娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sas 發表於 2005-9-21 09:02 PM

脾氣[積極回應+]

我係一個好火爆的人,好易燥
av l/_F!e| 一嬲親就想搵暴力解決,例如打牆咁
c3Z#k#B#|2JDO9i 想問問大家有咩辦法可以令到小弟個EQ高D? M+Z)Mt?4b
$UZDr,f(I
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-9-22 at 07:31 PM [/i]]

bt新之助 發表於 2005-9-21 09:19 PM

我會找人一起行去煲煙,一路煲一路小,小完無事

Dr.anger 發表於 2005-9-21 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2005-9-21 09:02 PM:s(SX5~(n O0[
我係一個好火爆的人,好易燥
&l r!]9R j7L}V 一嬲親就想搵暴力解決,例如打牆咁
o5k7WF&[7y 想問問大家有咩辦法可以令到小弟個EQ高D? [/quote]n"O,f OHZWK GI
一樣=.=v

bengrace50 發表於 2005-9-21 10:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Dr.anger 發表於 2005-9-21 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-21 10:48 PM:
{:ZH/~%z#pW_ Nx /j duIFqo
n)R a@R.X I.Q:]
因為你定力不足,所以你的情緒才... [/quote] K:hD-d{
請問點打坐?

勝完可以再勝 發表於 2005-9-21 11:03 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2005-9-21 09:02 PM:Sn[5I@4\
我係一個好火爆的人,好易燥
(Dt3tK4P q+B{ 一嬲親就想搵暴力解決,例如打牆咁
m8t"b9k5fR8o yx(j 想問問大家有咩辦法可以令到小弟個EQ高D? [/quote]
8AT4eL [_@-O I F1BU^X%A,i;z

!Mw/oD(K!kk8z7t 睇下書(中央圖書館果d,唔係忽周,東周)啦,一來可以平心靜氣.二來你會發覺有很多事更值得氣,到時就不會著眼於眼前的小事而氣了.或有空到公園看看花草樹木,聽小鳥唱歌,會令你懂欣賞更多東西,戾氣就自然少些了

阿感 發表於 2005-9-21 11:11 PM

吸一口氣,緩緩呼出來,想一想那件事在你的人生中其實小事一綜,一笑置之

sas 發表於 2005-9-22 01:04 AM

[quote]Originally posted by [i]bengrace50[/i] at 2005-9-21 10:48 PM:sW#e};\\8SlA

3s(we's8C#\s/|
Kt S5b o 因為你定力不足,所以你的情緒才... [/quote]\ ~@)P-zo"j
願聞其詳

bengrace50 發表於 2005-9-22 01:25 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pillgreen 發表於 2005-9-22 01:55 AM

打牆嗜,又唔係打人,唔算暴力。

sas 發表於 2005-9-22 01:59 AM

我之前已經因為試過打爆玻璃
5f P9A@;`WLU 但係內心入面果度氣仲頂住

bengrace50 發表於 2005-9-22 02:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-22 02:02 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bengrace50 發表於 2005-9-22 11:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

waterfire 發表於 2005-9-22 11:29 PM

如果樓主係無神論者, 可以去試下聽d music-c IY9Ps
選幾首對自己有意思, 或者鍾意聽ge 都得
D`!MY3W"y 真係會慢慢放鬆

KrisX 發表於 2005-9-22 11:43 PM

樓主係咪對所有事都係好燥先? 定係一dd 事先係咁?

Miz 發表於 2005-9-23 12:57 AM

我諗 首先要去令自己變得 冷靜 先吧 (廢話=..=) 指性格..
7`:j9Wyx2Xl$@ g
f!vB2B#@a!_g0L~.^ 一嬲親就想搵暴力解決  ----- 可以做多d運動呀  
Z e_x}$\0l{o
$d*HZ:UTi-z 例如 如果遇到d 令你好想發脾氣 發嬲既事 , 先盡冷靜下來 , 用做運動來減壓 或 發洩怨氣
6~qj [8M~d ` }:Hbr2hwji
以上只係個人方法..我諗都幫唔到你~"~
0e.J X r\"V'}3`} 我係以打籃球發洩(n年前= = 冇打好耐..so而家燥底左..)M.W(lz1sP;B9Dn.}
又健康wo....
-EbV4@1Pq^ 可能我自己本身就係個『無所謂』的人 , so好少嬲 , 除非真係好好好嚴重...

sas 發表於 2005-9-23 01:57 AM

大部份都係呀P&~ U)V"KY
果度氣就好似因住係體內
~KS+JN1I 唔發洩出黎唔得

香蕉仔OOOO 發表於 2005-9-23 06:06 PM

當你好嬲果時 心數 50 秒 2F7T \o}b~
當你想用暴力果時 就數下100秒啦

Miz 發表於 2005-9-23 09:42 PM

順帶一提
;c DZ(U-j B,g 食煙不能減壓的
l t\9b1YW |sK~D R
如果樓主的臭脾氣 是來自 壓力 的話就少d 諗野 , 輕鬆下 , 個人就冇咁燥,N;~?5zT3L
如果你腦裡不停諗住令你發嬲的事 , 當然會覺得有道氣頂住 , 試下放開一下 Z1?s1M&[ A lK
我知識有限 , 只能送你一字 , 『 忍 』 =0="

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.