26FUN會員居住地區調查
請選擇你現在居住的地區 p9JHn6m j%Z(RDj:p`0[${/q
有關香港十八區資料:
[url]http://www.gohk.gov.hk/chi/welcome/index.html[/url] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 美國-California:D:D 港島東~~ Vancouver, British Coloumbia :) 非洲都有?!咁型F2a"i$GW I
嘩......勁多bro.係USA 西貢區 [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-21 12:24 AM:
獅子山下U.JJ.o}%`3Q
活死人墓 [/quote]+WY,e#| {iY:b
唔好作大喎, 小龍九;) 有幾個同鄉@@ 觀塘區 澳洲 [quote]Originally posted by [i]junob04[/i] at 2005-9-21 11:05 AM:4[Z+|O(A9l.Q[L]
非洲都有?!咁型6s&gH7`{5]SH
嘩......勁多bro.係USA [/quote]%P&wJ \@.KB
吹水多:P **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 對面海0.0 调查这个有什么意义吗? 竟然有人住非洲? 有冇人住土瓜灣ah?!??!! [quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2005-9-22 07:01 PM:z8]ht xj+B,mQ3J
有冇人住土瓜灣ah?!??!! [/quote]
好似abc123xx [quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-9-22 11:08 PM:
好似abc123xx [/quote]?H1s7@l`,s
abc123aa??? [quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-9-23 06:25 PM:
abc123aa??? [/quote]6J-q D7R{9q
我冇話過係佢;):cool:
頁:
[1]
2