遊樂場d細佬用石vR*@.^)L@#|
2.或用氣槍
3.對面個座用氣槍ztKa,mbSw
4.上面好高有人掉野..撞中出面條橫樑..返彈入黎.."KVp*r"mIz7v v6Jk)J
HcJq&MR+l
我住2樓...公屋 Yl5cg@m [R F
房屋處用左d好高超既推卸責任技術推哂..@D(aYP&r"X:TU
相影左..案備左..乜都無..窗要自己俾錢整...RT4W5Ld6w!s5s
{lFW;`h6?3oG
而家個窗仲不斷慢慢裂緊..}1]9X3n\-|m
經已裂到最大個塊唔大過一毫子..$V9Z M4vki3nq
之前近hole個位仲好長架..而家裂成一塊塊..;H\L0ar/F:k7Saf
而家我一直幾個鐘d毛管仲豎起哂...訓要訓廳..B!G5Gj_*Eg