娛樂滿紛 26FUN's Archiver

LMQ 發表於 2005-9-15 08:45 AM

Disney公益日太空山壞機賓客被困空中及惡鬧演藝人員事件

事原...大約4點半,大家排緊 Space Mountain 的賓客,突然條龍唔行, 後尾廣播..完全聽唔到跟住問番演藝人員,佢地話"太空受外星人入侵,火箭無法升空, 等得的.就等, 唔等得的,可以離開條隊...但冇講幾時會繼續",有賓客問係咪壞左,佢地都係答火箭無法升空"...._FUf3q7E,o

E;N/Q,h/m r.g 大家都排左個幾鐘,都唔會走架啦,所以冇乜人走,亦有好多人坐起晒度等...
-R P}|:FZl W 後尾到5點,突然間話唔可以繼續運作,要停.
:? s9HY ye t o*Q 咁排左成兩個鐘但得個吉的客人就開始大鬧演藝人員...
\3c9H+{D PS7U:I $h\Imq)P;J
後尾有一個外藉演藝人員"Steve" (橙衫) 出黎,但態度極差,只係"叫你走",跟住有
*Ri B1u/x T 賓客話會Complain 佢,佢話"你咪complain 囉(中文翻譯)",
+L4W.{~e"hi !Is[ bQ*f#`4a!w H
不停鬧的賓客捉住一個小演藝人員大鬧,要求叫經理落黎..
e[ t lQIdt$S 最後有兩個較高級的職員出來,派了一些紅色的FastPass 給他們,可以到任何一個]1W,ui-y&`|J
遊戲當FastPass 使用了結事件..
$] Zg/d0@ r#V.v
}-a^"ZR\^ 事件原來是..機件故障,有部份賓客被困在空中過山車內,要職員救他們落地面......0`2RGsQ1^,Hv

?]$j-c,N1C]|(mh(kYQ 歡迎將圖片及片段傳開去、新聞界歡迎刊登及播放!Z&pG,fQ

)x&D:rv#N'?$g#CE 片段1下載
!W1tKD vA\!r [url]http://siusun.mygallery.biz/albums/zz/disney_complain_0.wmv[/url]$A\|~%XotHO
7kyN&t ^2J1_o"Wu
片段2下載]s8R XJ
[url]http://siusun.mygallery.biz/albums/zz/disney_complain_1.wmv[/url]
l4u!a:X;Z o
f!R)n` s w0q 片段3下載Z9dY\1e-`
[url]http://siusun.mygallery.biz/albums/zz/disney_complain_2.wmv[/url]N#f:f jiX l
8s2p5tN#kV.Y
但看后發覺
v,J3O.{%o:],R4n!g 香港人真失禮,最叻話:我complain你呀,叫個最大來呀,回水呀...等等Voq FF3Mz
唔通有危險叫你用條命來博呀
q7b T)~lP-U)o 做人要諗下人地都你打工姐
O,Zpk&dA?H1S 成曰嘈嘈閉,博著數&Q&I!G Hph,E]g
睇見條女人,人地嘈緊,佢行過無排隊,自己伸手搶FastPass
Kc:JKn q1K%}\!~ 驚死無咁
\(iVnm f+Ec 唔錯之得外國好多地方同人都唔鍾意中國人同香港人 失望:(:(

bengrace50 發表於 2005-9-15 09:55 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

baatkung 發表於 2005-9-15 11:44 AM

香港人就係咁,淨係識話人"乜唔係d遊戲Ready好咩?"ready好都會有意外嘛!人地都係為左大家安全之嘛!叫你走自己又唔走,戇居左又要怪人,去Disney要開心,投入唔到就棧浪費,我去東京disney都遇到兩次鬼屋維修啦,唔通好似果個亞叔咁講,因為果個遊戲出名,disney維修暫停開放就唔可以,Disney要賠償??我都曾經係一d咁地方工作過,成日都見到D咁香港人,佢地唔係要發洩,只不過平時係公司係屋企無地位就係呢D地方扮威,滿足下自己,一係就要威比周圍D人睇,最多就係要威比佢身邊同行D細路睇,等D細路崇拜佢!大係咁就教到D細路都係咁!!!唉~~~~~~~~

bengrace50 發表於 2005-9-15 11:53 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Dr.anger 發表於 2005-9-15 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2005-9-15 08:45 AM:
1D M.Ni&?@F`1e c 事原...大約4點半,大家排緊 Space Mou... [/quote] j)? \@Gh;o2~
向來都係。Kg {.c Q3am
事實証明,美國文化係香港較難實行。

LMQ 發表於 2005-9-16 08:22 AM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-9-15 11:55 PM:
h eX4b!^!kg{z
y$B]3eC\3X 向來都係。
_2Z#l[#RV-J0g 事實証明,美國文化係香港較難實行。 [/quote]
2U[|bX 以香港人既性格..
{ue.Oe,W[ 點會咁易實行到..
s PD$mL;~9Ql4d7`J 淨係果d所謂爭取民主已經爭到頭崩額裂...

kingkong007 發表於 2005-9-21 03:54 PM

好失禮呀!!! .的阿叔肥婆嘈生晒! 個 stuff 都好無耐, 出黎係甘俾人鬧! 如果我在場我會大叫一聲 Shut the Fxxk up and listen!!!!!!

ricojohny 發表於 2005-9-22 01:41 PM

早幾日唔係過有人開片咩LoyC6NFw^ h
aaKXJ7Z)r1R5F
等到扯火就打起上黎

YUEN_LOUIS 發表於 2005-9-22 01:59 PM

好野蠻

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.