26FUN會員居住地區調查
請選擇你現在居住的地區;Br W[L y
:j [.f+a/PL4R7P.q3bsx*{
有關香港十八區資料:7fx!H'h0w1mx
[url]http://www.gohk.gov.hk/chi/welcome/index.html[/url] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 美國-California:D:D 港島東~~ Vancouver, British Coloumbia :) 非洲都有?!咁型#L)Aa7_Ah+kK|
嘩......勁多bro.係USA 西貢區 [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-21 12:24 AM:
獅子山下
活死人墓 [/quote]
唔好作大喎, 小龍九;) 有幾個同鄉@@ 觀塘區 澳洲 [quote]Originally posted by [i]junob04[/i] at 2005-9-21 11:05 AM:H vYo[b:k
非洲都有?!咁型
嘩......勁多bro.係USA [/quote]
吹水多:P **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 對面海0.0 调查这个有什么意义吗? 竟然有人住非洲? 有冇人住土瓜灣ah?!??!! [quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2005-9-22 07:01 PM:
有冇人住土瓜灣ah?!??!! [/quote]
好似abc123xx [quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-9-22 11:08 PM:
h `Y$h"o d9M
好似abc123xx [/quote]