唔知今次打唔打得成風呢?
不過又係假期!@/mk*[[uS{Ln(@ms ~O*\^~ A2TH
[url]http://www.hko.gov.hk/wxinfo/currwx/tc_posc.htm[/url] 成日都係假期先打風.....好似電視成日播"打波先來落雨" j1e3[+N3Y@
都唔知邊位人兄作 放心啦W)f:vv`1M0Pw*A
你要返工既"TPo;sR/V.^a`
9u] t(W"wJ#j'S"K
咪發夢 應該有影響,但講緊最快係星期六o既事:(
資料來源: 惡劣天氣中心
預計星期六打3號風球或以上
[url]http://www.weather.gov.hk/wxinfo/currwx/tc_posc.htm[/url]VHm4mgv;?`\S
[url]http://www.cwb.gov.tw/V4/warning/Data/B25.jpg[/url]
"\aqxaLdWA
[[i] Last edited by kingtong on 2005-9-21 at 08:42 PM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 呢d 好難估既 , 上次明明吹正HK最後都撻 Q , 一號收場 大家唔好有咁大希望8^v2|KFZ'G.IC
9成會減弱同轉灣 [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-9-21 20:53:
如果星期日先掛8號叫佢唔好掛好過.......... [/quote]
'}(A_!Vc?dR"}
未就係......成日星期日先黎落雨!!!
成個夏天游過3次水咋!!!:mad::mad::mad:
頁:
[1]