娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-9-15 10:07 PM

大家收咗稅單未?

我收咗一張了:(:(:(:(:(:(:(:(1\ai2SQ tG/r

d+I!v'Sy"Sj | pt 大家交幾錢???

nono_comdan 發表於 2005-9-15 10:11 PM

<$30000你收入多小@_@

史艷文2 發表於 2005-9-15 10:16 PM

$86,000連預繳,巳有父母免稅一名,子女免稅一名

gundamman678 發表於 2005-9-15 10:34 PM

嘩! 你班人咁有米!

d228216 發表於 2005-9-15 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-9-15 10:11 PM:.k_4Hd-D"^1t-m1eU
<$30000你收入多小@_@ [/quote]9b(DWjS,}j|V&H K]
[b]大家交幾錢???[/b]

Now 發表於 2005-9-15 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 15-9-2005 10:16 PM:8d*x#cKL7I
$86,000連預繳,巳有父母免稅一名,子女免稅一名 [/quote]
*^D!R2_p$|,ipH1f 有錢仔~_~
6`6Ce-L`-Wt 我有個同學仲勁,佢呀爸係一間公司既老闆,今日佢同我講話一間公司都要交稅過一千萬=3=
NNf gnl WM1y 我就少啦...但係唔知幾多...

d228216 發表於 2005-9-15 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-9-15 10:16 PM:
$J5c"z,[d3e"r|%_D $86,000連預繳,巳有父母免稅一名,子女免稅一名 [/quote]
$}wIUO"v"|8k 史兄叠水我知, 但你交八皮六 点解唔 click >1000000

d228216 發表於 2005-9-15 10:46 PM

[quote]Originally posted by [i]Now[/i] at 2005-9-15 10:42 PM:!{NU9e'][s

#~:A8|6FAN'XM/| t r 有錢仔~_~
&s$y9wI:DUQ'N1[(y/g 我有個同學仲勁,佢呀爸係一間公司既老闆,今日佢同我講話一間公司都要交稅過一千萬=3=
,zy2yF*l,|Nk1z 我就少啦...但係唔知幾多... [/quote]
$D\&Iu8Tu+c K 係有錢佬啦.....人地仔都有一名:)

bengrace50 發表於 2005-9-15 10:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-9-15 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-15 10:53 PM:
?}p\Fgd 巳有父母免稅一名,子女免稅一名,供樓免稅。 應該不用交。 [/quote]%A U#Z}4E;j~
供樓--淨係息口免稅, 你d息好溶架???

bengrace50 發表於 2005-9-15 10:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-9-15 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-15 10:57 PM:
nl(s8q:ck B vl2Oh/F4hy.r

(D1x hVIJ[
1S,bj;X,aa5y` yes:( [/quote] ["M-S-A4c)zt
今時今日重孭重息, 都係果咪野.....祝你早日歸本啦-----記住:總有出頭天

d228216 發表於 2005-9-15 11:03 PM

nono_comdanqh7A:V!]!y
請張個頭像send上來26fun....

Now 發表於 2005-9-15 11:04 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 15-9-2005 11:00 PM:U2U2^8\3s;j$G
"{Qt(r`,??bi? z4C
今時今日重孭重息, 都係果咪野.....祝你早日歸本啦-----記住:總有出頭天 [/quote]W H9Yv7G)H/Oj
我就唔洗咁早理呢d住啦~我得果13歲人仔~都唔到我理~

d228216 發表於 2005-9-15 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]Now[/i] at 2005-9-15 11:04 PM:I)^.hH` k

lU$?E*n @ q)G [color=Red]依度要18歲先入得黎架播[/color]~ [/quote]

bengrace50 發表於 2005-9-16 02:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-9-17 11:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-18 02:38 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

史艷文2 發表於 2005-9-18 03:44 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-9-15 10:45 PM:
;\(Urf7Q W:Q \#X L;` \Etr+r0V*q
史兄叠水我知, 但你交八皮六 点解唔 click >1000000 [/quote]
8e%`S.d~Va+rnHg\F{ IEh&]I-T U|2q;p
我click咗咩呀?唔記得咗?
` DL _[ oMT^ :(叠咩水吖,我要養仔嘛!

austin666 發表於 2005-9-18 03:45 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.