娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-9-17 06:47 PM

winmx嘅警告!!!!!!!!!!!!!!!!!

你地有冇接到winmx嘅警告呀?????咁係講咩架??
bS.HJ owa 因為啱啱電視講話已經發左警告俾啲人啦~

monsteryip 發表於 2005-9-17 06:58 PM

我沒啊3q3W:q)v ^$q6g `
之前剷左啦怕比人捉

阿感 發表於 2005-9-17 07:16 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-9-17 06:47 PM:
,z/Q-{ Z6KL!k:f 你地有冇接到winmx嘅警告呀?????咁係講咩架??/E:F9ev%B a:nC
因為啱啱電視講話已經發左警告俾啲人啦~ [/quote]
;M9@"cP e1N7cN C i3Ky&QX2LNoG
我冇接到,因為我好耐冇用winmx,同近日都冇下載音樂
J/V c)~$mB4i}.xS&d%]Y 不過,呢件事都唔唔係啱啱發生,都講左兩日

kjkj 發表於 2005-9-17 08:09 PM

勁黑仔,已經收到警告= =TY,YtH(z!h
唔敢再用啦

靚女家家 發表於 2005-9-17 08:17 PM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-9-17 08:09 PM:Q7fn0e'WW"S%J
勁黑仔,已經收到警告= =
+~#?[ eEF*O 唔敢再用啦 [/quote]
~rcx.XO7y (EwxA-y

P3r:uc%Ch 個警告是點的?

william303 發表於 2005-9-17 08:20 PM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-9-17 08:09 PM:g4S4vE$GL G JR
勁黑仔,已經收到警告= = p7y4m{t+R-K4c
唔敢再用啦 [/quote]b\(v3h4Q,DI
我~~~~~~~~~~~都想知係點呀!:o:o:o:o:o

kjkj 發表於 2005-9-17 08:26 PM

唔知點講,有無人知有無其他野可以下歌

三村信史 發表於 2005-9-17 09:58 PM

我o岩o岩先用完winmx0C'z@ M5g4J
無事=..=....

HansChan 發表於 2005-9-17 11:00 PM

基本上我日日都有用........日日都冇事!
eZSHf!Z 驚乜呀?-n*D5Zp[J@`g
驚得甘多咩!
J:k q7z/kW;Q :mad:

Project.D 發表於 2005-9-18 02:16 AM

我有個朋友用WinMX download 歌比人足到,.. 之後比人罰左$1000 美金
HO;m\+OgP)j1ta 用WinMX download 野真係有人會足o家, 唔好話一句唔驚就以為無事...

bengrace50 發表於 2005-9-18 02:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

long winer 發表於 2005-9-18 10:58 AM

警告之後會有咩事發生咖!?!

Yui.i 發表於 2005-9-18 11:29 AM

佢係咪連日文歌都捉先...??

pakho 發表於 2005-9-18 11:37 AM

[quote]Originally posted by [i]Yui.i[/i] at 2005-9-18 11:29 AM:+F+~3fs&yEN2hG;r
佢係咪連日文歌都捉先...?? [/quote]
^M d3S t7m 不止日文~法文,西班牙文,意大利文等都唔放過..........

bengrace50 發表於 2005-9-18 11:37 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Yui.i 發表於 2005-9-18 11:41 AM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-18 11:37 AM:
+G7u0MF4r] W;K &]|U@X
香港有版權的都捉 [/quote]Avex好似.....冇bor XDD

long winer 發表於 2005-9-18 12:12 PM

而家試下博一鋪先,比警告就吾用住

long winer 發表於 2005-9-18 12:21 PM

啱啱download咗一首歌,冇事噃!!! R\x.Ry
我想問個警告係咪download完先出咖?? 係邊度出現呀??W M6k]6s Qc
)B,Vd7e2`/t
其實我覺得呢單嘢係咪嚇下人咋?! 之前試過2次啦,跟住d人咪又係用返....

abirdgirla 發表於 2005-9-18 06:33 PM

好波.......,加油

gundamman678 發表於 2005-9-19 02:34 PM

今日睇報紙講話有樣野叫Exeem,又係可以用來download歌,但係就比winmx更難俾人check到IP。有冇人對呢樣野有認識?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.