娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-9-15 10:07 PM

大家收咗稅單未?

我收咗一張了:(:(:(:(:(:(:(:(zw:DQUV/J:`

L2K|2WO5m\Q 大家交幾錢???

nono_comdan 發表於 2005-9-15 10:11 PM

<$30000你收入多小@_@

史艷文2 發表於 2005-9-15 10:16 PM

$86,000連預繳,巳有父母免稅一名,子女免稅一名

gundamman678 發表於 2005-9-15 10:34 PM

嘩! 你班人咁有米!

d228216 發表於 2005-9-15 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]nono_comdan[/i] at 2005-9-15 10:11 PM:1L K Gw o(F(V0f
<$30000你收入多小@_@ [/quote]
4K4o*^qf [b]大家交幾錢???[/b]

Now 發表於 2005-9-15 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 15-9-2005 10:16 PM:
?;W H/{d3Vg $86,000連預繳,巳有父母免稅一名,子女免稅一名 [/quote]E$Q rB6D
有錢仔~_~u^3b.X$E }8^@
我有個同學仲勁,佢呀爸係一間公司既老闆,今日佢同我講話一間公司都要交稅過一千萬=3=
@'NBqS:L?+T+m-bh 我就少啦...但係唔知幾多...

d228216 發表於 2005-9-15 10:45 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-9-15 10:16 PM:
[I h7I+Z0|t'r)_6Q"I7J $86,000連預繳,巳有父母免稅一名,子女免稅一名 [/quote]+Z N+_YY\K
史兄叠水我知, 但你交八皮六 点解唔 click >1000000

d228216 發表於 2005-9-15 10:46 PM

[quote]Originally posted by [i]Now[/i] at 2005-9-15 10:42 PM:
$i\or:Y|u 3CE8j,j#_qF
有錢仔~_~IMttE\
我有個同學仲勁,佢呀爸係一間公司既老闆,今日佢同我講話一間公司都要交稅過一千萬=3=
jU;fK"bC;ia 我就少啦...但係唔知幾多... [/quote]
S$fW Bu/|,hD 係有錢佬啦.....人地仔都有一名:)

bengrace50 發表於 2005-9-15 10:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-9-15 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-15 10:53 PM:
qkp ]+m]'y7M'K 巳有父母免稅一名,子女免稅一名,供樓免稅。 應該不用交。 [/quote]
:u!K,J1m ox/T,Z 供樓--淨係息口免稅, 你d息好溶架???

bengrace50 發表於 2005-9-15 10:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2005-9-15 11:00 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-15 10:57 PM:2`a&q&Ap,c,PiC:dL
#L`(m!{U
i3F7t ~4wO-?y"@Y
"^YjuLvJ'Y r
yes:( [/quote]
J1i8nv[l 今時今日重孭重息, 都係果咪野.....祝你早日歸本啦-----記住:總有出頭天

d228216 發表於 2005-9-15 11:03 PM

nono_comdan
#l3U1{v(Ez#f[ 請張個頭像send上來26fun....

Now 發表於 2005-9-15 11:04 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 15-9-2005 11:00 PM:fFf\f)y
mkor$Bx
今時今日重孭重息, 都係果咪野.....祝你早日歸本啦-----記住:總有出頭天 [/quote]
:]!af["t"f 我就唔洗咁早理呢d住啦~我得果13歲人仔~都唔到我理~

d228216 發表於 2005-9-15 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]Now[/i] at 2005-9-15 11:04 PM:
!G8J'r#\,T S,vYS ]*XR!rYu8|2r(N1[Z
[color=Red]依度要18歲先入得黎架播[/color]~ [/quote]

bengrace50 發表於 2005-9-16 02:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-9-17 11:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-18 02:38 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

史艷文2 發表於 2005-9-18 03:44 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-9-15 10:45 PM:
!Msp)U9uw%~I4?G s?.\A:f\)`
史兄叠水我知, 但你交八皮六 点解唔 click >1000000 [/quote]
dln,D(y'ul1\ )B)`3a2D7X@
我click咗咩呀?唔記得咗?
3]"Sm3H-B]l9` :(叠咩水吖,我要養仔嘛!

austin666 發表於 2005-9-18 03:45 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.