娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-9-17 06:47 PM

winmx嘅警告!!!!!!!!!!!!!!!!!

你地有冇接到winmx嘅警告呀?????咁係講咩架??
%p!S)KP"w | 因為啱啱電視講話已經發左警告俾啲人啦~

monsteryip 發表於 2005-9-17 06:58 PM

我沒啊
%{]O Zf5E4}2Z 之前剷左啦怕比人捉

阿感 發表於 2005-9-17 07:16 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-9-17 06:47 PM:
DG@8tA| 你地有冇接到winmx嘅警告呀?????咁係講咩架??
b-uvoE-] X(` 因為啱啱電視講話已經發左警告俾啲人啦~ [/quote]9Ok7C s fy-C

)knU:D:{jx_ 我冇接到,因為我好耐冇用winmx,同近日都冇下載音樂
8Y&ciC%|N6[ 不過,呢件事都唔唔係啱啱發生,都講左兩日

kjkj 發表於 2005-9-17 08:09 PM

勁黑仔,已經收到警告= =
Q/t9DwUk"]-t+G 唔敢再用啦

靚女家家 發表於 2005-9-17 08:17 PM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-9-17 08:09 PM:
{X9nbG H 勁黑仔,已經收到警告= =
%f]'NV^B7n"ws x^5m@ 唔敢再用啦 [/quote]
7U ^i/u K~
v(~\ G8fH9Pz
!q.w'C\ fo@b,[2P^$f(X 個警告是點的?

william303 發表於 2005-9-17 08:20 PM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-9-17 08:09 PM:7C2K0WT]ktS
勁黑仔,已經收到警告= =5R)~*`AIw!S
唔敢再用啦 [/quote]l:Y l1}9|pH4K:r+X
我~~~~~~~~~~~都想知係點呀!:o:o:o:o:o

kjkj 發表於 2005-9-17 08:26 PM

唔知點講,有無人知有無其他野可以下歌

三村信史 發表於 2005-9-17 09:58 PM

我o岩o岩先用完winmx
4An,E(}VHS6g 無事=..=....

HansChan 發表於 2005-9-17 11:00 PM

基本上我日日都有用........日日都冇事!
*uEfNh j 驚乜呀?
u'x?{~3m OmTm 驚得甘多咩!WmR.`!Lb
:mad:

Project.D 發表於 2005-9-18 02:16 AM

我有個朋友用WinMX download 歌比人足到,.. 之後比人罰左$1000 美金
Wi-Y;X8}u4Qi't-] 用WinMX download 野真係有人會足o家, 唔好話一句唔驚就以為無事...

bengrace50 發表於 2005-9-18 02:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

long winer 發表於 2005-9-18 10:58 AM

警告之後會有咩事發生咖!?!

Yui.i 發表於 2005-9-18 11:29 AM

佢係咪連日文歌都捉先...??

pakho 發表於 2005-9-18 11:37 AM

[quote]Originally posted by [i]Yui.i[/i] at 2005-9-18 11:29 AM:
np,?v Q/A+~5r 佢係咪連日文歌都捉先...?? [/quote]
t4ET P2gP s 不止日文~法文,西班牙文,意大利文等都唔放過..........

bengrace50 發表於 2005-9-18 11:37 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Yui.i 發表於 2005-9-18 11:41 AM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-18 11:37 AM:
YP(|\ t#UY @5laq
7yK g5JW;f4j 香港有版權的都捉 [/quote]Avex好似.....冇bor XDD

long winer 發表於 2005-9-18 12:12 PM

而家試下博一鋪先,比警告就吾用住

long winer 發表於 2005-9-18 12:21 PM

啱啱download咗一首歌,冇事噃!!!
"j4\.p#q;aT K 我想問個警告係咪download完先出咖?? 係邊度出現呀??
jRc+K0B-|^n k%Lb^ -vu)^1e_,w
其實我覺得呢單嘢係咪嚇下人咋?! 之前試過2次啦,跟住d人咪又係用返....

abirdgirla 發表於 2005-9-18 06:33 PM

好波.......,加油

gundamman678 發表於 2005-9-19 02:34 PM

今日睇報紙講話有樣野叫Exeem,又係可以用來download歌,但係就比winmx更難俾人check到IP。有冇人對呢樣野有認識?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.