今日睇報紙講話有樣野叫Exeem,又係可以用來download歌,但係就比winmx更難俾人check到IP。有冇人對呢樣野有認識? [/quote]6A:DHj&T,ETg
cb+]$J s0Fi7N+Re
EXEEM其實出左好耐,啱啱出O個時我都有用過,用法同一般分享程式冇大分別,不過當時個系統唔係太隱定,加上BT始終比較大路,所以EXEEM始終谷唔起;而家個情況係點真係唔多清楚 exeem好似話個ip仲易俾人check到bor...所以我先唔敢用... 如果係大陸網站download歌又有冇問題? [quote]Originally posted by [i]陳某[/i] at 2005-9-19 06:23 PM:G-A+zgW@my
exeem好似話個ip仲易俾人check到bor...所以我先唔敢用... [/quote]#yK7yx8A5u/sC D
冇錯. 用exeem check ip係非常容易. 曾經照住個方法做, 一目了然, 我呢種電腦白痴都做到. 但宜家已經唔記得. 好似係dl緊嘅時候唔知係邊個file入面會有個txt檔, 入面有齊晒.Bc5SA3nQO!\
後來exeem谷唔起, 過咗一排就再冇用.