娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-9-15 10:07 PM

大家收咗稅單未?

我收咗一張了:(:(:(:(:(:(:(:(`]X|:t
%[{9t#]_ jW
大家交幾錢???

nono_comdan 發表於 2005-9-15 10:11 PM

<$30000你收入多小@_@

史艷文2 發表於 2005-9-15 10:16 PM

$86,000連預繳,巳有父母免稅一名,子女免稅一名

gundamman678 發表於 2005-9-15 10:34 PM

嘩! 你班人咁有米!

d228216 發表於 2005-9-15 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-9-15 10:11 PM:p'wJH'?|I
<$30000你收入多小@_@ [/quote]Za"~\|c.A@-h
[b]大家交幾錢???[/b]

Now 發表於 2005-9-15 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 15-9-2005 10:16 PM:
2d+Q5T3k$Ki&JM&k8e $86,000連預繳,巳有父母免稅一名,子女免稅一名 [/quote]-sI"y Yy s
有錢仔~_~
7v1j y"Sh 我有個同學仲勁,佢呀爸係一間公司既老闆,今日佢同我講話一間公司都要交稅過一千萬=3=C4s;o!B$|h%QP
我就少啦...但係唔知幾多...

d228216 發表於 2005-9-15 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-9-15 10:16 PM:#a {iI1I$l?)bU,H `
$86,000連預繳,巳有父母免稅一名,子女免稅一名 [/quote]*t1hnEj|0v _
史兄叠水我知, 但你交八皮六 点解唔 click >1000000

d228216 發表於 2005-9-15 10:46 PM

[quote]Originally posted by [i]Now[/i] at 2005-9-15 10:42 PM:Yi#xB%I_
Kk%KVZg/N
有錢仔~_~
.{6N*Ef k 我有個同學仲勁,佢呀爸係一間公司既老闆,今日佢同我講話一間公司都要交稅過一千萬=3=Rf)s@vv3[
我就少啦...但係唔知幾多... [/quote]4HjJrz!vQ
係有錢佬啦.....人地仔都有一名:)

bengrace50 發表於 2005-9-15 10:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-9-15 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-15 10:53 PM:"_%u\U3K&Wp:[,os
巳有父母免稅一名,子女免稅一名,供樓免稅。 應該不用交。 [/quote] ]H*o_ l;C(I)rtg
供樓--淨係息口免稅, 你d息好溶架???

bengrace50 發表於 2005-9-15 10:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-9-15 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-15 10:57 PM:/ssU\H3OPw$?2q

Kw'q[ { S *Z8GrQ1mi

Q,W8|p$F5o yes:( [/quote]&@/w:UV|Ml
今時今日重孭重息, 都係果咪野.....祝你早日歸本啦-----記住:總有出頭天

d228216 發表於 2005-9-15 11:03 PM

nono_comdan3c(Wb+n*S^"[#|1X
請張個頭像send上來26fun....

Now 發表於 2005-9-15 11:04 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 15-9-2005 11:00 PM:
:Dahi5y0H&s
INJ0a;U/Umd 今時今日重孭重息, 都係果咪野.....祝你早日歸本啦-----記住:總有出頭天 [/quote]p+sMJ*Q"_
我就唔洗咁早理呢d住啦~我得果13歲人仔~都唔到我理~

d228216 發表於 2005-9-15 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]Now[/i] at 2005-9-15 11:04 PM:
h#{?"C$i7y$Y XCt;_hA/v;T
[color=Red]依度要18歲先入得黎架播[/color]~ [/quote]

bengrace50 發表於 2005-9-16 02:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-9-17 11:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-18 02:38 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

史艷文2 發表於 2005-9-18 03:44 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-9-15 10:45 PM:
w;`,@Y9E~5v7Y!r
hTE8mD s+Z-w 史兄叠水我知, 但你交八皮六 点解唔 click >1000000 [/quote]
:`5G}r-Ky9}!z-]]R jSg;Amo)g
我click咗咩呀?唔記得咗?
5?EP$U-ms7F G(M :(叠咩水吖,我要養仔嘛!

austin666 發表於 2005-9-18 03:45 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.