娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿感 發表於 2005-9-21 12:17 AM

26FUN會員居住地區調查

請選擇你現在居住的地區 p9JHn6mj%Z(RD
j:p`0[${/q

6F tBc{v3E Ykh 有關香港十八區資料:
}i/zk5Ac7v [url]http://www.gohk.gov.hk/chi/welcome/index.html[/url]

亨九利 發表於 2005-9-21 12:24 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

garycheung 發表於 2005-9-21 12:52 AM

美國-California:D:D

LMQ 發表於 2005-9-21 09:01 AM

港島東~~

sherryliu 發表於 2005-9-21 10:04 AM

Vancouver, British Coloumbia :)

junob04 發表於 2005-9-21 11:05 AM

非洲都有?!咁型F2a"i$GW I
嘩......勁多bro.係USA

史艷文2 發表於 2005-9-21 11:11 AM

西貢區

d228216 發表於 2005-9-21 11:37 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-9-21 12:24 AM:
W/l"P#` ]:J 獅子山下U.JJ.o}%`3Q
活死人墓 [/quote]+WY,e#| {iY:b
唔好作大喎, 小龍九;)

YUEN_LOUIS 發表於 2005-9-21 02:41 PM

有幾個同鄉@@

AWU 發表於 2005-9-21 06:25 PM

觀塘區

tonyw 發表於 2005-9-21 08:47 PM

澳洲

發表於 2005-9-22 03:22 AM

[quote]Originally posted by [i]junob04[/i] at 2005-9-21 11:05 AM:4[Z+|O(A9l.Q[L ]
非洲都有?!咁型6s&gH7`{5]SH
嘩......勁多bro.係USA [/quote]%P&wJ \@.KB
吹水多:P

bengrace50 發表於 2005-9-22 03:34 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ricojohny 發表於 2005-9-22 01:34 PM

對面海0.0

red16 發表於 2005-9-22 03:12 PM

调查这个有什么意义吗?

abcde1918 發表於 2005-9-22 06:14 PM

竟然有人住非洲?

yeahchan 發表於 2005-9-22 07:01 PM

有冇人住土瓜灣ah?!??!!

月月鳥 發表於 2005-9-22 11:08 PM

[quote]Originally posted by [i]yeahchan[/i] at 2005-9-22 07:01 PM:z8]ht xj+B,mQ3J
有冇人住土瓜灣ah?!??!! [/quote]
oYD l(dj4wm9z 好似abc123xx

abcde1918 發表於 2005-9-23 06:25 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-9-22 11:08 PM:
'k:_9s1e-Xk_:Q;dcp
3h"h#hm_%m 好似abc123xx [/quote]?H1s7@l`,s
abc123aa???

月月鳥 發表於 2005-9-23 06:31 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-9-23 06:25 PM:
G/w6j/wz-R+e]2?"h(c
b(}:~KUE"U-H P abc123aa??? [/quote]6J-q D7R{9q
我冇話過係佢;):cool:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.