娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ricky0060 發表於 2005-9-21 02:52 PM

唔知今次打唔打得成風呢?

不過又係假期!@/mk*[[u S{Ln
(@ms ~O*\^~ A2TH
[url]http://www.hko.gov.hk/wxinfo/currwx/tc_posc.htm[/url]

super168 發表於 2005-9-21 04:06 PM

成日都係假期先打風.....好似電視成日播"打波先來落雨" j1e3[+N3Y@
都唔知邊位人兄作

大優勢 發表於 2005-9-21 04:49 PM

放心啦W)f:vv`1M0Pw*A
你要返工既"TPo;sR/V.^a`
9u ] t(W"wJ#j'S"K
咪發夢

AWU 發表於 2005-9-21 05:19 PM

應該有影響,但講緊最快係星期六o既事:(
6e+{c^ yA5uh 資料來源: 惡劣天氣中心

kingtong 發表於 2005-9-21 08:41 PM

預計星期六打3號風球或以上

[url]http://www.weather.gov.hk/wxinfo/currwx/tc_posc.htm[/url]
5rj,v6Y_ VH m4mgv;?`\S
[url]http://www.cwb.gov.tw/V4/warning/Data/B25.jpg[/url]
2^n/O Q)p "\aqxaLdWA
[[i] Last edited by kingtong on 2005-9-21 at 08:42 PM [/i]]

austin666 發表於 2005-9-21 08:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gaye 發表於 2005-9-21 09:02 PM

呢d 好難估既 , 上次明明吹正HK最後都撻 Q , 一號收場

bt新之助 發表於 2005-9-21 09:03 PM

大家唔好有咁大希望8^v2|KFZ'G.IC
9成會減弱同轉灣

小狗狗 發表於 2005-9-21 09:17 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-9-21 20:53:
R"@i.G1_fr L| 如果星期日先掛8號叫佢唔好掛好過.......... [/quote]
7CGI,zw-HNJ0s'~;~ '}(A_!Vc?dR"}
未就係......成日星期日先黎落雨!!!
1JF"Q${x4L3Q4v? 成個夏天游過3次水咋!!!:mad::mad::mad:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.