娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2005-9-19 06:46 PM

是否貨不對版?

[size=6]今天我make a choice.
F+` d9D$v u_)g
*z!~gP)I(q)? J&J:L 取消了網上[u]now.com.hk[/u],訂了12個月的now寬頻電視[u]Playboy Channel[/u],2i ? W!na_Ha H
Y"G!k$wO&I n7U
一加一減,每月俾多20蚊多少少,
4cqg9oSf H
y cWP+Pg-A0nZ 一開,天啊............
3xM;~?)E4T w R :e)eL$M:U
重要部位,打了格仔,My GOD.............
t3z^"]2H N I+] 3Ljzm0` HC`
可否要求回水丫:mad:
/~xdw f"w@H/R1z
mY'x4yZs2lO,T 我家裡有用Cable TV,NOW寬頻電視亦安了好耐,但一直放在家中,+d+e8Bn%wsy.n5H
3Dx:eN m2^w9AL
沒有訂什麼頻道,近日做了好多選擇,如取消 Cable TV的WE WET Channel,y:V8q5YE{6m
,s q_}w ho8a
轉訂NOW寬頻電視的收費Channel,選了Fashion TV等等:D,%d.R6e7~l0]XcBQ
mE&U$wO[7j
今天加埋Playboy Channel,好似選錯了,
WNfV1H:L g
2i"O"m5f`g)[/@~b [u]本以為Playboy Channel+Fashion TV係每個男性dreams channel[/u][/size]DAOj MZ9|
#QeG,uotD
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-9-19 at 06:58 PM [/i]]

yeahchan 發表於 2005-9-19 07:42 PM

但係playboy channel 有冇一早話有4級睇先?!~?!
X2Vns B&s#L6m IvP 如果佢講過成人節目不包括4級, 咁你冇計ga wow~q@*e#rvn:sIu
如果佢冇講o既話~而有條例講明唔得~咁你都冇符
?yUH4zb 如果佢冇講, 又冇條例話唔得, 咁就睇佢係唔係欺詐性, 你要證明佢係存心呃你
g.J&K7WM'c 如果佢知唔得但係冇講比你聽(包括合約冇寫), 就要佢證明自己冇疏忽~

阿感 發表於 2005-9-19 07:56 PM

Playboy Channel 係咪即係鄭伊健睇O個個?

slwong3 發表於 2005-9-20 12:04 AM

if you choose stupid playboy channel, I rather watch Japanese AV

傑傑 發表於 2005-9-20 12:09 AM

哈哈, 點會貨不對辦 ? 那是香港電檢的極限. :D:D:Drx}0^QR
有線播過 Fashion TV 的露點相被廣播事務管理局檢控過.

亨九利 發表於 2005-9-20 01:06 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

tai1980 發表於 2005-9-22 04:48 AM

PLAyBOY D野本應就唔好睇啦 , 比我的話,我會上網買台灣AV . <---( 又無格子 , D片又小見 )

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.